![]() |
***show & Shine 2007***
No niin, nyt on homma vihdoin paketissa, tässä se vähäinen info mitä kasvavat nuoret miehet ja naiset tarvitsevat paikalle löytääkseen.
SHOW & SHINE Corvette tapahtuma. ![]() 9.6. 15.00 ---> n. 19.30 Paikka on sellainen missä hevosvoimat kohtaa, eli: Jokimaan Ravikeskus, LAHDESSA. Paikalle ei ole valitettavasti muuta ravikansaa, kuin me ja meillä on käytössä isoalue. Paikalle on äärettömän helppo osata! http://www.jokimaanravit.fi/jokimaa/fi/ Näyttely: C1 C2 C3 C4 C5 C6 ja People's Choice Palkinnot taas vertaansa vailla. Detailin tech sessio, jossa alanammattilainen käy läpi automeikkauksen saloja, eräs onnellinen saa oman autonsa käsittelyn, katsotaan ketä onnetar olkapäälle koskettaa. Pientä muuta ohjelmaa myös tulossa. Kahvit, munkit yms virvokkeet tarjolla Musiikkia Yhteis cruising tapahtuman jälkeen lahden ympäristössä.... Toivoisin, että jengi laittais tähän jos on tulossa, niin osataan varautua ton virvoke yms. puolen kanssa vähän tarkemmin. Jani |
Mä en tonne osaa, mutta jos löydän jonku aborginaalin kartturiksi niin sitten tulen paikalle
tuskin maltan odottaa tuota päivää :shaking: |
Quote:
Mä heitän sulle YV:nä heti sitten osoitteen Australian aborginaali palstalle, josta voit kysellä kartturia alta aika yksikön. Ihan varmasti joku rasvaletti innostuu! ;) Mä tuun Saksasta vasta 10.6, joten en pääse itse tulee. 2003 Corvette sentään saattaa päästä nokka kohti Lahtea, josko hyvin käy. Ilmoittautuminen täältä varmaan siis kahdelle. :-k Btw, hyvä paikka pitää FinnShark meet tuo Lahti! Varmasti sinne kokoontuu vähän enemmän porukkaa ympäri Suomen kuin HD-centerin kesteille. :cool: |
Mä tuun paikalle (Lappeenrannan kautta) Tänään kuulin just, että maalari on vatsataudissa... Tais mennä tämän viikonlopun kurmootukset sivu suun :( Mutta eiköhän tuo ole ens viikolla viimeistään valmis.
|
Tullaan tullaan. Vielä ei tiedä millä, ei kuitenkaan hevosella.
|
Tullaan, jos kärryn olen tuohon mennessä saanut jo huollettua.
|
Tulossa!kuski+appari
|
Olis muuten paikka autossa, jos joku haluaa lähteä aikaisin lauantaiaamuna Jyväskylästä mukaan. Reittinä siis JKL-Lappeenranta (lentokenttä)-Lahti (Show&Shine) ja paluu JKL:ään vielä lauantaina illansuussa. Ei suositella henkilöille, jotka ovat allergisia kuminkärylle tai sukkahousuheville. :D
|
Kesässä on liian vähän viikonloppuja... Tapahtuma lähellä ja minä kaukana. En pääse mukaan, tälläkään kertaa. :-?
|
Quote:
|
Quote:
Mä vastaan ajan kuluksi..on ;) |
Quote:
|
Quote:
Yleinen sessiohan se taitaa olla.. ;) |
Joo, tänne vaan..Kannattaa tosin olla aikaisessa, jos meinaa vielä show&shineen ehtiä tuolta..Yleensä, jos ilmat on kohillaan niin kärryä/prätkää on niin maan penteleesti.
|
Mukana....
|
Tullaan :p
|
No niin , asiaa ! Ja paikalle tullaan...
|
Quote:
Tarkotuksena olis mennä sauna open air festareille lauantaina, vois menomatkalla pyörähtää tampereella. Etkö lähe sukkahousuheviä illaksi kuuntelemaan? (Heaven and hell pääesiintyjänä) |
tulossa
|
Tulossa ollaan :D
Ihan ei uskalla luvata millä, mutta parkkeeraan sit hiukan sivummalle jos... |
Quote:
Ei kestä budjetti festarikeikkaa tuohon viikonloppuun. Black Sabbathia ja Dioa tulee varmaan kuunneltua autossakin, vaikka eivät sinne sukkahousuhevi-osastolle menekään. Ja volyymin pääsee säätämään ihan ite, ei tarvitse olla puolikuuron miksaajan armoilla ;) (Pitää olla illalla kotona, etteivät kissaraukat jää ilman ruokaa, kun mamma on reissussa) |
Mahdollisesti mukana ollaan.. 100% en uskalla luvata
|
Kyllä pitäisi paikalle tulla.
|
Pyritään tulee...tietäis vaan millä, ehkä liftarina...
|
Mukana menossa..
|
Quote:
Juu, tulossa täys Corvettelastillinen väkeä ! |
Huhuuu kukkuuu, kuinkas pitkä letka me saatais kasattua kohti Lahtea :-$
Minä ainakin olisin siin letkassa, kuka muu olis??? |
Quote:
Mä. |
Quote:
ja Me |
Komen letka jo, mistäs startattais? Santaniityn katu, vaiko J-pää ABC, vaiko joku muu?
|
Quote:
Järvenpään ST1? |
Quote:
|
Ok. Monelta lähetään ? Klo 14 ?
|
tulossa 2 henk. mukaan
|
Ja stadista päin lähdettäessä vanha Lahdentie on oikein mukavaa pätkää kruisailla, voittaa aina motarilla jyräämisen... ;)
|
Quote:
|
Kaks ois tulossa...
|
Yksi tulossa täältä.
|
Täält Salosta päin olis tulossa 2 henkeä.
|
5 Attachment(s)
Parit kuvat ohessa. Kiitos tarjoilusta :p
|
3 Attachment(s)
Laitetaan nyt sitten vielä pari lisää...Ensi viikolla on taas luvattu pulkkaa omankin persheen alle \\:D/
|
Kiitoksia järjestäjille tarjoilusta ja loistavan kelin tilaamisesta. Vet65:lle spesiaalikumarrus kyydityksestä. Vieläkin nousee virne naamalle. Ja muillekin paikalla olleille kiitokset seurasta, ilman porukkaa olisi ollut tylsät kekkerit.
Upeat, mittatilauskäsityönä valmistetut palkinnot menivät oikeisiin osoitteisiin, onnea voittajille! Paluumatka jännitti poikkeuksellisen paljon ja sujui hitaasti, mutta varmasti. Tasainen lopsuttelu taka-akselilta piti mielen virkeänä. Renkaat kestivät kunnialla, mutta eipä ole meikäläistä ihan hetkeen ohitettu noin useasti ja monen auton toimesta :D :sunny:-keli viimevuotiseen tapaan aiheutti oireita: Päälaki punoittaa vähän (ei sentään vesikelloja, kuten viime vuonna). Jalkapöydät(!), kädet, niska, korvat ja nenä täytyy yrittää ensi vuonna suojata päälaen lisäksi. |
Kivaa oli taas tuttuun tyyliin! Nahka punaisena päästiin kotiin pitkän autoteemapäivän jälkeen :cool:
Suurkiitokset organisaattoreille ja Pirren varikkocrew:lle tarjoiluista !! |
Hauskaa oli koko rahan edestä :salut: autokin kesti, pakko sen on siis kestää joku mitätön Le Mans reissukin :-k
Prkle ku vasta tossa paluu matkalla tuli havainnoitua tuo Z-barin ja kytkin akselin virheellinen geometria, pitää siis sut Pirre hakee huomen uudestaan kyytiin, sen verran jäi tän päivänen ahistaan ;) |
2 Attachment(s)
Olihan päivä, hauskaakin hauskempaa. Sorry ensinnäkin kaikille että tultiin vähän myöhässä, meni palkintojen valmistuksen kanssa vähän oletettua pidempään ;)
Keli taas ihan 100, ei voinut moittia millään ilveellä pirre oli hoitanut hienosti Jokimaalta mestat meille, jossa saatiin päivä häärätä ihan rauhassa tilaa oli mm. Yorccille temmeltää. ;) pirre ja Mrs. pirre olivat huoltoauto väärällään raahanneet eväitä nälkäisillä ja janoisille. Myös detailing tech session mahdollistaneet sähköt olivat samasta lähteestä. pirre oli myös suunnitellut loistava ajolenkin yhteis cruisailuun. Miten mulla onkin mennyt kaikki nää mageet mestat ihan ohi aina kun lahdessa päin on pyörinyt! Lemans lähtijöille oli pirre oman kabinetin, jossa perehdyttiin hyvän ruan parissa hyvässä seurassa. Homma reissun suhteen on onneksi hyvin jo hanskassa ja porukka tuntuu olevan hienosti mukana. S&S:ssa oli siis tutun turinan lisäksi pienimuotoinen myllytys sessio, Yorcci, poppamies ja muut pitivät ränttä n roll sessioita tasaiseen tahtiin. JA tietysti valittiin mageimmat autot... Illan kruunasi Hennalan cruisin, jossa poppamies ja juzzi aborginaalien esimerkkiä seuraten touhottivat takavirsua erittäin erittäin mukavan oloisesti. Palkinnot (jotka tänäkin vuonna olivat vertaansa vailla) jaettiin seuraavasti: C1 Bulldog's ( Dodge Viper ;)) C2 vet65 C3 pirre C4 juzzi C5 CC-5 C6 Maaru Ja Best in Show (Zaino Start Pack): vet65 Pakko sanoa, että muutamat autot oli tosi hienosti hierottuja ja kevyt erityismaininta on annettava corvette63 teamille, jonka 2003 avo, kiilsi AIVAN TÖRKEESTI! Kiitos nrj:lle kyydityksestä, kaikille seurasta. Jani BAD YEAR 255/50/17 BY yORCCI corvette63 team vetää letkaa... PS: Ihan kuin olis joku jäänyt kiittämättä, kuka lienee... ;) |
Kiitos kanssa omasta puolesta kaikille mukana olleille. Pirrelle iso :salut: järjestelyistä. Hieno päivä takana. Tästä taas hyvä jatkaa. :)
|
Kiitos turismo kuvista, toi vet65:n katiska on kaunis, aivan kipeen hieno!
|
Ja niin on poppamiehen murhalohkomustiainen! Erityinen kiitos ikuisesti mieleen painuvista puikotuksista tänään ja varsinki se viime öinen rajoittajan toimivuus testaus. Mä luulin, että mulla auto sammui, jäin ihan kuin seisomaan, kun kolmesella rupes pito sulla paranemaan. Kivasti löi pilkko pimeässä putkista tulta. Oli NIIIIIIIN siiistii, ei enää nukuttanutkaan. :D
|
[quote=Yorcci]Kiitoksia järjestäjille tarjoilusta ja loistavan kelin tilaamisesta. Vet65:lle spesiaalikumarrus kyydityksestä. Vieläkin nousee virne naamalle. Ja muillekin paikalla olleille kiitokset seurasta, ilman porukkaa olisi ollut tylsät kekkerit.
Kiitokset myös täältä järjestäjille ja kaikille mukana olleille. Kunhan saadaan toi kytkimen pääsylinteri yhteensopivaksi muun järjestelmän kanssa niin kokeillaan kyyditystä uudelleen.:twisted: Kotiinpaluusta senverran, että olipas kanssa autoilijoilla ihmettelemistä kun Masan kanssa kahden c2 voimin edettiin motarilla.:cool: Tässävaiheessa on myös pakko kiittää projektissa mukana olleita räppänän saamisesta ajokuntoon, NRJ, GJ, MAD DOG, EL REISKA, Tero (Le mans service). |
Kiitoksia kaikkille paikalla olleille, mukavaa aikaa taas oli. Oli mahtava seurata ja oppia zainous homma, pihalla odottaa käsittelyä yks sun toinen vehje. Myllytys kone laulaa Le Mans keikan jälkeen
Quote:
Arvaa siis mua hävettää hävitty liikennevalo startti, oltiin jo mukavasti pari auton mittaa muita edellä niin sitten rupee pyyhkimään puukillaa ja viperiä ohi urakalla. ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 13:52. |