![]() |
Milloin?
Milloinkas crossfire järjestelmä hyllytettiin eli mikä oli viimenen vuosimalli jossa tämä järjestelmä oli?
|
Quote:
|
Eli -85:ssa on sitten tpi vai?
|
Quote:
|
Quote:
näin on, ainaski mun pulkassa |
mitä erityisesti kannattaa tsekata jos on ostamassa -85 ja siitä ettepäin olevaa c4;sta? Näitä ois vaan tarjolla melko sopivasti rapakon takana.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mutta eihän siis Corvetteja liikaa voi olla |
Quote:
|
Quote:
Onko ne noin halpoja? Varmaan tohon hintaan ei kuitenkaan ihan priima puukiilaa saa :-k |
Quote:
|
Quote:
Niin ja siihen sitten 4000 € tjsp autoveroa:mad: päälle ja 1500 € kuljetuskustannukset. :( Ja auton hinta tuplaantui :(:mad: :mad: :mad: Suomesta jos saisi ajokuntoisen C4:sen 2000 €:lla niin ostaisin sellaisen heti toukokussa ja ajaisin kaasu pohjassa niin pitkään kuin kone kestäisi tai alkaisi huippaamaan liikaa se pyöritys tai kuminkäry :) |
Quote:
Ei maksa veroja, vaan tekee rekisteröimättömän C4 kilpurin! :cool: |
C4:ssa alkaa olemaan jo niin paljon kaikkia pieniä nippeleitä jotka maksaa uusiessa hunajaa, joten ei mun mielestä kannata mitään tlc-romuja kannata ostaa vaikka halvalla saisikin.
|
niinpä pitää varmaan paikkansa ja siksi niitä varmaan myydäänkin halvalla
|
Joku kun tekiskin kunnon kilpurin C4:sta. On kai niitä tehtykkin, mut eipä oo näkyny... Tiä sit et miks.
|
Quote:
Oiskohan osasyynä hinta verratuna vaikka E30 325:een, joka taitaa olla aika suosittu endurance ja muissa rata räppäilyssä? Myöskin isolohkon asentamisen vaikeus saati hemmetin kattiviritelmät masentaa radikaalien vehkeiden tekoa? |
Quote:
ippe73, vaihda jo salasanaa! Kaikenmaaliman kriminaalit hakkeroivat sun tunnukset ja kirjoittelevat tänne mitä sattuu [-X |
Quote:
|
Quote:
Ei mun tarvii. Mä uskallan myöntää ihan omallakin nickillä, että kuminkärytys on kivaa. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:24. |