![]() |
Kromit ruotsissa
Tiedoksi saatettakoon asianosaisille, että vihdoin kromit ovat löytäneet tiensä ruotsinmaalle.
Toivottavasti saadaan ennen kesää pois, tuntu olevan "vähän" pojilla hommia. Muutenkin reissu meni mukavasti, jo perinteistä kaavaa noudattamalla yhdellä autolla ruotsiin ja kahdella pois... ;) |
Quote:
Mikäs sieltä sitten tarttui mukaan?? :D |
Quote:
Ja sitte KUVIA , hopi hopi... |
Ei pysty...
Saan ikuisen karkoituksen tältä foorumilta jos tunnustan. Ajelen sillä vain pimeessä kuminaamari naamalla jossain kaukana... Mä olen luisunut turmion tielle,sori kaverit mutta en voinut itselleni mitään. :( |
Quote:
Sä oot ostanu Toyota Camryn! :shock: |
Lähellä, cherryn vinniähän kyselin toisaalla...:)
Uusi autoni on punainen, eikä siinä ole edes v-8:sia |
Quote:
Kupla? :shaking: Kerro jo! |
Quote:
|
Quote:
Ei...pysty... |
Quote:
|
Quote:
Se on Volvo!!! |
Mosse tai Musse? :confused:
|
Hyvä Bulldog's, kiva, että "isopoika" pääsi mukaan... :thumrigh:
|
Quote:
Salaliitto paljastui! |
Quote:
Ja onnistukos romaukset taas kerran yli odotusten vai kuinka :-$ |
Quote:
En minä tiedä :D |
Quote:
Liian happoista? |
Omistuksessani on ollut aikoinaan 2 Moparia Swinger ja RoadRunner ja aina olen ollut sitä mieltä että älä hauku merkkiä mitä et ole omistanut,eli onhan sitä vuosoen varrella tullut moppemiehille päätään auottua :D
Nyt sitten vaan jostain syystä tarttui 3 moppe mukaan...ja nyt hävettää... vin:1C3CRXXXXXXXXXXXX |
Quote:
Saakos sun tiluksille tulla ihmettelemään joskus talven aikana? Joskus kun ois vähän vähemmän kiirus kuin viimeksi :-) |
Kyllähän tänne aina saa tulla, ei vaan enään varmaan pysty pitää tallimeettejä kun Pappis veti tason niin ylös. :)
|
Quote:
Juu juu, ihan private visiitti kuuttomana yönä, tässä kun vieressä melkein asun :-) |
"tähänsellainenpeukaloanäyttävähymiömitäenosaalait taa"
|
:thumrigh:
Quote:
|
Kiitokset vielä kerran kromien viennistä
|
Quote:
Niinpä, vaikka sun talleja kyllä katselee vaikka 947 tuntia hammastikut silmiä auki pitäen, jos ei muuta :thumrigh: Ainakin sisältö on varmasti :cool: ! |
Quote:
juuri tuo... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Corvette63 Bulldog'sille ;) |
Jumalaut* !! KUVIA !!! ;)
|
Quote:
Bulldogs nyt heti sitä infoa tänne! Oli vaikka mikä mosse :D |
Quote:
1C3CRC5E4RV1000XX Mitä niillä kuvilla kun samanlaisia ne kaikki vessat on... |
Quote:
Kyllä tosta nyt pitäisi jo tietää kaikki tarpeellinen. :rolleyes: ;) |
Quote:
Ei :D |
Sit voi syyttää yrityksen puutteesta, ette te sit oikeesti haluu tietää... :)
|
Quote:
Mä oon samaa mieltä... |
Quote:
Sitten mä teleporttaan sun kuvatiedostot mun compuutterille salakavalasti, ja nään sen laiteen kuvat :mrgreen: Mahtaiskohan onnistua? :D |
Quote:
Höpöhöpö! |
Quote:
"voittajanonhelppohymyillä" :D ;D |
Quote:
Kyllä meillä aina lähtökahvit keitetään... :) |
Quote:
Sitten pitää joku päivä ilmeisesti tulla vierailulle :-& |
Quote:
Kyllähän tuolla nyt jo pitkälle pääsee... Hieno auto! Onko kuinka alkuperäinen? :cool: |
Quote:
|
Quote:
Täysin alkuperäinen toiselta omistajalta, ajettu 39tkm. |
Quote:
:salut: Hienoa! Mielestäni tämä on hyvin verrattavissa Corvetten tuontiin, näitä ei ole koskaan liikaa tässä maassa! ;) |
No nyt niitä KUVIA tästä meksikolaisesta avo crysleristä !!!!!
|
Quote:
:) Pitäis varmaan kuvata kameralla...noi känny kuvat on niin huonoja... :D |
Quote:
Moi Bulldog, osaatko kertoa kuinka paljon kromaus ruotsissa maksaisi C3n molemmille takapuskureille, kun itse tekee pohjahionnat? Ja onko kellään tietoa hyvälaatuisesta kromauspaikasta Virossa? Pitää miettiä, joko uudelleen kromausta tai ebaysta puskurien hankintaa. |
Quote:
Oli ennen mutta hinnat karanneet siellä. Ainoo idea vois olla jos tosiaankin tekis ite pohjat. Tiedustelen tarkempaa hintaa kun seuraavan kerran käy sielläpäin. |
Quote:
Joo, kattelin hiukan tarkemmin noita oman pulkan kromeja ja voipipa olla että minulta tulisi joitain osia samaan syssyyn, jos vaan yhteistoimintaan on mahdollisuus - kauniisti pyytäen pitäkää minut(kin) ajan tasalla :p |
| All times are GMT +3. The time now is 09:33. |