![]() |
Pirren varastoMeet + V-P:n moottorinviritysluento Lahdessa 3.2.2007
Tarjolla päivän/illanviettoa Lahdessa 3.2.2007. Ensin tutustuminen pirren varastolle, jossa esillä alan kalustoa jonka jälkeen siirrymme Lahden keskustaan syömään ja kuulemaan V-P:n luentoa pensakahdeksikon virittämisestä. Sekä tietysti keskustelemaan aiheista, harrastamisesta ja kaikesta. Tilat varattu kokoillaksi, saunomis- sekä uimismahdollisuus järjestetty, likaisena ei tarvitse kenenkään virtuaalivirittäjän lähteä yön selkään...
Esitelmä/illanvietto tilat: http://www.saunailta.fi/?n=4568&Vapaudenkatu+12 Pyydän alustavaa osallistuja listaa treadiin vastaamalla tai YV:llä jotta osaan varata riittävästi ruokaa jonka järjestää sponsorimme. Ruan kanssa tarjoillaan perusjuomiset mutta jos joku haluaa nauttia alkoholipitoista juomaa ruuan taikka saunan kera, pyydämme heitä tuomaan juomansa itse. Ajo-ohjeet ja aikataulu varmistetaan/ilmoitetaan myöhemmin, hyvissä ajoin tänne asiasta kiinnostuneille. Tervetuloa |
Tulossa, vaikka en tiedä autoista, saatika virittämisestä mitään. :p Kiitos kutsusta!
|
Quote:
|
![]() |
Siellä nähdään ja T72 on mukana kans.
|
Tulen, jos Ippe tai joku muu Joensuusta lähtee kyytiämään :D
|
Tullaan..
|
Quote:
|
Quote:
|
Jeeep!
|
Peukalo pystyssä portilla...tarviiko vilauttaa säärtä? ;)
|
Tulossa ollaan! :cool:
|
Tulossa :)
|
Alustavasti pitäisi keritä sinne... eli mukanaollaan
|
Jep! tullaan! tuosta ei voi jäädä pois!!!!!
|
Mukana myös. Mites, T72, pappatunturi ja kumppanit voisi varmaan pähkäillä kimppakuljetusta? :)
|
jep tullaan tullaan
|
Näyttäs olevan vapaa viikonloppu duunista niin tuonne voisi näin alustavasti päästä...
|
Kaikkien aikojen suosituin tallimeet tulossa? Porukkaahan näyttää tulevan aika paljon! :cool:
Minua ei tarvitse vielä tämän viestin perusteella lisätä listoihin, koska kalenterit on vielä hiukan auki tuohon aikaan.. |
Miittiin vaan
No siis nyt Corvette63 lyöt sinne kalenteriin vaan merkinnän "Tallimeet" ja lyöt kalenterin kiinni!
|
Quote:
Niin voi käydä, jos ei työt paina päälle ;) |
Tulossa, jos Paakari ottaa kyytiin :rolleyes:
|
No voe PRKL, taitaa mennä reissun kanssa päällekkäin... STNA!!!:mad: :mad: :mad:
|
Jos johonkin kyytiin mahtuu, niin voisihan tuonne lähteä ihmettelemään.. :)
|
kiitos kutsusta olen tulossa
|
Tulossa ollaan!!!
|
Yritän saapua...
onko kimppakyytiä pk-seudulta? |
Tulossa. Autossa tilaa Jkl suunnasta;)
|
Ja jos jonkun kyytiin vielä mahtuu, niin ilmoitelkaa, Nipa79?
|
Quote:
Totta !!Mun kyytiin mahtuu helposti pari. |
Kutsu on niin houkutteleva että pakkohan sitä on tulla, kiitos. Macholla muuten aika hyvä vastauspostaus.
|
Quote:
Jos kyytiin mahtuu ja viitsit tätä kautta koukata niin olis jees.. |
Quote:
Piäkaapunnin reitti ei varmaan kulje SwampMan:in kautta... Kulkeekos kenenkään muun reitti. Nim.liftari sateessa. |
Quote:
|
Quote:
Mä olisin kans siinä ison omenan dösäpysäkillä peukku pystyssä jos mahtuu kans. :) Onks pappatunalla tarkotus jatkaa parrasvaloihin saakka vai ajoissa kotia päin? |
Quote:
|
Quote:
|
Tulossa !
Hki - Lahden motari -akselilta pääsee kyytiin ja saunan/uinnin jälkeen loppuillasta takaisin. |
Kiitos kutsusta , mukana ollaan .
|
Hep....mie kans!
|
Quote:
Varaan paikan :D Sekä kyytiin, että tilaisuuteen :cool: |
Mukaan tullaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Pappatunturi Totta !!Mun kyytiin mahtuu helposti pari. Kyydin tarve on vielä epäselvä... Mahdollisesti Kehä 3.n bilteman ja etolan nurkalta |
Quote:
Quote:
Juu kyytiin vaan. Halukkaat voi vaikka listauta yyveenä niin osaan sitten sanoa ei oota jos tarve vaatii. Miekun oon jo niin pappa niin yöitämyöten en jää lahkeeseen lepattaa. Eli Pirren heaven ja VPeetä reilu annos saunan kera ja sitten kotiin mammimaan:) |
Quote:
|
Näillä näkymin olisin tulossa....anomus laitettu hallitukselle :rolleyes:
|
Vieläköhän mahtuu mukaan? Kalenteriin merkattu ja tulossa mikäli elämä ei kovasti heittele.
|
Oliks PIKA lähdössa??
(jos olet niin mää kanssa ilmoita molemmat):sunny: :sunny: :sunny: |
Huuh !!!
Vajaa kaksi päivää menny ja näin paljon porukkaa ilmottautunnu :thumrigh: Ihan aikani kuluksi :-\"katoin listan läpi ja listasin ilmottautuneet... 1. Turismo 2. Pekka Berkeles 3. Macho 4. MS 5. T72 6. morgan_kane 7. heimo huima 8. ippe73 9. MrT 10. Pappatunturi 11. bulldog's 12. Finnshark 13. VetteMan 14. corvettemies 15. CC-5 16. energy1610 17. stingray 18. jaro55 (alustava) 19. Pilot (jos Paakari ottaa kyytiin) 20. ZR1 (jos kyyti järjestyy) 21. Pami 22. Juha 23. Vette60 24. coupe74 25. Drumbrakes 26. Teemu 27. LPE Dealer 28. Mad Dog 29. Cocco 30. Chrome 31. Vette64 (Hallitus päättää...) 32. Wessi ja lista saanee jatkoa... puuttuiko joku ? |
Quote:
Jaahas johan se tulikin ääriään myöten täyteen. Mainittakoon yyveetä lähettäneille että matka suoritetaan pienellä A3 tötteröllä. Takana ei ole ihan mahdottomia tiloja. Eli kyydissä Chrome,Energy1610 and Vette60. Ps Minä ajan sitten taatusti rajoitusten mukaisesti ja vielä talviaikana varmuudeksi -15 kmh ! |
Quote:
PUU-1 ja Pika? ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 04:39. |