![]() |
Kauppakassi
On se nätti ja kaippa sillä kauppaanKIN ehtis... :rolleyes:
http://www.thecarconnection.com/Vehi...84.A11643.html |
mitenkähän vain 505hv Z pärjäää, tossa kuitenki 100 kaakkia enämpi :-k
|
Quote:
Huonosti.Siksi ne on pukkaamassa sitä bluudeeviliä |
Tossahan alkaa olla jo ilmassa pientä -60 luvun lopun meininkiä... Siistiä! :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mut mikä on teho/paino suhde noiden välillä? Paljonkohan noi painaa? |
Quote:
Haluu tommosen punasen auton :dwarf: |
Quote:
|
Quote:
On tosiaan nätti, muodot ja tehot on kohdallaan. Ja kiva konepeittokin :-) Sisusta vaan on turhan muovinen, mutta se nyt on pieni sivuseikka. |
http://www.autoblog.com/photos/2008-dodge-viper-srt-10/
Vähän kuvia lisää... American foorumeilla ovat vähän pettyneitä...vanteet on ainakin saanut kovaa kyytiä. :) Onhan siinä edes konetta kasvatettu taas vähän. Muovosiahan nuo ovat niinkuin muutkin nykyajan kertakäyttöautot vai miten siinä videolla todettiin... ;) |
8.4 litraa - kyllä sillä pitää jo 600 kaakkia irrotakin...
Ammentaakseni kommentoinnin suureen maljaan: Ulkoa kaunis ja sisältä aikalailla toyota - huomaako joku pienen kontrastiepäsuhta -jatkumon? Saisivat nyt jukupliuta päivittää edes namiskoiden ja paneelien laatutason! Tosin, muovi on halpaa prässätä... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ei oikein säväytä, syyttävät foordin matkimisesta noita "razor" wheellssejä Mun mielestä kyllä noi "H:t" on aika kököt... |
Quote:
|
Quote:
Mulle kelpaa noi vanteet hienosti! ;) |
Kyllähän Viperilla kauppaan pääsis,mutta tällä Weineck Cobralla pääsis takaisinkin;)
![]() 0-200km/h alle 5sec:rolleyes: http://www.webwombat.com.au/motoring...bra-780cui.htm |
Quote:
:cool: , mut snadi pahka konepeitossa :D |
No toi on jo niin ruma ettei sillä kehtais lähteä kauppaan :-$
|
"The German tuning company has not released 0-100km/h performance numbers because apparently they are not relevant. Instead, the Weineck Cobra 780CUI will rocket from 0-200km/h in 4.9 seconds, and does the 0-300km/h dash in 10 seconds flat."
Kukahan helevetin hullu tuolla ajaa kahtasataa, saatikka sitten kolomea :confused: |
Quote:
|
Quote:
Kyse olin vain hullusta,ei mistään mielipuolesta;) |
Quote:
![]() |
Quote:
|
Kyllähän tuolla vois kovaakin ajaa,mutta kuka runttaa kaasun pohjaan parista markasta,vois olla aika hiljaista omallakin kohdalla:dwarf:
|
Pitääköhän tuossa takarenkaat niin hyvin että päästään lähellekään noita 10s 0-300 lukemia?
|
Quote:
Hiukan samaa ihmettelin, millä ihmeellä pelkällä takavedolla saadaan tuollaisiin lukemiin tarvittavat voimat tiehen... :confused: |
Quote:
Ainakaan 4 - vedosta ei tossa kiihtyvyydessä ole niin mitään hyötyä.:rolleyes: |
Quote:
Miksei olisi? Äkkiseltään luulisi että tuo soppakauha on kitkarajoitteinen pitkälle kolmannelle sadalle. Olettaen tietysti, et etufillarit saa pidettyä maassa kiinni [-o< |
Quote:
Jotenkin toi skuupi ja kaaret sais olla reilusti korkeammat mun mieleen.Ja vielä renkaat reilusti vaan ulos koteloista. |
Quote:
|
Quote:
Juuri siitä syystä, ettei niitä voi, eikä kannata pitää maassa kiinni koko aikaa. Jos toi kapistus kulkisi aivan suoraan ilman ohjaustarvetta, kannattaisi pitää etufillarit millin ilmassa koko kiihdytyksen ajan. Niin mitä hyötyä nelivedosta kiihdytyksessä olisi? |
Quote:
Mä oon aina sanonu, että Papalla on hyvä maku autojen suhteen :D |
| All times are GMT +3. The time now is 06:59. |