FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C6 (vuosimallit 2005-2013) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   22" vanteet, ei yhtään liian isot! (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=5442)

groovyjay 05.01.2007 14:39

22" vanteet, ei yhtään liian isot!

4 Attachment(s)
Taitaa olla se ainoa oikea koko kombinaatio C6 vanne puolella...

20/22 täyttää kaaret nätisti, ei missään nimessä ole yhtään liikaa tota rumaa kumia pilaamassa ulkonäköä... ;) Vanne mallista saa olla montaa mieltä, mutta koko on niin kuin pitääkin.

MS 05.01.2007 14:42

Toihan on Maarun auto kun ovetkin aukee tollai.:D

Corvette63 05.01.2007 14:43

Otsikon lukiessani ajattelin, että ei perhana onko joku mennyt 22" asentamaan paikoilleen C6:een.. Nehän on aivan liian isot! Mutta eipäs olekkaan, nehän on oikeen sopivat. Toisaalta tuuman pienempi riittäisi, ja sen ympärille vähän rengasta lisää.. Vanne malli on ok, lähes orkkiksen tyylinen, mutta itse en henkilökohtaisesti diggaile noita punatikkuja puolien vierustoilla.

Ihan jees! :cool:

groovyjay 05.01.2007 14:45

Quote:

Originally Posted by MS
Toihan on Maarun auto kun ovetkin aukee tollai.:D

Näin vähän epäilin aluksi myös, mutta toi ehta konemuovi sai toisiin aatoksiin... ;)

poppamies 05.01.2007 14:50

jarrut on vaan olemattoman kokoset :rolleyes:

Corvette63 05.01.2007 14:56

1 Attachment(s)
Entäs:

Mun mielestä toi 22" oli kuitenkin ehkä tuuman pari liian iso.. Kuitenkin..

groovyjay 05.01.2007 15:07

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by corvette63
Entäs:

Liian pienet...;) ens kesänä rullataan 24" alla...

Juha 05.01.2007 15:11

Quote:

Entäs:

Noi on sopivat, ei tarvii ainakaan olla yhtään isommat!

groovyjay 05.01.2007 15:12

Quote:

Originally Posted by Juha
Noi on sopivat, ei tarvii ainakaan olla yhtään isommat!

Juha taitaa olla bannattujen listalla kohta... ;) corvette63:n kanssa ;)

Juha 05.01.2007 15:13

Quote:

Originally Posted by groovyjay

Niin, siis tarkoitin ettei ton kumin profiilin tarvii olla yhtään tota isompi.... :-)

groovyjay 05.01.2007 15:17

Quote:

Niin, siis tarkoitin ettei ton kumin profiilin tarvii olla yhtään tota isompi.... :-)

No niin, tulihan se sieltä! :D :D :D

Finnshark 05.01.2007 15:18

Tossa punasessa pyöränkaaret täyttyy kyllä nätisti. Musta näyttää siltä kuin siinä olisi liian pienet renkaat. Liekö sitä madallettu, jolloin renkaan paikka pyöräkotelon reunaan muuttunut ja tekee jollain lailla epäsuhtaisuutta.

Ehkä kuitenkin itse ottaisin tuuman pienemmät C6:een kuin tuossa punaisessa, mutta pyörän halkaisija on juuri passeli! :cool:

Juha 05.01.2007 15:23

Quote:

No niin, tulihan se sieltä! :D :D :D

Joo ei multa saa viedä elämäntarkoitusta (=finnsharkkia) !!! Tällanen kiristyksellä saatu tunnustus ei muuten ole oikeudessa pätevä, näin mä oon telkkarisarjoista oppinut.

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Ehkä kuitenkin itse ottaisin tuuman pienemmät C6:een kuin tuossa punaisessa

Finnsharkille bannia!!!

groovyjay 05.01.2007 15:25

Quote:

Finnsharkille bannia!!!

Aivan varmasti tulee! :eek:

PUU-1 05.01.2007 15:29

Quote:

Eihän tähän uskalla mitään vastata;)
18 & 19 on just sopivat, kyllä ne on sen tehtaalla jo valmiiksi miettineet:thumbdow:

Finnshark 05.01.2007 15:30

Quote:

No sit mun pitää varmaan perustaa oma Corvette keskustelupalsta. Mitäs jos mä tekisin mun nikkiin liittyvän osoitteen, vaikka Finnshark.com? :p

groovyjay 05.01.2007 16:01

Quote:

Originally Posted by PUU-1
Eihän tähän uskalla mitään vastata;)
18 & 19 on just sopivat, kyllä ne on sen tehtaalla jo valmiiksi miettineet:thumbdow:

groovyjay nimimerkin takana vaikuttaa pitkäaikainen FOX uutisankkuri...

Corvette63 05.01.2007 16:40

Quote:

Siis mä tarkotin, että toi tavaratilan CD-boxi on liian iso, katos kun se on 22:lle CD:lle ;)

Juha 05.01.2007 16:59

Quote:

Originally Posted by Finnshark
No sit mun pitää varmaan perustaa oma Corvette keskustelupalsta. Mitäs jos mä tekisin mun nikkiin liittyvän osoitteen, vaikka Finnshark.com? :p

Hyvä idea, ja jos siellä saa ihan luvalla tykätä alle 30 tuuman vanteista (ainakin etukumeissa) niin mä lähden mukaan!!

Corvette63 05.01.2007 17:02

Quote:

Hyvä idea, ja jos siellä saa ihan luvalla tykätä alle 30 tuuman vanteista (ainakin etukumeissa) niin mä lähden mukaan!!

[-X Mä oon ainakin uskollinen Sharkkaaja ;)

Teemu 05.01.2007 17:44

Quote:

Tässähän on ihan liian pienihalkaisijainen fillari takana... Hölmön näköinen :thumbdow:

MikkoM 05.01.2007 18:15

Kieltämättä kaipais vähän korkeampaa profiilia, mutta muuten ei moittimista...

T72 05.01.2007 23:28

Punaisessa on just passelin kokoiset rinkulat, mustassa liian pienet. Tiedä sitten miten toi 2" ero etu ja takavanteessa pistää silmään jos auton näkis suoraan sivulta?

Corvette63 06.01.2007 09:11

Paha tilanne.. Mulla on bannauksen riski ja nyt mä offtopicoin sen päälle :D

Toi punanen C6 näyttää ihan tältä :oops:

MrT 06.01.2007 09:18

Quote:

Paitsi että se on punainen :D

Juha 06.01.2007 09:21

Quote:

Ainoa sallittu kommentti tosta on: "Näyttää hyvältä!!!!"

Pappatunturi 06.01.2007 09:36

AARRGGHH Groovy avatar on paras tähän asti!!!!!!!!!

Mutta toi 20/22" combo on hyvä kunnnon stancen kanssa.

Teemu 06.01.2007 11:21

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mutta toi 20/22" combo on hyvä kunnnon stancen kanssa.

Amen that,

Eihän toi vannetuning oo oikeesti niin vaikeaa, mutta tuossa mustassakin menty taas isolla rahalla metsään...

1) Haetaan kunnolla renkaan kokonaishalkaisija kohdallen lokarin kaaren muodon mukaan, mitä isompi sitä parempi
2) Haetaan sopiva madallus/stance jotta istuu hyvin linjaan kaaren kanssa, tai muuten silmää miellyttävästi
3) Lasketaan sopiva offset, jolla fillari tulee sopivalle kohdalle ei liian ulos, mutta ei huku kaarien sisälle syvälle...
4) Vasta seuraavaksi aletaan miettimään vannekokoa!!

Paakari 06.01.2007 14:06

Jos sais joskus edes 17":n vanteet, noita puntinjatkeita mää en tarttee...;)

V-P 07.01.2007 01:40

Quote:

Mun mielesä kaikki yli 19 " vanteiset Corvettet näyttää tollasilta. Just tollasilta.

MrT 07.01.2007 10:01

Quote:

Ainoa sallittu kommentti tosta on: "Näyttää tulevan syvältä!!!!"

Sulla lipes pikku typo tohon, mutta mä korjasin sen jo :D

TomiT 07.01.2007 14:04

Tuollaiset 22" rillat sopis hyvin johonkin Mexico-cityn "Pimp my ride" näyttelyyn...toki sais tulla vielä 4" ulos kaarista, pitäähän renkaiden näkyä autosta :) , alusta niin matalaks että raapii maata jopa suoralla tiellä ( joustot 2cm ) ja korissa luonnollisesti joku hirveä graffiti flake/candy maalaus...Ahhh, just mun makuun:puker::puker::puker:

Mutta jos haluaa tehdä hienon,nopean ja nimen omaan "ajettavan" katukillerin, esim uuden Z06 paremmalla alustalla/jakkaroilla/voimalla/ym,ym... niin sitten tuollaiset 22" teinituning rillat voi jättää kyllä suosiolla sinne sombrero junttien ihmeteltäviks...

toki tämä oli vain minun mielipide.

Tarkemmin kuin katsoi, niin löytyiväthän ne sikastereot tuosta Vetestäkin....No, mähän olenkin jo vanha fossiili, etten ymmärrä enään noiden jump,jump laitteiden päälle, joten ehkä noiden 500kg stereoiden kuuluu kuulua urheiluautoon...

Ps. Jos tuollaisesta tykkää niin miksei voi sitten suoraan ostaa Honda Civiciä 1.4L tekniikalla,500kg stereoilla/DVD paskalla ja pimppaa sitä, tää Pimp ja Go ostasto harvoin kohtaavat toisiaan....

ANTEEKSI....

Corvette63 07.01.2007 14:30

Quote:

Originally Posted by TomiT
Tuollaiset 22" rillat sopis hyvin johonkin Mexico-cityn "Pimp my ride" näyttelyyn...toki sais tulla vielä 4" ulos kaarista, pitäähän renkaiden näkyä autosta :) , alusta niin matalaks että raapii maata jopa suoralla tiellä ( joustot 2cm ) ja korissa luonnollisesti joku hirveä graffiti flake/candy maalaus...Ahhh, just mun makuun:puker::puker::puker:

Mutta jos haluaa tehdä hienon,nopean ja nimen omaan "ajettavan" katukillerin, esim uuden Z06 paremmalla alustalla/jakkaroilla/voimalla/ym,ym... niin sitten tuollaiset 22" teinituning rillat voi jättää kyllä suosiolla sinne sombrero junttien ihmeteltäviks...

Tarkemmin kuin katsoi, niin löytyiväthän ne sikastereot tuosta Vetestäkin....No, mähän olenkin jo vanha fossiili, etten ymmärrä enään noiden jump,jump laitteiden päälle, joten ehkä noiden 500kg stereoiden kuuluu kuulua urheiluautoon...

Ps. Jos tuollaisesta tykkää niin miksei voi sitten suoraan ostaa Honda Civiciä 1.4L tekniikalla,500kg stereoilla/DVD paskalla ja pimppaa sitä, tää Pimp ja Go ostasto harvoin kohtaavat toisiaan....

ANTEEKSI....

Pappatunturi 07.01.2007 20:38

Seuraavaan rojektiin aattelin 20"/22" pakettia.

Corvette63 07.01.2007 20:41

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Seuraavaan rojektiin aattelin 20"/22" pakettia.

Kuulostaa hyvältä.. Eikö se sun seuraava projekti ollutkin Tunturi Sport vai Pappa? ;)

Pappatunturi 07.01.2007 21:04

Quote:

Kuulostaa hyvältä.. Eikö se sun seuraava projekti ollutkin Tunturi Sport vai Pappa? ;)

"The fuse" Datsun pro 100a

TomiT 07.01.2007 21:10

Toivottavasti Papan tuleva "helmi" ei näytä sitten tältä...

groovyjay 07.01.2007 23:42

Quote:

Originally Posted by V-P
Mun mielesä kaikki yli 19 " vanteiset Corvettet näyttää tollasilta. Just tollasilta.

Eli sunkin mielestä ne näyttää tosi hyviltä! Hienoa V-P, että olet sisäistänyt homman kunnolla! :cool:

V-P 07.01.2007 23:52

Quote:

Eli sunkin mielestä ne näyttää tosi hyviltä! Hienoa V-P, että olet sisäistänyt homman kunnolla! :cool:

Just tossa nähdään makuasioiden hajonta!
Kiitos kuitenkin "ymmärtämisestä" vaikka väärinymmärsitkin! ;)
Toi TomiT:n ja mun maku näyttäisi olevan näissä asioissa prikulleen samanlaiset! Onkohan sekin kalkkis?:shock:

groovyjay 07.01.2007 23:53

Quote:

ANTEEKSI....

Toihan on ihan ytimessä toi kommentti, joskus vuosituhannen alussa oli jossain rallilehdessä juttua tosta vanne/rengas profiili hommasta ja olikos se niin, että otettiin joku Rustang tai Camaron perus 15" rallivhiili ja se orkkis kumidonitsi jolla ruokkisi afrikan kymmeneksi vuodeksi (oisko ollu 235/70/15 tai jotain semmoista.) Sitten alettiin kasvattamaan vanne kokoa suuremmaksi ja rengas profiilia pienemmäksi siten, että kehä pysyi kuitenkin koko ajan orkkiksen kokoisena. Ideaalisin pito taisi olla 17" vanteella, sen jälkeen rupesi rengas seinämät olemaan jo niin kovia, että pito rupesi kärsimään.

Tämä siis kun haetaan sitä ultimatemaxiumonthefuckingedgelimittia, ja epäilen, että tossa ylhäällä nähdyssä kaunottaressa omistajalla ei ole ollut hakusessa se viimeisin pito laguna secan korkkiruuvissa, vaan viimeisin huuto autojen muotimaailmassa. Ja sitä samaa aasin siltaa käyttäen voisin yrittää vastata tohon kysymykseen miksei Civic Corvetten tilalle; Epäilen, että henkilö on kiintynyt enemmän Corvetten ulkonäköön kuin Civicin ja ehkä Motor Trending teho taulukkoa tihrustaen on tullut siihen tulokseen, että LS2 tarjoaa mukavemman vääntökäyrän, kun tarvitaan siirtämään 500kg hi-fi asennus Wal*Mart:n parkkiselta Taco Bellin autokaistalle... Ehkä meitä on vain moneen muuhunkin kuin siihen quartemileatthetime-kategoriaan. :D :D :D ;)

groovyjay 07.01.2007 23:54

Quote:

Originally Posted by V-P
Just tossa nähdään makuasioiden hajonta!
Kiitos kuitenkin "ymmärtämisestä" vaikka väärinymmärsitkin! ;)
Toi TomiT:n ja mun maku näyttäisi olevan näissä asioissa prikulleen samanlaiset! Onkohan sekin kalkkis?:shock:

Ymmärsin täysin oikein ja sain vielä vähän sohaistua sinne herhiläispesään :D :D :D Go kalkkirannanvaarit! ;) ;) ;)

V-P 07.01.2007 23:55

Quote:

Toivottavasti Papan tuleva "helmi" ei näytä sitten tältä...

Kyllä kyllä... on se hieno!
Eiks tohon vois laittaa vähän matalampiprofiilisen renkaan, niin olisi noi mittasuhteet vielä paremmat?

groovyjay 07.01.2007 23:56

Quote:

Originally Posted by V-P
Kyllä kyllä... on se hieno!
Eiks tohon vois laittaa vähän matalampiprofiilisen renkaan, niin olisi noi mittasuhteet vielä paremmat?

Katsoin ihan samaa, taas oltiin samaa mieltä! ;)

V-P 08.01.2007 00:00

Quote:

Katsoin ihan samaa, taas oltiin samaa mieltä! ;)

Voi taivas! [-o<

TomiT 08.01.2007 00:12

Aivan, ja makuja ja mieltymyksiä pitääkin olla jokaiseen makuun...

Ja eihän se punainen Vette ollut edes "Paha".... Mutta Corvette on mielestäni "Urheiluauto" tai siihen suuntaan sitä pitäis ainakin yrittää rakentaa...

Sen mä vielä jotenkin ymmärrän että joku rakentaa Civicistä esim tälläisen...
Eihän tässä tartteis olla edes moottoria, sen kun vaan veis kärryllä näyttelystä näyttelyyn...Tuninkia parhaimmillaan!! Ja varmasti rakentaja on suu messingillä ja pillua irtoo joka pissikseltä :D

Mutta tämä kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa asioiden "sekoittamisesta"...

Crossi mönkkäri pimppipyörillä :o:o:o

Sit kun mä kasvan isoksi niin sitten mä ostan sen Cadin Escaladen ja pimppaan sitä vähän, siihen se tyyli jopa sopii....

groovyjay 08.01.2007 00:17

Quote:

Tostahan on videoitakin näytetty täällä jossain kohtaa. Niin paljon ei huumeita löydy tästä maailmasta, että mulla mielikuvitus riittäisi ideoimaan tota, mieletön duuni on ollut tossakin, aivan mieletön juttu omalla sarallaan.

PS: broidi ei laittais yhtään pahakseen tollaisesta pimpatusta mönkijästä. :D

TomiT 08.01.2007 00:23

Quote:

Niin paljon ei huumeita löydy tästä maailmasta, että mulla mielikuvitus riittäisi ideoimaan tota

Mutta ajatteleppa olla kyydissä parin viivan nuuhkasun jälkeen...vois olla aika Star-Trek trippi :D

groovyjay 08.01.2007 00:29

Quote:

Mutta ajatteleppa olla kyydissä parin viivan nuuhkasun jälkeen...vois olla aika Star-Trek trippi :D

:afro: :sunny:

Macho 08.01.2007 16:34

Jotain samaa noissa on.. Toisella vaan on isommat vanteet ja matalampi profiili.

TomiT 08.01.2007 18:17

Quote:

Originally Posted by Macho

Jotain samaa noissa on.. Toisella vaan on isommat vanteet ja matalampi profiili.

Osu ja uppos....

All times are GMT +3. The time now is 07:55.