![]() |
Uusi Callaway C16
Pitäisi tällä viikolla tehdä lanseeraus..Hyi ******** vaan minkä näköinen on keulasta. :puker:
http://www.corvetteactioncenter.com/...ad.php?t=90464 |
No ei toi mun mielestä pahan näkönen oo, keulasta tulee mulle vaan mieleen maserati.
|
Hiukan on oudohkon näköinen edestä.. Jos tästä vaan tultaisiin kysymään miltä tuo näyttää, niin ei heti ensimmäiseksi tulisi mieleen Corvette. Muuten ihan menettelevä ulkonäkö. Ei varmasti niitä hurjimman näköisiä Callawayta.
|
![]() No ei nyt ihan paha kuitenkaan, suoraan edestä tosiaan muistuttaa maseratia tms. Mitenkähän muut specsit:confused: |
Kyllä on hieno väritys!!
|
Quote:
Spekseistä ei vielä tietoa, kun ei ole vielä virallisesti julkistettu. |
No ei paha. Tosin yksi C6 Vetten paras piirre on mun mielestä aikaisempia korimalleja lyhyemmät koriylitykset, ainakin tossa kuvassa näyttäisi että keulaa on jatkettu tuota uutta ilmettä luotaessa... Millainen lie sitten peräpää?
|
Maski on vulgääri :rolleyes:
|
1 Attachment(s)
Eiks toi ole jonku stratuksen maski :-k
|
Paremman näköinen toi on kuin perus-C6. Ei tosin yhtään Corveten näköinen.
|
Quote:
|
Sanottakoon nyt vielä että kyllähän tollanen stratus maskinen Callaway varmasti omassa pihassa näyttäisi hyvältä 8)
|
Ei vielä oo löytynyt speksejä, tässähän käy ihan jo jännittää et mitä sieltä on tulossa :-) Ofttopicia, mutta onkos C5:sta tehty Callaway versiota, ei oo ainakaan osunut eteen missään :confused:
|
|
Quote:
Mä tykkään!!! Tosta tulis mun uusi suosikki Z06:n tilalle (jos ton callawayn perä ois vähän toisenlainen...)!! |
Quote:
Ja mulle perä menis, mutta toi keula.. :-\" |
Peräpäähän sopis hyvin tuplavalot ...
|
Ja muka saksan Geiger on ainut kun onnistuu veten pilaamaan
|
Quote:
|
![]() Sisusta on sentään kohtuullisen hieno.. |
Quote:
Ehkä tuohonkin joskus vois silmä tottua, mutta pettymys mulle:( Tosiaan, tuo sisusta on ihan jees! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Hintakin Suomessa varmaan ois joku "edullinen" 200 000¤?! Jos jenkeissä
jo 120t$. |
Quote:
Haloo?? Geigerin korisarjat sarjojen eliittiä !!! |
Quote:
|
Quote:
Sulla on normaalia muutosvastarintaa ;). Itseasiassa tuo callawayn keula on aika makee, pikkasen muuttasin valojen väritystä, vaikka korinvärisiksi... avot |
Quote:
|
Live kuvaa lanseerauksesta..prkl, siinä se yö taas menee..;)
http://www.callawaycars.com/webcam.html |
Yksittäisen harrastajan mielipide vehkeestä:
http://www.twinturboluigi.com/Callaway/C16/index.html Kuriositeettina esim. takavanne kokoa 20x13", mutta painaa vaan 6kg ja risat. (hiilikuitu/magnesium) |
Quote:
Pitääpä tätäkin kommentoida, että toi sisusta on kieltämättä hieno, mä tykkään. Ja noi penkit on kans tyylikkään :-) Harmi kun olivat sitten auton takaosan muotoilulla pilanneet muuten niin hienon tyylikkään auton. |
Quote:
No ei paljon paina! Voi olla aika liukkaat ku noin matalan profiilin kumit. |
Quote:
|
Quote:
Vai sellasia ne esi-isät on sulle kertonu :study: |
Quote:
|
|
No pikkusen alkaa uus Kallaway cirkastumaan, mutta siitä huolimatta se parilamppu perä on kamala
|
Quote:
Ei mun mielestä aivan hirveä ole perä kuitenkaan.. |
Quote:
|
Quote:
Ihan oikeesti toi Callaway on hieno! Kai mä oon sitten myös niin pervo, mutta on se niin :cool:! Kattelin sitä äsken muutaman minuutin ja nyt se alkoi näyttämään aika hyvältä. Livenä varmaan vielä parempi? |
Quote:
|
Quote:
Pitäisköhän mun nikki oikeesti muuttaa sitten pervo63:ksi :-k |
Quote:
Todellakin. Auto on just sellanen että kioskilla ei tartte selitellä :cool: |
Quote:
|
![]() Se kenen mielestä toi on karmee, niin huutaa hep! ;) |
Quote:
Mä ajattelen kokoajan.. Isot GM-roiskeläpät, mega levitykset eteen ja taakse, samoin spoilerit, maalataan lilaksi, ja sisusta verhoillaan pinkillä karvalla. Sisustan ompeleet ovat lilat. Moottori korvataan VW:n 10hv alitehoisella bokserimoottorilla, jajajajajajaja :D |
Quote:
|
Quote:
:-k |
| All times are GMT +3. The time now is 12:18. |