![]() |
Espoossa osataan
Koneistamohommat, nyt on vetareihin ja kardaaniin vaihdettu suurempi halkaisijaiset sekä paksumateriaaliset putket ja Lakewoodin umpitakoristikot ja kaikki lopuksi tasapainoitettu. Koneistaja nauroi että nyt on pomminvarma ettei nää hajoo - itseasiassa oli nihkeä tekemään työtä kun oli sitä mieltä että orkkiksetkin on jo riittävän vahvat - no nyt on jordaani esim samalla halkaisijalla kui mitä aiemmin tuli 1800hp kisakorvetteen jordaani, mutta seinämäpaksuus on mulla paksumpi:D
4 kerrosta suojamaalia on nyt putkissa ja heti kun on kuivaa niin auto pakettiin valmiiksi MrT:n ZL-1 swappiin:sunny: ![]() Se oli jordaani ![]() Siinä toinen vetari ![]() Ja toinenkin |
Quote:
AIJAIJAI, lisää pyöritettäviä massoja... ;) Hyvä meininki! |
Ja kaverit odotti varastossa eli 100% kunnostettu ja vahvistettu 3.08 perä umpitakoyokeilla
![]() Ja tuli nuo muutkin hilut odotellessa kunnostettua ![]() |
Mä oon ihan :shock: tosta sun tahdista ;)
|
Hyvältä näyttää! Tarkistitko että noin paksu jordaanos mahtuu tunnelissa pyörimään? Mulla oli joskus ylimääräisenä kisa camaron kardaanos jonkä lyhennytin 69 vetteeni . Jas kas kummaa eipä mahtunut enää pyörimään..
|
Quote:
|
Hyvältä näyttää! Nuo kun saa paikoilleen niin uskaltaa oikaista oikeaa jalkaa vaikka pitävämmilläkin kumeilla... :cool:
|
:cool: :cool: :cool:
|
Hienolta näyttää :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mamma mia! Entäs se sun uus kardaani? :o |
No sit mä luulen tietäväni vastauksen ihan omakohtaisiin kokemuksiin perustuen :-k
Voihan toki olla niin että jordaani tunnelissa on tapahtunut 73-77 välillä jotain mullistavaa :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
Studiojoukkueen vastaus on, että mahtuu.
|
Tuhdeilta näyttävät :cool: . Eiköhän se kartaani mahdu jos noi kardaaninpäät kuitenkin on vakiokokoiset.
|
Quote:
Mielenkiintoista, mulla toi vakiokardaani on 2 1/4". Kai niitäkin sitten on eripaksuisia eri vuosimalleissa. |
Quote:
|
Quote:
No loppupäivästä asennan kaikki hilut ja ajan lyhyen koeajolenkin. Eilen illalla oli vielä maali putkissa aavistuksen nihkeää niin ei viitsinyt laittaa rojuja paikoilleen:pl: |
Quote:
Kävin tarkistamassa ja hyvältä näytti vetarit sekä kardaani auton alla, ei oo ZL laiskotellut:D |
Quote:
|
Perskules - joo hyvin mahtuu 2,5 tuuman jordaani siellä pyörimään. Ja Smart Strutseja on ilo säätää vanhoihin nokkapultteihin verrattuna!!!
Tyhmyydestä sakotetaan eli suunnitellun 3 tunnin sijaan kasaus operaatioon (perä, jordaani, vetarit, strutsit, jousi, molemmat pakoputkistot kollektoreista asti) menikin 4 tuntia kun unohdin sen uretaanipuslan perän etukiinnikkeen ja rungon väliin ensin laittaa niin sai purkaa pitkän matkaan että mahtui:mad: Koeajettu on ja toimii kuin kello:sunny: |
Quote:
Loistavaa!!! Etkait sentää rengasta touhottanut ? :cool: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 12:42. |