![]() |
Tällainen saapui Floridasta...
1 Attachment(s)
Tällainen oli saapunu vihdoinki Floridasta... :D Joulupukki oli hieman myöhässä tosin...
|
Hienoa! Onneksi olkoon! Kertoilepa hiukan lisää autosta ja sen matkasta :dwarf: Lisäkuvatkaan eivät verkkokalvojani polta...
|
Täs tää alkuperäinen eBayn myynti-ilmotus:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ABSLO...QQcmdZViewItem Paperihommissa kesti tuhottoman kauan, kun myyjä halusi tehdä kaiken juurikin pilkulleen, mm. piti lähettää todistus siitä, että auto todella lähetetään Floridan ulkopuolelle.. Laivaus oli lokakuun lopussa, ja auto saapu RP:n pihaan eilen, josta se piti heti hakea kotitalliin :D |
No niin, siitä se alamäki sitte alkaa, vai mitä Paakari;)
Ei vaan onnea hankinnalle:cool: |
Onneks olkoon.:cool: :cool: Ainakin kuvissa siistin näköinen peli.
|
Nam nam, kun on niin hyvännäköinen! :cool: Onneksi olkoon hankinnasta!
|
Lisäkuvat ei tosiaan ole pahitteeksi ;)
|
Vihdoin ja viimein :cheers: , ite sitte onnistuin ton saapumisen missaamaan kivasti#-o
|
Quote:
Noh, ensi kerralla ehdit sitten ennen nipa79:ä :scratch: |
Quote:
|
Quote:
Niin muuten missasin mäkin... Faija oli siellä suunnalla oikeen kokosella autolla liikkeellä, ja toi sit Veten eilen illalla tullessaan... Aamulla menin sitten tallille, ja hymy kasvoilla ainaki vartin :dwarf: |
Quote:
Juu, tarttee huomenna päivänvalossa ajaa ulos ja näpsiä kuvia... Toisaalta, yllättäen noissa Floridan kuvissa on toi maisema lisä, saa nähdä miten hehkeitä noi räntäsateessa otetut kuvat on. Auto on kyl siisti, voi sanoo että tyytyväisenä tääl ollaan :D :D :D |
Näyttää hyvältä ja hienoa että jaksoit painia auton tänne!!!! Loistava lisä suomen C3 osastoon.
|
Kyllä on hieno! Mistä tuommoiset Amerikan tontut noita aina osaa tänne lähetelläkin :) laita nyt ihmeessä jo kuvia lisää!
|
Quote:
Toi ei oo ihan vielä ruoskannopean näköinen, mutta katotaan 20 k€:n jälkeen... Mutta nätti kuin sika pienenä. HIENO! Ja vielä automaatti, nam! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Jälleen kerran hineo lisä Suomen C3 valikoimiin! Avoja ja kuminaama sellaisia ei tosiaankaan ole liikaa tässä maassa! Hatunnosto taas yhdelle rohkealle Corvetten tuojalle! :cool: |
Quote:
|
Onnittelut Savonkin suunnasta, savolainen on huono kehumaan mutta avo ei ikinä tuhmenna!!!:cool:
|
Taas on lisätty C3-kantaa. Hienoa, hylkeenpoikanen ;)
|
Voiha perskeles, ku näyttää hienolle! Onnittelut täältäkin! Jos tuolta rapakon takaa löytyy tuollaisia, ni täytyyköhän tässä alkaa miettimään toisen hankkimista... Hmm... toinen museorekkariin ja toisesta hirveet tehot ulos...:rolleyes:
|
Quote:
Täytyy Jarmo,täytyy! |
Quote:
|
Quote:
Itse asiassa oon miettiny... myönnetään. Tosin ajatuksissa oli ennemminkin ollut hieman taloudellisemman C4:n hankkiminen käyttöautoksi (jolla myös sateella ajelisi) muutaman vuoden päästä, kun rahatilanne ja C4:n hinnat on hieman tippuneet. Jarmo EDIT: Siis ei pitäny rahatilanteen tippumisesta tietenkään puhua. Tosin äkkiä siinä niinkin käy C3:sta ruuvatessa. |
Quote:
Kyllä se rahatilanne paranee kun oikein tosissaan lottoaa.:lol: ![]() Täytyy vain huolehtia ettei ajanhammas syö rahoja. |
Quote:
Eihän C4:sten hinnat enää mihinkään putoa. Tulevia klassikoita! ;) |
Quote:
Näin on, mutta en usko että ne C4:n hinnat ihan vielä lähtee nousuun :-k Saman vaiheen käy ekaks late C3:t ja vuoden taikka parin päästä jo C4:t :-k |
Quote:
No haluaako joku vääräuskoinen jonkun muun C3:n kuin rautanaaman? ;) |
Quote:
Niin.. joku ilmeísesti haluaa, paitsi mä diggaan enemmän malmiperseistä! :dwarf: |
Quote:
No käyttistähän mä vain :oops: |
Quote:
On muuten hyvä auto toi C - 4! Osta ihmeessä sellanen. Toimii kuin junan vessa! Talvellakin pärjää ihan hyvin, ainakin manuaalilla. Siinä mennään kun muutkin. Jos lunta on paljon, mataluus on keltämättä haitta. Yleensä lumet aurataan kuitenkin melko nopeasti. Lämpöä riittää, käynnistyy hyvin,on helppo ajaa myöskin liukkailla keleillä, ei mitään negatiivistä sanottavaa. |
Quote:
|
Quote:
Joo, haluaa esim. 74 avon |
1 Attachment(s)
Quote:
Entä tää? # numbers 427 BB + 4-spd. man. ..Ja musta.. avo :p |
Quote:
Missä myytävänä ja mihin rahaan :confused: |
Quote:
Et nyt varmasti mene hakemaan sitä, mulla juttu kesken ;) Ei olis ehkä pitänyt laittaa ollenkaan kuvaa tosta :D |
Quote:
En tietenkään mene muitten apajille. Maailmassa löytyy pulkkia :). Niin missä se oli ? ;) |
Quote:
Ruotsissa. Kerron kyllä, jos tosta ei tule mitään niin sä saat yrittää kauppoja herran kanssa :D Parempia kuvia odotellaan.. Eilen postia lähettelin kaverille. |
Quote:
Ei ole Suomessa. Eli jos tarkoitat sitä JLE-xxx:ää niin ei ole ko. auto ;) |
Quote:
Naah, ei mua noi avoautot kiinnosta. Niska kipee vieläkin viimekesän avovetteilystä :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Toisaalta, eipä nuo hinnat paljon enää noissa laskekaan :-k |
Quote:
Eipä sitä hanttiin laittas jos joku sen tohon mun tallin eteen ajas. |
Quote:
Hienon lahjan joulupukki toi!!! |
Quote:
Joo, on toi musta avo tosi hieno. Jos mulla ois varaa C3:een, niin tollanen ois aika lähellä mun unelma C3:sta. |
Quote:
Samoin ;) |
5 Attachment(s)
Nonnii, sain vihdoinkin kuvia näpsittyä... Tässäpä niitä..
|
Mahtavaa, toi on kylä kylä kylä kyllä hyvän näköinen hardtopin kanssa.:thumleft:
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:48. |