![]() |
hammastangon letkuista
tietäiskö joku 90- tehostetun hammastangon letku lähdöistä kumpi on
paine ja kumpi paluu, ylempi vai alempi:confused: :confused: :confused: jos jollakin ois vaikka auto vieressä ni jaksaisko kurkata kumpi letku menee pumpulle, kiitos |
Säiliöstä lähdöt on ainakin ylempi on paluu ja alempi on lähtö, näin ainakin -85 mallissa.
|
ei oo orkkis säiliö:monkey: mut tankoon menevät tars tietää
|
![]() |
Jos ton zydeemin haluaa tyhjäksi niin mistä kohtaa kantsii letkut irrottaa? Olen aina "vaihtanut" nesteitä vaan imemällä säiliöstä ja vaihtamalla osan kerrallaan mutta josko kerrankin kokonaan.
|
ota säiliöstä ylempi letku irti, ja nesteet johonkin astiaan, toinen täyttää säiliöta ja toinen lyö auton tulille, sitten kun tulee astiaan puhdasta kamaa, niin letku kiinni säiliöön ja säiliöön riittävästi nestettä.
Itse tein kanssa imemällä, kun yksin piti tehdä. |
Quote:
Juuri näin mutta vielä ohjausta laidasta laitaan hitaasti käännellen.Putsaa hammastangosta kaikki skeidat pois. |
Onpas helppoa, miksenmä tota ennen ole tehnyt noin? :confused: Kuvittelin, että pitää ryömiä auton alla ja ottaa nesteet sieraimiin samalla kun yrittää repiä niitä letkuja irti sieltä ;)
|
Quote:
Sä oot sen verta hi-tech mies ettei lowbuck konstit tule edes mieleen:cool: |
No, tod. näk. joudun purkamaan puolet ripustuksista veks anyway jotta pääsen edes tohon helppoon tapaan käsiksi kun mulla on se hemmetin tanko siinä tiellä. :rolleyes:
|
haa thänkjuu. eli alempaan menee pumpun paine putki, mikäli okeen tota kuvaa katselen
|
Quote:
Kantsii olla varma, muistaakseni lähtee hammastanko eläkkeelle, jos väärinpäin kytkee. :-o |
| All times are GMT +3. The time now is 08:28. |