![]() |
Cannon's Corvettes
Aika vaatimattoman näköiset puitteet kätkee taakseen aikamoisen vetteromutaivaan!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nyt jokainen haetaan tuolta projekti pois, taidan ottaa noi pari SWC:ta, ton BB 65-66:n ja ton avo 67:n ja ton pennant blue 54-55:n.... |
Ihan pahaa tekee. Tuolta "frame-heavenista" jokainen voisi poimia itselleen alustan, jonka päälle rakentaa se unelmien GS tai joku muu kilpuri Corvette!
Mä varaan itselleni ton -56-7 Avon, -75 avon, tuon kultaisen -69:n, homehtuneen tuplalamppu C1:n ja ja C2 Coupe aihion :D |
![]() Arvelluttaa hieman, että kuinkakohan pitkäksi aikaa tämäkin C3 jää seisomaan pukkien päälle :) Btw, kivat läskit! |
|
Quote:
questions@cannons-corvettes.com |
Huh huh, "takapiha" kohillaan. Tolla kalustolla voiskin lopettaa työnteon kun ois vähän muuta askaretta :thumleft:
|
Voi pyhä lehmä ! Onks toi taivas....:rolleyes:
Kauankohan noistaki muutamat projektit on maannu sijoillaan.... |
Sääliks käy noita kaikkia hyljättyjä autoreppanoita :( sniff
|
Quote:
Yhtään kuvaa mitä rakennusten sisällä on ei näkynyt. Veikkaisin, että osa autoista on lykätty ulos kuvaamista tms. varten. |
Quote:
|
Niin millos FS hankinta matka tonne nyt sit tehdäänkään :-k
|
Mukavan näköinen paikka :thumleft:
|
Quote:
Itse asiassa paikka oli tuolloin jo suljettu, joten kaveri ei päässyt kuvaamaan noihin sisätiloihin lainkaan... :( |
Quote:
Rupee sinä varailemaan matkoja ja järjestelemään käytännön asioita niin mä rupeen tekee ostoslistaa :bounce::bounce::bounce: |
Quote:
|
Quote:
Samalla voitais pyörähtää Bobilla tutustumassa miehen kokoelmaan! http://www.fwcc-in.org/BoBMcDorman20...McDorman06.htm http://www.bobmcdormanchevrolet.com/bmdcoll.html Aivan mielettömiä harvinaisuuksia! Alkupään sarja numerot on aika mageita! :thumleft: |
Quote:
Puusilmä ei löydä tupla-lamppuu...??? Mihnäseon? Vai joko sä hait sen? |
Quote:
|
Quote:
Ööö..hmm.. missä se olikaan :-k Mä taisin sittenkin kirjoittaa sen hetken mielijohteesta selaillessani erästä C1-sivustoa. :oops: |
Quote:
Ei tarvitse , nyky hinnoilla noi kaikki parsitaan aikanaan huippukuntoon. |
| All times are GMT +3. The time now is 14:54. |