![]() |
kuminpoltto pätkä
http://www.youtube.com/watch?v=DikI8FFlkGg
laitoin tähän kans ku jää piiloon tos toises osios... joku raiskaa omat renkaat kauheeta tuhlausta:cool: |
Quote:
|
8) mistä numerosta noita vähän ajettuja takakumeja voi kysellä?
|
Quote:
|
Kivan näknen karuselli ;)
Mitenkäs toi jarrun kaa kumin poltto oikeen onnistuu? Miun auto lähtee ainakin liikkeelle ennenku renkaat sutii. Liian vähän tehoako vai liian hyvät jarrut vai pitäskö olla linelock? Tai siis enhän mie oo koskaan koittanu suditella, mut entinen omistaja kerto:rolleyes: |
Quote:
|
Tulikin jo heitettyä kommentti toiseenkin ketjuun, mutta sanotaan nyt täälläkin, että patkä oli loistokas! :cool:
|
Tossa Tanskan pojat näyttää mallia,
http://videos.streetfire.net/search/...0b005df96c.htm Ainakin C2-kuskit tykkää:) |
Quote:
Millon MrT on kerennyt maalata autonsa punaiseksi? :D |
Quote:
|
Quote:
Anteeksi tyhmyyteni mut mikä on linelock?:O Automaatil tietty helppo mut kyl must ainaki helppo poltella vasen jalka jarrulla:).Pysyy nii kaua paikallaa kunnes kumit sulaa kokonaa :D. Ja ei se manuaalillakaa vaikeet oo. |
Quote:
Yleensä laitetaan etujarru piirin väliin. Paina jarrua, paina nappia ja linelockin solenoidi/magneettiventtiili pistää linjan jumiin, päästä jarru poljin ja sitten vapautuu taka jarrut mutta etu fillarit pysyy lukossa kunnes painat linelock nappia uudestaan |
Quote:
|
Kyllä mä olen tullu vanhaksi.Ekalla vessalla oli kiva poltella kumia,vaikkei siinä ruutia ollutkaan niin kuin nykyisessä.Nykyään katson tarkkaan, että sutimisenesto on päällä,ettei vaan turhaan takakumit kuluisi.:(
|
kuminpoltto ja nätit risteys lähdöt... tulee vaan niin makee fiilis.
saa adrealiinin liikenteeseen ja nollaa kopan täysin makeeta rentoutumista. toimii paremmin kun kori olutta;) |
Quote:
:thumleft: Pakko peesata... ;) Itse asiassa eilen baarissa oli burniksista puhetta ja muistin, kun jo pienestä poijjanrakkulasta lähtien on aina pää kääntynyt ja sydäntä lämmittänyt, kun jossain kierrokset nousevat ja lakuvanaa jää tonttiin. Eiköhän tästä maasta löydy useampikin pikkukolli, joilla on samat fiilikset. Kyllä minä olen sen ilon sille pienelle poijjanrakkulalle sisälläni velkaa. Siksi siis: kumia katuun. |
Quote:
Huh huh! Kovaa mättöä. |
Quote:
Täysin tyylipuhtaasti,jengat vaan tappiin vaikka rajotinta vasten-silloin se näyttää hienolta:cool: |
|
ZL1! :cool:
|
Yllättävän hyvin tollanen hepponen alupata jauhaa takapalloja :-k
|
Sysimustaa vanaa. :-o
|
Quote:
|
Quote:
Mahtoikohan noi nyt lämmetä riittävästi ...;) :cool: |
Quote: