![]() |
Cruisingit?
Onko tänään jo ajokauden ensimmäinen cruisinki perjantai vai alkaako se vasta toukokuussa?
|
Voi kai sen omatoimisen Cruisingin pitää tänäkin perjantaina, mutta mun mielestä ne "viralliset" alkaa vasta ensi kuussa?
|
Mulla taitaa noi avoilut jäädä väliin :-k
|
Aika kylmä tuolla on.. Mutta vois käydä vähän pyörähtämässä ´oman kylän raitilla..´ ;)
|
Jonkun verran oli kalustoa liikenteessä, lähinnä kauppatorilla. Suurin osa lintta jaostoa. Yksi musta C6 tuli nähtyä kauppatorilla. Ei ollut PUU-1--- :(
|
No kävin eilen ottamassa auton.......****liste et oli mukavaa kun hitaamman käyttiksen jälkeen sai tuntee taas miten auton pitää kaasun painamiseen vastata:D
Kävin parin kaverin kanssa cruisailee mut paljoo ei kyl ulkona tullut heiluttua kun oli +2 astetta |
Onko Tampereella cruising ens perjantaina? 13. päivä.. ;)
|
Quote:
|
Quote:
Toi jälkikäteen varoittelu toimii aina! ;) |
Quote:
|
Quote:
:thumleft: |
Quote:
Vasta ens kuun eka pekö |
Quote:
Täytyy yrittää.. Voiskohan tuota jotenkin naamioida.. Lisää vahaa ja tarroja.. ;) |
Quote:
Laita niitä tarroja niin paljon, että niistä päällekkäin olevista teksteistä ei saa enään selvää :colors: |
Quote:
Mun Vetteissä ei käryä muu kuin viimeistäpäivää huutava 120hp dieselmoottori, ja vinkunaa kuuluu vaan ulisevista tuulilasin tiivisteistä ;) Eka Cruising Night on just sillon kun on FinnShark Summer Start! :cool: |
Quote:
Olihan siellä muitakin.. ;) ![]() ![]() ![]() :cool: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Pakko olla :confused: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:12. |