![]() |
Myönnän syyllisyyteni
Elikkä lipesin corveteista ja ostin 64,5 avo mustangin. Puolustukseksi tarvitsin 4 paikkaisen auton perheenlisäyksen vuoksi ja vetestä en luovu
|
Rohkeaa tulla noin reteesti ulos kaapista ;)
|
Quote:
Hieno auto!!! Sama koppa on :queen: lle joskus hankittava.Shelby replica,pony sisustus .. kaikki jo tarkkaan mietittynä.. |
Tälläkertaa ostos hyväksytään riittävän hyvien perusteiden johdosta.Muista kuitenkin jatkossa moisesta lipsumisesta kysyä lupa FinnSharkin ylläpidolta!:D
|
Perhesyistä mä ostin Buick GS avon....mun mielestä paljon kivempi vaihtoehto kun ahdas Ford ;-)
|
Perhe autoksi täällä taas jouduttiin ostamaan 1955 Cadillac Eldorado :D
Ei vaan todella hienoa! Mustangit on ihan jees. Ehdoton suosikki FoMoCo:n tuotteista onkin -69 Mustang.. ;) Kuviakin saa laittaa uudesta tulokkaasta, vaikka Vette foorumi onkin! :cool: |
heh tää on hauska topiikki. Luovuin vetestä, sillä siniovaali on ripeämpi valoista:sunny:
|
Perhesyistä ostin aikoinaan veten. ;)
|
Quote:
|
Quote:
Ei, vaan välillä mukava ajella ilman takapenkin karttureita. :D |
Mä ajattelin jos jättäis hanttarinkin penkin pois C4sta samalla kun tehdään kaaret...
|
Quote:
jos perhesyistä pitäis joku ford ostaa se olis Vain Shelby GT500 vm 67 koska vanhemmat on sinä vuonna syntyneet, siinä on takapenkki ja auton nimi sama kuin vanhimman tyttären... |
Quote:
|
Quote:
Ei vaan kyllä itellekin kelpais:cool: |
Quote:
Ai perheenlisäys :confused: |
Quote:
|
Hieno valinta, on tainnut perheen pää huolehtia myös siitä, että pääsee tarvittaessa soolonakin vielä ajamaan... :queen:
|
Quote:
Mun kanssa? No sun emäntähän ne valinnat tekee.. ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:41. |