FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   *** Huomio!! Le Mans Lähtijät *** (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5073)

energy 22.11.2006 19:49

*** Huomio!! Le Mans Lähtijät ***

Kaikki jotka on nyt aivan 100% varmoja lähdöstään käyttekö rekisteröitymässä ja laittamassa monta henkeä on lähdössä niin saadaan pikkuhiljaa tuo lähtevä henkilömäärä lyötyä lukkoon. Ja sivujen uusi osoitehan oli

http://www.roadtourlemans.info

Ja sieltä Mukaan-> kohdan alta nimi ja muut tiedot ja Rekisteröidy.

juzzi 22.11.2006 19:58

Ei taida ihan vielä toimia tuo rekisteröityminen....

edit....jahas toimihan se kunhan vaan yritti useamman kerran....

Juzzi

MrT 22.11.2006 20:00

Quote:

Originally Posted by juzzi
Ei taida ihan vielä toimia tuo rekisteröityminen....

Juzzi

Niinpä :(

energy 22.11.2006 20:03

Quote:

Originally Posted by MrT
Niinpä :(

Toimii toimii. :) Viimehetken vika oli. Nyt kumminkin toimii :)

PUU-1 22.11.2006 20:13

no ei tohon vielä voi illlmooottaatua 13;)

energy 22.11.2006 20:18

Quote:

Originally Posted by PUU-1

Mitä pikemmin sitä tiedetään niin sitä paremmat mahdollisuudet. Kuten Kimmo puhui eilen: jossei laivalippuihin ruveta saamaan pikkuhiljaa auto&ihmismäärää niin mahdollisuudet huononee kokoajan. Ennenkö on tarkka luku ei kannata mennä neuvottelemaan hinnoista mitään. Koska tarkoituksena olisi saada liput ennenkö ne tulee myyntiin. Koska sinne varmasti on lähdössä muitakin.

juzzi 22.11.2006 20:18

Mites noi järkkänumerot muuttuu ilmoittautumisen jälkeen??:confused:

Juzzi

energy 22.11.2006 20:21

Quote:

Originally Posted by juzzi
Mites noi järkkänumerot muuttuu ilmoittautumisen jälkeen??:confused:

Juzzi

Se shorttas niitä jotenkin ihmeellisesti aluks. Nyt menee rekisteröitymisjärjestyksessä. :)

PUU-1 22.11.2006 20:29

mitä ensin oli lähtijöitä 12 nyt on 7 :scratch: :scratch: :scratch:

Pappatunturi 22.11.2006 21:52

Kyllä tekis mieli lähteä mutta ei yksin.Persaus ei kestä tällä hetkellä perheen mukaan ottamista=2 autoa ja ohjelmakaan ei aina ole varmaan siitä mielenkiintoisimmasta päästä pienelle tyttärelle. Eli ankeeta on nostaa kädet pystyyn kun alussa olin tulossa täysin purjein. Aina ei voi voittaa :(

energy 22.11.2006 22:04

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Kyllä tekis mieli lähteä mutta ei yksin.Persaus ei kestä tällä hetkellä perheen mukaan ottamista=2 autoa ja ohjelmakaan ei aina ole varmaan siitä mielenkiintoisimmasta päästä pienelle tyttärelle. Eli ankeeta on nostaa kädet pystyyn kun alussa olin tulossa täysin purjein. Aina ei voi voittaa :(

Harminpaikka. Sun on sit vaan tyydyttävä SharkTV:n koosteeseen ja miljoonaan kuvaan jota jokainen on ottanu.. :(

Corvette63 22.11.2006 22:19

Quote:

Originally Posted by energy1610
Harminpaikka. Sun on sit vaan tyydyttävä SharkTV:n koosteeseen ja miljoonaan kuvaan jota jokainen on ottanu.. :(

Mä en nuku ennen kun ne on FinnSharkin galleriassa!:cool:

Pappatunturi 22.11.2006 22:39

Quote:

No tietenki kaikki voi vielä muuttua mutta kun ei voi olla nyt varma en halua sotkea kokonais plääniä esim perumalla sitten kuukautta ennen. Kyllä harmittaa meitäkin.Tän jengin kanssa kyllä viihtyis.

pirre 22.11.2006 23:18

Kauanko tämä asia auki? Ajattelin tuota repsikan paikkaa :-k

groovyjay 22.11.2006 23:19

Quote:

Originally Posted by pirre
Kauanko tämä asia auki? Ajattelin tuota repsikan paikkaa :-k

pari viikkoa

Rokka 23.11.2006 09:29

No voi wittu-berkele-zaatana...
Vaikka pulkkani matkalle ei olekkaan vielä valmis, olen sen valmistumisen suhteen silti 100% optimistinen.
Jos vaimokkeeni ei pääse mukaan, niin sit olis repsikka/varakuskin paikka vapaana mukavalle kaverille (ja ei en tarkota vaimokkeen korviketta).

Mutta toi alun höyrynpäästö johtuu siitä että olis yksi kehonrakennus pikkukisa just 6 kesäkuuta johon olen alkanut jo pikkuhiljaa valmistautua...
Tosin meidän iloiseen Le Manssiin olen jo valmistautunut paljon aikaisemmin, joten sen tulisi olla etusijalla, mutta, mutta...

En uskalla vielä ilmottautua, en vaikka nuo kisat jättäisinkin kokematta, vaan koska vessani on pukeilla vielä tällä hetkellä...

Ilmoitathan mulle Groovy sitten milloin on viimeinen hetki ilmottautua, koska luulen että haluni lähteä teidän matkaan on suurempi kuin tahtoni kokea MM kilpailut Maltalla lavalta käsin.

energy 23.11.2006 09:35

Quote:

Originally Posted by Rokka
No voi wittu-berkele-zaatana...
Vaikka pulkkani matkalle ei olekkaan vielä valmis, olen sen valmistumisen suhteen silti 100% optimistinen.
Jos vaimokkeeni ei pääse mukaan, niin sit olis repsikka/varakuskin paikka vapaana mukavalle kaverille (ja ei en tarkota vaimokkeen korviketta).

Mutta toi alun höyrynpäästö johtuu siitä että olis yksi kehonrakennus pikkukisa just 6 kesäkuuta johon olen alkanut jo pikkuhiljaa valmistautua...
Tosin meidän iloiseen Le Manssiin olen jo valmistautunut paljon aikaisemmin, joten sen tulisi olla etusijalla, mutta, mutta...

En uskalla vielä ilmottautua, en vaikka nuo kisat jättäisinkin kokematta, vaan koska vessani on pukeilla vielä tällä hetkellä...

Ilmoitathan mulle Groovy sitten milloin on viimeinen hetki ilmottautua, koska luulen että haluni lähteä teidän matkaan on suurempi kuin tahtoni kokea MM kilpailut Maltalla lavalta käsin.

Lähtöhän reissuun on 12.6. Itse Le Mans kilpailu on 16-17.6. Eli onhan tuossa muutama päivä välissä vai onko pitkäkin reissu Maltalle? Joudutaan tekemään laivaan varaukset ja tarkat määrät tietämään mahdollisimman pian niin taidettu päättää että 2 viikon sisällä pitää tehdä sitovat ilmottautumiset.

Rokka 23.11.2006 10:14

No itse kisa alkaa 9 kesäkuuta ja ei vie päivää paria kauemmin, mutta luuletteko että mä pystyn heti sen jälkeen lähteen minnekkään. No olisinhan ainakin hyvässä kunnossa Le Mans varikolla :)

Kyllä se vissiin kaatuu nyt sinne Le Manssin suuntaan, koska sinne ei tartte ihan niin paljoa kiduttaa itteänsä...

Jos ilmoittautuu ja ei pääse kuitenkaan lähtemään, paljonko joutuu maksamaan esim jo lunastetuista lipuista ym? Noin suunnilleen?

energy 23.11.2006 10:29

Quote:

Originally Posted by Rokka
No itse kisa alkaa 9 kesäkuuta ja ei vie päivää paria kauemmin, mutta luuletteko että mä pystyn heti sen jälkeen lähteen minnekkään. No olisinhan ainakin hyvässä kunnossa Le Mans varikolla :)

Kyllä se vissiin kaatuu nyt sinne Le Manssin suuntaan, koska sinne ei tartte ihan niin paljoa kiduttaa itteänsä...

Jos ilmoittautuu ja ei pääse kuitenkaan lähtemään, paljonko joutuu maksamaan esim jo lunastetuista lipuista ym? Noin suunnilleen?

Laivaliput on isoin ennakkoerä joka joudutaan maksamaan jossei tämän vuoden puolella niin ensivuoden alussa. Jos en nyt väärin muista niin yksihenkilö oli jotain ~500e ja kaksihenkeä jos oli lähdössä niin ~900e tietämissä. Tarkkahinta ei ole vielä tiedossa koska niistä ei ole vielä päästy neuvottelemaan koska ei tiedetä tarkkaa lähtijämäärää joka pitäisi saada parin viikon sisällä tietoon.

Harri -76 23.11.2006 10:38

Quote:

Laivaliput on isoin ennakkoerä joka joudutaan maksamaan jossei tämän vuoden puolella niin ensivuoden alussa. Jos en nyt väärin muista niin yksihenkilö oli jotain ~500e ja kaksihenkeä jos oli lähdössä niin ~900e tietämissä. Tarkkahinta ei ole vielä tiedossa koska niistä ei ole vielä päästy neuvottelemaan koska ei tiedetä tarkkaa lähtijämäärää joka pitäisi saada parin viikon sisällä tietoon.

Toi raha näin opiskelijana on aina se este... jos haluaa rakentaa koslaa... niin on tingittävä kaikesta muusta elämässä! Matkalle lähtö vetäis niin tiukalle nyt talvella budjetin et ei voi kuin sivulta katsoa ja ruikuttaa!!! Mulle kannattaa kuitenkin tarjota lippuja jos keväällä tulee peruutuksia!!!

energy 23.11.2006 10:46

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Toi raha näin opiskelijana on aina se este... jos haluaa rakentaa koslaa... niin on tingittävä kaikesta muusta elämässä! Matkalle lähtö vetäis niin tiukalle nyt talvella budjetin et ei voi kuin sivulta katsoa ja ruikuttaa!!! Mulle kannattaa kuitenkin tarjota lippuja jos keväällä tulee peruutuksia!!!

Voihan tuo tosiaan kova raha monelle olla mut eipä tämän tyyppisiä reissuja joka toinen viikonloppu järjestetä. Toki kaikilla omat prioriteettinsä. Itse ainakaan ei voi olla lähtemättä on kumminkin niin hieno reissu tiedossa. :)

Masa 23.11.2006 11:34

Quote:

Voihan tuo tosiaan kova raha monelle olla mut eipä tämän tyyppisiä reissuja joka toinen viikonloppu järjestetä. Toki kaikilla omat prioriteettinsä. Itse ainakaan ei voi olla lähtemättä on kumminkin niin hieno reissu tiedossa. :)

Eiköhän se oo jätkät niin , että tää on "once in a lifetime" reissu...
Tuskin tulee koskaan tän jälkeen kukaan sanoon , että järkätään tällänen pikku trippi "lähetkö mukaan" ?

energy 23.11.2006 11:35

Semmonen ilouutinen kaikille lähtijöille hinnoista että näin alustavasti auton laivaus oli 180e/auto. Äsken sain Kimmolta puhelun että sen verran ainakin on nyt tulossa ryhmäalennusta jo etukäteen että autojen laivaus saadaan 50% alennuksella, eli 90e tippuu hinta. Tämä siis ennenkö vielä on kunnolla ruvettu neuvottelemaan tarkan lähtijä ja automäärän kanssa. :)

Harri -76 23.11.2006 11:37

Quote:

Semmonen ilouutinen kaikille lähtijöille hinnoista että näin alustavasti auton laivaus oli 180e/auto. Äsken sain Kimmolta puhelun että sen verran ainakin on nyt tulossa ryhmäalennusta jo etukäteen että autojen laivaus saadaan 50% alennuksella, eli 90e tippuu hinta. Tämä siis ennenkö vielä on kunnolla ruvettu neuvottelemaan tarkan lähtijä ja automäärän kanssa. :)

No jos yleinen tendenssi jatkuu samana niin silloin on mahdollisuus osallistua! Voisahn tietysti veronpalautuksilla lähee sinne reissuun!

Masa 23.11.2006 11:37

Quote:

Niin ja eihän tässä ole edes vielä kunnolla sponsseja alettu hankkimaan...
toikin vielä tippuu 100%...

Harri -76 23.11.2006 11:42

Quote:

Originally Posted by Vette64

Lähtisköhän FAZER mukaan sain vain tietää et vanhalla herra Fazerilla olisi aikaslailla priima C2:n!!!

Juha 23.11.2006 11:42

Quote:

Originally Posted by Vette64

Se alkaa olee jo sit ihan kohdillaan, vielä kun sais alennukset johonkin 150% tienoille et sais rahaa kun lähtee mukaan...

Tuolla Lemansin päässä näyttäis olevan noita erilaisia paketteja, onkos ollut mitään puhetta että millaset kisaviikonloppupaketit oltais ottamassa (hintaero kun eri paketeila näyttää olevan valtava)?

poppamies 23.11.2006 11:46

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Lähtisköhän FAZER mukaan sain vain tietää et vanhalla herra Fazerilla olisi aikaslailla priima C2:n!!!

Otappa yhteyttä, HETI :-$

Juha 23.11.2006 11:49

Entä onko tarkasta paluupäivästä vielä tietoa?

groovyjay 23.11.2006 11:50

Quote:

Originally Posted by Juha
Entä onko tarkasta paluupäivästä vielä tietoa?

on... tasan kaks viikkoa tiistai

PUU-1 23.11.2006 11:52

Quote:

Originally Posted by Juha
Se alkaa olee jo sit ihan kohdillaan, vielä kun sais alennukset johonkin 150% tienoille et sais rahaa kun lähtee mukaan...

Tuolla Lemansin päässä näyttäis olevan noita erilaisia paketteja, onkos ollut mitään puhetta että millaset kisaviikonloppupaketit oltais ottamassa (hintaero kun eri paketeila näyttää olevan valtava)?

tuota teltta hommaa on meinattu, CORVETTE teltta:jocolor:

PUU-1 23.11.2006 11:56

Quote:

no nyt pysty kun oli Stingray viennyt . . . :rolleyes: :cool: :cool: :cool:

Teemu 23.11.2006 12:10

Mites noi kartturipaikat ja niiden varaukset toimii...

Kiinnostusta on reissuun, mutta omalla TH400 -equipped sarviksella ei ole kipinää vielä noin pitkään autobahn reissuun, eikä taaskaan edes takeita siitä, että pulkka on kesään mennessä nipussa :jocolor:

Auton kulut luonnollisesti puoliksi tjsp...

poppamies 23.11.2006 12:11

Quote:

Originally Posted by Teemu

Kiinnostusta on reissuun, mutta omalla TH400 -equipped sarviksella ei ole kipinää vielä noin pitkään autobahn reissuun, eikä taaskaan edes takeita siitä, että pulkka on kesään mennessä nipussa :jocolor:

Auton kulut menis luonnollisesti puoliksi.

Vielä on kartturin paikka vapaana :rolleyes:

Harri -76 23.11.2006 12:15

Tuli tuos laskettua niin polttoaineisiin tulee varata min 800 euroa... ja seas rata-ajoa mahd. joten 1000 euroa.

Pappatunturi 23.11.2006 12:17

Hmm no no ei nyt sanota vieläkään totaalisesti ei..

Eli pitäkää ajantasalla deadlinesta koko aika kiiiiitos!

MS 23.11.2006 12:18

Pitäkääs mulle vähän niinkun ovea auki.
En voi antaa varmaa vastausta kun joskus tammikuun puolella. Tällä hetkellä ei ole varmaa tietoa mihin suuntaan tämä elämä kuljettaa.

energy 23.11.2006 12:19

Quote:

Auton kulut luonnollisesti puoliksi tjsp...

Kun rekisteröidyt pitää tietää tuleeko kartturi vai ei. Myöhemmin ei ole mahdollista lisätä eikä perua. Sama periaate kun että ootko lähdössä vai et. Laivaan kumminkin pitää varata liput tietylle henkilömäärällä eikä tätä pysty muuttamaan. Syy että on niin iso joukko lähdössä. Ei voi monta ihmistä ruveta sitten venkslaa edes takkasin että nyt oiskin sitten kartturi tulos tai sitten ei ehkä ookkaan.

Teemu 23.11.2006 12:26

Quote:

Kun rekisteröidyt pitää tietää tuleeko kartturi vai ei. Myöhemmin ei ole mahdollista lisätä eikä perua. Sama periaate kun että ootko lähdössä vai et. Laivaan kumminkin pitää varata liput tietylle henkilömäärällä eikä tätä pysty muuttamaan. Syy että on niin iso joukko lähdössä. Ei voi monta ihmistä ruveta sitten venkslaa edes takkasin että nyt oiskin sitten kartturi tulos tai sitten ei ehkä ookkaan.

Jep, tämä selvä. Ilmanmuuta myös co-piloteilta sitova ilmoittautuminen, sitä säätämistä ei muuten jaksa kukaan...

Ajattelin vaan, että pitääkö laittaa deitti-ilmoitus johonkin osastolle. 'Kartturi etsii kuljettajaa, kuva olis kiva ylläri.' :D

energy 23.11.2006 12:29

Quote:

Jep, tämä selvä. Ilmanmuuta myös co-piloteilta sitova ilmoittautuminen, sitä säätämistä ei muuten jaksa kukaan...

Ajattelin vaan, että pitääkö laittaa deitti-ilmoitus johonkin osastolle. 'Kartturi etsii kuljettajaa, kuva olis kiva ylläri.' :D

heh.. käyhän se noinkin.. vielä kerkee :D

Teemu 23.11.2006 12:29

Quote:

Originally Posted by nipa79
Vielä on kartturin paikka vapaana :rolleyes:

Hyvä hyvä, teen lomasuunnitelmat ja varmistelen pikapuoliin :salut:

energy 23.11.2006 12:32

Tällä hetkellä varmoista lähtijöistä tosi moni näyttää olevan yksin lähdössä joten ainakin on kyytiehdokkaita mistä valita jos oma pulkka jättää pulaan. Päivitin nyt myös tonne osallistujat listaan henkilömäärän joka on lähdössä tällä hetkellä. :)

morgan_kane 23.11.2006 12:47

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi

Täällä sama tilanne, keväällä vielä tulossa toinen käärö. Pitää kuitenkin vielä pitää peli avoimena niin pitkään kun mahdollista, olis hienoa lähteä.

Corvette63 23.11.2006 15:32

Quote:

Originally Posted by groovyjay
on... tasan kaks viikkoa tiistai

Täällä sharkissa on muuten niinä viikkoina varmaan hiljaista :? Ottakaa mukaan 24/7 Live WebCam, niin me voidaan fiilistellä täällä Suomessa, kun te matkaatte Le Mansiin :cool:

energy 23.11.2006 15:39

Quote:

Originally Posted by corvette63
Täällä sharkissa on muuten niinä viikkoina varmaan hiljaista :? Ottakaa mukaan 24/7 Live WebCam, niin me voidaan fiilistellä täällä Suomessa, kun te matkaatte Le Mansiin :cool:

Maksatko gprs-datasiirto ja roamingit? :D

Corvette63 23.11.2006 15:59

Quote:

Maksatko gprs-datasiirto ja roamingit? :D

Joo, mutta se taitaa tulla kallimmaksi kuin oikea matka yhdelle autolle :D

energy 23.11.2006 16:04

Quote:

Originally Posted by corvette63
Joo, mutta se taitaa tulla kallimmaksi kuin oikea matka yhdelle autolle :D

No sehän riippuu ihan päivitysnopeudesta. Jos sä minutin välein haluut niin kylhän se sit maksaa.. mut jos esim 1h välein jotain lähettää.. onhan 2viikkoo toki pitkä aika moiselle. No kyllä sinne vermeet mukaan lähtee et katotaan sit miten on nettiä saatavil. :)

Corvette63 23.11.2006 16:07

Quote:

No sehän riippuu ihan päivitysnopeudesta. Jos sä minutin välein haluut niin kylhän se sit maksaa.. mut jos esim 1h välein jotain lähettää.. onhan 2viikkoo toki pitkä aika moiselle. No kyllä sinne vermeet mukaan lähtee et katotaan sit miten on nettiä saatavil. :)

Minuutti ei riitä, sen pitää olla live ;)

stingray 23.11.2006 16:54

Quote:

no nyt pysty kun oli Stingray viennyt . . . :rolleyes: :cool: :cool: :cool:

mä teenkin tosta ykkösestä helposti seiskan;) 73 stingray :cool:

PUU-1 23.11.2006 17:32

Quote:

Originally Posted by stingray
mä teenkin tosta ykkösestä helposti seiskan;) 73 stingray :cool:

:thumrigh: mä oon vähän taikauskonen:jocolor:

All times are GMT +3. The time now is 08:25.