![]() |
LS1/383 tuunaajat huomio!
Uusin-siis täällä myytävä- Engine masters winter/06 numerossa on kuusi eri 383 LS1 koneen dynotestiä. 522 hp / 522 fuuttia tarjos jo eka "baseline" combinaatio! Aika vakuuttavia numeroita. Juha ym tekiät kipaskaas kiskalle!!
|
Quote:
Luettu jo. Kivaa :thumrigh: |
Quote:
Hyyyyyvä! |
Täytyykin hakea, mistä noita löytää, en ole lähi ärrällä tollasta lehteä nähny :confused:
|
Quote:
Akateeminen toimittaa ainakin... |
Quote:
|
Autolehdistä puheenollen Stockmannin puolella, eli farkku-osaston laitamilla on melkeen parempi autolehti osasto, kuin akateemisessa kirjakaupassa.. Kerran löysin stokkalta 5 Z06:sta omaavaa lehteä ja Akateemisesta en yhtään :D Tai sitten mä oon yksinkertaisesti sokee ja en löytänyt niitä lehtiä Akateemisen puolelta :-k
|
Quote:
Et vain löytänyt... |
Quote:
Jaa, sitten mä tsekkailin liikaa niitä Old-Skoda lehtiä, ettei erottunut muut joukosta ;) |
Quote:
Kiitos vinkistä, pitääpä käydä pikaisesti ostamassa lehti! |
Quote:
Jutussa todetaan, että AFR 225:t on turhan isot vakiotilavuuksiselle LS1:lle, eikä 383:ssakaan lisävirtauksista juuri hyötyä ollut. |
Niin ja kannattaa sitten muistaa että noi on niitä Ameriikan Joen heppoja...
Eli jos Juhalta lähtee nyt tuossa kunnossa 360hp niin se vastaa noiden lehtijuttujen 400-420hp tekniikkaa... Moottoridynossa kun ei käytetä noita apulaitteita oikeastaan ollenkaan, putket on suorat + ilmansaanti viileetä...Apulaitteet tekee helposti tommosessa 520hp tekniikassa -50hp |
| All times are GMT +3. The time now is 09:30. |