![]() |
CarFax
Onkos kellään "tili" auki Carfax:issa.
Pitäis tsekata yks vinni ja meinasin jos jollain on kuukauden soppari voimassa niin voisin osuuteni siitä maksaa. Vai pitääkö hoitaa ite... ;) |
Quote:
Jenkkipalstalta on aina löytynyt joku kuka on pystynyt jeesaamaan sen verran, ettei ole tarvinnut omaa tiliä vielä avata. |
Quote:
|
Quote:
Tota haluaisiks sä kertoa hieman lisää tosta "yhdestä tsekattavasta vinnistä" .. ;) |
Quote:
JOtain uudempaa olisi luultavasti suunnitteilla, koska oliko se niin ettei CarFax pysty lukemaan tietoja kuin -85:sta ylöspäin :-k |
Quote:
1981 vuodesta lähtien. Omastakin löytyi tiedot ok. |
Quote:
Ai niinhän se olikin, hyvä kun korjasit ;) |
Quote:
haluaisin vaan tietää että onko alkuperäinen cherry vai korinvaihto...näiden asioiden kanssa pitää olla tarkkana... ;) vin coodin saat jos löytyy carfaxin tili... :) |
Quote:
Noita ei suomessa liikaa olekaan... |
Quote:
Uuh, toivottavasti vinit täsmää ja saatais yks tollainen helmi koristamaan katukuvaa! Kirsikka Datsunit on :cool: |
Quote:
Tässä on vatsalihakset kipeenä, kun naurattaa välillä noi teidän kommentit :D |
Quote:
AARRRGGGHHHHHHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! |
Onko kellään CarFaxia vieläkään? Olis mahdollisesti yks VIN tarkistettavana, jos kellään on tilit kunnossa?
|
Quote:
Älä vaan sano että olet löytänyt Nissan Cherry turbo Nascar signature series collectors editionin ?? |
Quote:
Joo, Collectors editioninpas hyvinkin ;) |
ihme Datsun foorumi tästä tullu :-k
|
Quote:
Meneppäs kyselemään "isonvedenfoorumille", sieltä mä sain avun samantien. www.internationalredcherrys.com on aika hyvä.... :) |
...Tai pitäisi ehkä suoraan Jenkki foorumille mennä :-k
|
Saako tän carfaxin tilattua nykyään luottokortilla sähköpostiin vai miten homma skulaa?
|
Joo, tehdä tili Carfaxille ja visalla/paypalilla maksaa.
Tosin taitaa olla 25e/kpl tai 35e/5 kpl että jos ei montaa tarvi tsekata, niin kannattanee kysellä jos jollain on hakuja hommattuna. Kun kuukauden se kuitenkin on vaan "luettavissa" eli paperiversio carfaxista kannattaa tulostella talteen |
Mulla olis pari vapaata hakua...
|
Carfax
Quote:
|
Ja vastattu
|
yks carfax kysely olis vielä jäljellä ja kymppihän riittää... ;)
|
olisko jollain?
|
Quote:
|
homma hoidossa.kiitos kipi79. :) :rock:
|
Olikos kellään tili "auki"?
|
Quote:
Account balance 2 US Reports left sanoo mun tili (laita e-mail ja VIN YV:llä) jos tarvetta |
Quote:
Tnx, laitan tänään tulemaan heti kun saan ko. numeron. |
Mulla olis kans yks..:)
|
Quote:
Kiitos nopeesta avusta !!!!! |
EDIT: Meni jo
|
Taas olis carfaxeja muutama vapaana ja kymppihän riittää... tälläkertaa maksu etukäteen ettei "unohdu"...
|
Vielä olis pari jäljellä...
Pete |
Yks olis vielä, tarviiko kukaan...
|
Mua kiinnostaisi tietää löytyykö puukiilasta mitään tietoja.
|
Onko kenelläkään tuota carfaxia tällähetkellä? pitäs vähä tietoja kaivella...
|
Quote:
|
Eikö Carfaxilta tuu enää ostetusta raportista linkkiä e-mailiin?? Aina ennen on tullut :confused:
|
Quote:
Kysäisin asiaa ja ei tule enää suoraa linkkiä e-mailiin eli copy/pastella täytyy raportit ottaa. 3 hakua ois jäljellä jos jollain tarvetta |
Itse käytin aikoinaan Autocheckiä Carfaxin lisäksi (autocheck.com). Autocheckissä optiona $30 / raportti tai $45/rajoittamaton määrä 30 päivän ajan. + Autocheckissä tiedot tuli ainakin silloin (vuonna 2009) PDF:nä sähköpostiin, niin oli automaattisesti tallessa. Aikas lailla samat tiedot molemmissa raporteissa, mutta muistelen, että jostain kolaritapahtumasta oli Autocheckissä jopa tarkemmin tietoa kolarin laadusta (esim. oliko auto viety lavetilla pois paikalta -> kertonee kolarin vakavuudesta jotain). Voi toki riippua tilanteesta ja varmaan hiukan muuttunutkin aikojen saatossa.
Huom! Kaikkia kolareitahan ei sitten noista raporteista näy. Esim. Kaliforniassa oli $850 sääntö, eli sitä suuremmista vahingoista piti ilmoittaa viranomaisille, ja sitä kautta tieto kai noihin raportteihin menee. Mutta eipä tuota suuremmistakaan välttämättä mene aina raporttia, henk.koht. kokemusta ;) Mutta toki noilla kaikki salvage titlet (pitäis) löytyy. |
Olipas näköjään hinnat nousseet, kun 2009 oli 2 kk rajoittamattomat raportit $25. Mutta Autocheck taisi olla noihin aikoihin vasta ilmaantunut markkinoille Carfaxin kilpailijaksi, niin haalittiin uusia asiakkaita halvoilla hinnoilla.
|
Onks vapaita Carfax tunnareita?
|
Quote:
Homma hallussa, jäi 4 ylikin.... |
Kuinka vanhoista autoista voi löytyä CF:sta tietoja?
|
Quote:
1981 ja uudemmat. Omistajatiedot -94stä eteenpäin |
Quote:
onko car faxeja vielä? mitä maksaa? |
Quote:
Vielä 3.... |
Carfaxia kellään auki?
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:56. |