![]() |
Virallisia Corvette-tuotteita
Fleeceä, takkia, lippistä ja laukkua:
http://www.corvettemerchandise.com/index.htm Ihan tyylikkäitä mutta näyttää logojensa puolesta nuo tuotteet olevan suunnattu tuoreempien Vettejen omistajille. Vintage-mallistoa odotellessa ;) ... |
Olihan ne sellasia.. tuulitakkeja. Ihan OK!
|
Voipi olla ettei virallisia vette tuotteita tule vanhojen mallien omistajille. Toi kun on euroopan "maahantuojan" tuotevalikoima.
|
Quote:
T:Mad Dogin varjo pikkujoulu poppoo:cool: :cool: :cool: |
Quote:
Joo en mäkään hengitystä pidättele niitä odotellessa :tongue: |
Quote:
|
Aika väsyneitä olivat finnshark vermeisiin verrattuna.Toi joulukuusi teema puhuttelee edelleen noita ameriikan miehiä..
![]() |
Quote:
|
Toi on kyllä HIRVEE takki...
|
Quote:
Ainakin erottuu massasta. Karsee |
1 Attachment(s)
Quote:
Mä oon ainakin ajatellu erottuvani tollasella Fleecellä, ja vastaavalla pilotilla(pelkällä corvette tekstillä) ihan riittävästi massasta:-\" Kiitos Mrfrost ;) |
Quote:
Tossa onkin jo tyyliä ja selkeä sanoma |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
On se tyylikäs. Tuollaisen mä laittaisin päälle vaikka minne. Enään puuttuu vaan kutsu linnan juhliin :study: |
Quote:
|
Quote:
Jaha :confused: |
Quote:
|
Kyllä kyllä,muistaakseni tuo takki on maailman corvettisäätiön virallinen pukine kaikille niille joilla on vähintään kaks 63sta ,yks 58 ja cee vitonen. Mä vähän luulen että se on pakko panna tilaukseen.Muuten voi tulla rankat sanktion WCFltä!
|
Quote:
Sopii, toi takki on ihan nappiin mun tyyliin!\\:D/ Mistä noita saa ostaa? |
Quote:
|
Quote:
:puker: :puker: :puker: :puker: :puker: :puker: |
Aika tyylikäs... Vyötärön ja hihojen kirjaimellisesti veretseisauttava resoorikuminauha kruunaa kokonaisuuden. Tekee mukavan tuulipukumaisen pullotuksen!
Vaikka eihän siitä ole kuin muutama vuosi, kun Suomessa kuuminta hottia oli hiukan samalla mallilla leikatut silkkitakit, muistaako kukaan? |
Quote:
|
Quote:
Tota... mulla on yksi tuollainen rotsi, NIB/käyttämätön kokoa XL (tai XXL?), ja meinasin myydä sen veks mutta markkinat taisivat kusahtaa justiinsa yleisöreaktioihin. Noh, pidetään varastossa vielä toiset 11½ vuotta niin eiköhän se siitä. |
Quote:
Jos yksityis kohdat ovat kovasti arvellutavia, kuten että olet itse sen ostanu, niin älä kerro totuutta ;) |
Quote:
Alkoiko himottamaan?;) |
Quote:
|
Quote:
Aika havoin itsekkään pidän arkena Corvette tavaraa päälläni. T-paita ja pipot (ym.) voi olla, ja siihen se sitten jääkin ;) |
Quote:
|
Quote:
Kiitti infosta!:cool: |
| All times are GMT +3. The time now is 09:30. |