![]() |
C5 moddaus...
1 Attachment(s)
Mitäs tykkäätte?
|
tuo bilhelveten kumipatukka antenni pois ekana;)
Ja ehkä kuten Vetteman jo jossain vaiheessa totes niin mun mielestä kans nuo renkaat tulee vähän liian ulos... |
Rengasleveys on jees.. Pakoputket on vähän muuttaneet paikkaa :D Oikeestaan on hieno noinkin :-k
|
:thumbdow: [-(
|
Quote:
|
Quote:
...and Bingo was his name! Totahan aikoinaan jo tehtaalla kokeiltiin noin. Itse ehkä tykkää tosta tyylistä enemmän, vaikkei toi nopea fotarointi nyt olekkaan sieltä parhaasta päästä... |
Quote:
Sun fotaroiti on just hyvä! Itse en edes ekas huomannu, että mitä tossa on erikoista, mutta kyllä mä sitten, kun toijotin tota kuvaa 78 minuuttia :D Íhan siisti pakoputkien järjestys tuokin. I like it! :thumleft: Tosin en mä omaani ala muokkaamaan... |
Quote:
Patukka pois, mutta noi renkaat menee jopa Suomen katsastuksesta läpi. |
Quote:
Ei ollenkaan paha :salut: |
Quote:
Kuvamanipulaatio meni ihan viduiks, kun kaikki vaan tuijottaa tota antennia! toisaalta parhaita muutoksiahan on ne joita jengi ei heti pysty sormella osoittamaan... |
Orkkis kuva:
![]() |
Quote:
Seuraavaks muokkaat antennin veks :-# Noi putket sopii kummin päin vaan tonne persiiseen! |
Kyllä tohon putki järjestykseen silmä tottuisi. Ei ainakaan pistä silmään pahasti...
|
Quote:
Reilusti parempi kuin ne vakiot putket.En tykkää yhtään niistä.Ainoat hienot keskisysteemit on callawayn DDeet:) |
mites noi renkaat noin ulos tulee, eivät ainakaan silmämääräisesti näytä orkkis 275:tä leveämmiltä....onko vanteita tuotu ulos, vai sittenkin jotkut 335+ kumit???
|
Quote:
![]() ![]() Tässä on takana 305set ja edessä 275set. Noi näyttää vielä hyvältä, ettei vielä häiritsevästi pullistele ulos noi renkaat IMO :salut: |
Quote:
No nyt kun sanoit, niin ei näytä niin leveilta kumeilta et pitäis tulla ulos lokarista. Outoa, tai sit mun silmät on vaan niin solmussa kun on tuijottanut ruutua koko päivän. Ehkä parempi etten tänään enää kommentoi yhtään kuvaa :-) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:14. |