FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   nokkakuitu (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6125)

PMJ 18.03.2007 12:11

nokkakuitu

Mitähän eroa 75 ja 77 ns. "nokkapelleillä" . Sopiiko 75:n kuitu 77:aan

groovyjay 18.03.2007 12:16

Quote:

Originally Posted by PMJ

Muistanko väärin, vai vaihtuiko lukitus juurikin vuonna 77?

MrT 18.03.2007 12:18

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Muistanko väärin, vai vaihtuiko lukitus juurikin vuonna 77?

Et muista, lukitus tosiaankin vaihtui juurikin armon vuonna -77

MrT 18.03.2007 12:21

Quote:

Originally Posted by PMJ

Tosiaan lukitus ero noissa, vanhempi hoodi on kylläkin varmasti helpompi asentaa tuoreempaan pirssiin kuin tosin päin, 77 ja tuoreempien mallinen lukitus lenkki on varsin pliisu homma istuttaa vanhemman mallin kuituun

PMJ 18.03.2007 12:21

Eli miten? Sitten tuo 75:n kuitu ei varmaankaan sopine pienellä vaivalla paikoilleen.

MrT 18.03.2007 12:32

Kun en jaksanu alkaa kirjottamaan tuhatta ja yhtä sanaa niin kävin napsasemassa kuvan ;)

PMJ 18.03.2007 12:43

Do diin, tuo valaisee kyllä hyvin paremmin kuin se tuhat sanaa

PMJ 18.03.2007 12:53

Ja ei muuta kun ostoksille ja ostamaan tuo 75:n lämyskä ja siihen jotain koroketta. En viitsinyt alkaa tuota orggis kuitua muuntelemaan.

Corvette63 18.03.2007 13:08

Quote:

Originally Posted by MrT
Kun en jaksanu alkaa kirjottamaan tuhatta ja yhtä sanaa niin kävin napsasemassa kuvan ;)

Hämmästyttävä suoritus! :thumleft:

janiv 18.03.2007 13:44

Siis täähh:confused: :confused: :confused: Kuinka MrT onnistui laittamaan tänne kuvan? Siis liittämään? Eikä ku tuo tais olla jo valmiiks käyttäjien kuvissa joo jonkun muun laittamana ;) Vai onkos sitä tullu ostettua uus tietsikka?

Minäs vuonna se kuitu muuten muuttu ulkopuolelta erinäköseks? Siis se suoraan menevä koroke semmoseks etupäähän kaventuvaks?

Paakari 18.03.2007 14:19

Quote:

Originally Posted by PMJ
Ja ei muuta kun ostoksille ja ostamaan tuo 75:n lämyskä ja siihen jotain koroketta. En viitsinyt alkaa tuota orggis kuitua muuntelemaan.

Tules kattelemaan mallia, olis tarjolla muutama peitto

MrT 18.03.2007 14:30

Quote:

Originally Posted by corvette63
Hämmästyttävä suoritus! :thumleft:

Eikös vain :)

Quote:

Originally Posted by ippe73
Siis täähh:confused: :confused: :confused: Kuinka MrT onnistui laittamaan tänne kuvan? Siis liittämään? Eikä ku tuo tais olla jo valmiiks käyttäjien kuvissa joo jonkun muun laittamana ;) Vai onkos sitä tullu ostettua uus tietsikka?

Taidolla tietenki :-$ Sama vanha rotisko mulla, nyt tää vaan toimii ja kun kuvankin nappasin 7610:llä niin siit tuli laakista tarpeeks pien bittinen ;)

Quote:

Originally Posted by ippe73
Minäs vuonna se kuitu muuten muuttu ulkopuolelta erinäköseks? Siis se suoraan menevä koroke semmoseks etupäähän kaventuvaks?

Mad Dogilla muistaakseni on jo 73:ssa kaventumaton koroko, jos se on orkkis ja mä viel muistan oikein niin muutos tapahtuis siis 73:een, kuidun takaosassa oleva ritilikkö jäi pois 77

MrT 18.03.2007 14:31

Quote:

Originally Posted by Paakari

Paakari, meidän konepeitto syndikaati :)

PMJ 18.03.2007 18:02

Quote:

No mikä ettei. Ensviikolla vois olla aikaa piipahtaa jos sopii?

Paakari 19.03.2007 15:23

Quote:

Originally Posted by MrT
Paakari, meidän konepeitto syndikaati :)

Jos en kerää periä, niin sitten jotain muuta. Turhaan toki noista peristäkin luovuin, nyt ZL polttelee kumia mun vanhan perän kanssa:(

Mutta niinkuin itekin huomasit, olisi hyvä pitää jemmassa muutama erilainen konemuovi:flower:

pirre 19.03.2007 16:10

Quote:

Jos en kerää periä, niin sitten jotain muuta. Turhaan toki noista peristäkin luovuin, nyt ZL polttelee kumia mun vanhan perän kanssa:(

Mutta niinkuin itekin huomasit, olisi hyvä pitää jemmassa muutama erilainen konemuovi:flower:

Tai kaks. Ikinä ei ole liikaa vettejen osia nurkissa. Koskas muuten Paakari pitää talli meettingit ?? Pe iltana ?

poppamies 19.03.2007 16:24

Quote:

No on mulla siel tallin takana vielä yksi odottamassa jotain hienoa skuuppia päälle leivottavaksi ;)

poppamies 19.03.2007 16:26

Quote:

Originally Posted by pirre
Koskas muuten Paakari pitää talli meettingit ?? Pe iltana ?

No mä oon kanssa odotellu kutsua, vai eikö sitä saa kahdella TH400:lla ja yhdellä TH350:llä :confused:

Paakarin talli meet, vois kerrankin käyä turkkuses :rolleyes:

pirre 19.03.2007 16:30

Quote:

Originally Posted by nipa79
No mä oon kanssa odotellu kutsua, vai eikö sitä saa kahdella TH400:lla ja yhdellä TH350:llä :confused:

Paakarin talli meet, vois kerrankin käyä turkkuses :rolleyes:

Ja mä voisin pe tuoda sinne lisää kalustoa :cool:

poppamies 19.03.2007 16:47

Quote:

Ja mä voisin pe tuoda sinne lisää kalustoa :cool:

Tuo toki

Paakari 19.03.2007 18:46

Quote:

Tai kaks. Ikinä ei ole liikaa vettejen osia nurkissa. Koskas muuten Paakari pitää talli meettingit ?? Pe iltana ?

Joo pidän sisäpiirille, vuosluku vielä hieman auki. Ens pitää toi talli ja muut tilat saada paperille ja sit hiukka valuhommia ja kattotöitä, niin eiköhän se siitä. Noi työasiat (ja sharkkaaminen) tuppaa nyt vaan haittaamaan niin paljon, että kiire tulee saada Vette ajoon, hyvä jos Jussiksi sen sais:( . Mutta kaikki aikanaan, eikä sen tarttee olla kunnossa kuin vasta Porissa. Shake:scratch:

All times are GMT +3. The time now is 07:45.