FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ***show & Shine 2007*** (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6805)

groovyjay 30.05.2007 19:00

***show & Shine 2007***

No niin, nyt on homma vihdoin paketissa, tässä se vähäinen info mitä kasvavat nuoret miehet ja naiset tarvitsevat paikalle löytääkseen.

SHOW & SHINE Corvette tapahtuma.

9.6. 15.00 ---> n. 19.30

Paikka on sellainen missä hevosvoimat kohtaa, eli:

Jokimaan Ravikeskus, LAHDESSA. Paikalle ei ole valitettavasti muuta ravikansaa, kuin me ja meillä on käytössä isoalue. Paikalle on äärettömän helppo osata!

http://www.jokimaanravit.fi/jokimaa/fi/

Näyttely:

C1
C2
C3
C4
C5
C6

ja People's Choice

Palkinnot taas vertaansa vailla.

Detailin tech sessio, jossa alanammattilainen käy läpi automeikkauksen saloja, eräs onnellinen saa oman autonsa käsittelyn, katsotaan ketä onnetar olkapäälle koskettaa.

Pientä muuta ohjelmaa myös tulossa.

Kahvit, munkit yms virvokkeet tarjolla

Musiikkia

Yhteis cruising tapahtuman jälkeen lahden ympäristössä....

Toivoisin, että jengi laittais tähän jos on tulossa, niin osataan varautua ton virvoke yms. puolen kanssa vähän tarkemmin.

Jani

poppamies 30.05.2007 19:09

Mä en tonne osaa, mutta jos löydän jonku aborginaalin kartturiksi niin sitten tulen paikalle

tuskin maltan odottaa tuota päivää :shaking:

Corvette63 30.05.2007 19:18

Quote:

Originally Posted by poppamies
Mä en tonne osaa, mutta jos löydän jonku aborginaalin kartturiksi niin sitten tulen paikalle

tuskin maltan odottaa tuota päivää :shaking:

Mä heitän sulle YV:nä heti sitten osoitteen Australian aborginaali palstalle, josta voit kysellä kartturia alta aika yksikön. Ihan varmasti joku rasvaletti innostuu! ;)

Mä tuun Saksasta vasta 10.6, joten en pääse itse tulee. 2003 Corvette sentään saattaa päästä nokka kohti Lahtea, josko hyvin käy. Ilmoittautuminen täältä varmaan siis kahdelle. :-k

Btw, hyvä paikka pitää FinnShark meet tuo Lahti! Varmasti sinne kokoontuu vähän enemmän porukkaa ympäri Suomen kuin HD-centerin kesteille. :cool:

Yorcci 30.05.2007 20:08

Mä tuun paikalle (Lappeenrannan kautta) Tänään kuulin just, että maalari on vatsataudissa... Tais mennä tämän viikonlopun kurmootukset sivu suun :( Mutta eiköhän tuo ole ens viikolla viimeistään valmis.

MS 30.05.2007 20:14

Tullaan tullaan. Vielä ei tiedä millä, ei kuitenkaan hevosella.

heimo huima 30.05.2007 20:55

Tullaan, jos kärryn olen tuohon mennessä saanut jo huollettua.

CC-5 30.05.2007 22:06

Tulossa!kuski+appari

Yorcci 30.05.2007 22:50

Olis muuten paikka autossa, jos joku haluaa lähteä aikaisin lauantaiaamuna Jyväskylästä mukaan. Reittinä siis JKL-Lappeenranta (lentokenttä)-Lahti (Show&Shine) ja paluu JKL:ään vielä lauantaina illansuussa. Ei suositella henkilöille, jotka ovat allergisia kuminkärylle tai sukkahousuheville. :D

Finnshark 30.05.2007 22:52

Kesässä on liian vähän viikonloppuja... Tapahtuma lähellä ja minä kaukana. En pääse mukaan, tälläkään kertaa. :-?

CC-5 30.05.2007 23:45

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Olis muuten paikka autossa, jos joku haluaa lähteä aikaisin lauantaiaamuna Jyväskylästä mukaan. Reittinä siis JKL-Lappeenranta (lentokenttä)-Lahti (Show&Shine) ja paluu JKL:ään vielä lauantaina illansuussa. Ei suositella henkilöille, jotka ovat allergisia kuminkärylle tai sukkahousuheville. :D

onks tuolla lappeenrannassa nopeus skabat?

heimo huima 30.05.2007 23:47

Quote:

Originally Posted by CC-5
onks tuolla lappeenrannassa nopeus skabat?

Mä vastaan ajan kuluksi..on ;)

CC-5 30.05.2007 23:53

Quote:

Originally Posted by heimo huima
Mä vastaan ajan kuluksi..on ;)

pääseeks tonne ajamaan?

Corvette63 31.05.2007 00:20

Quote:

Originally Posted by CC-5
pääseeks tonne ajamaan?

Yleinen sessiohan se taitaa olla.. ;)

heimo huima 31.05.2007 00:47

Joo, tänne vaan..Kannattaa tosin olla aikaisessa, jos meinaa vielä show&shineen ehtiä tuolta..Yleensä, jos ilmat on kohillaan niin kärryä/prätkää on niin maan penteleesti.

pirre 31.05.2007 06:51

Mukana....

TCC 31.05.2007 07:38

Tullaan :p

Masa 31.05.2007 08:58

No niin , asiaa ! Ja paikalle tullaan...

morgan_kane 31.05.2007 20:09

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Ei suositella henkilöille, jotka ovat allergisia kuminkärylle tai sukkahousuheville. :D

Tarkotuksena olis mennä sauna open air festareille lauantaina, vois menomatkalla pyörähtää tampereella. Etkö lähe sukkahousuheviä illaksi kuuntelemaan? (Heaven and hell pääesiintyjänä)

isojii 31.05.2007 20:10

tulossa

Turismo 31.05.2007 21:41

Tulossa ollaan :D
Ihan ei uskalla luvata millä, mutta parkkeeraan sit hiukan sivummalle jos...

Yorcci 31.05.2007 21:47

Quote:

Originally Posted by morgan_kane
Tarkotuksena olis mennä sauna open air festareille lauantaina, vois menomatkalla pyörähtää tampereella. Etkö lähe sukkahousuheviä illaksi kuuntelemaan? (Heaven and hell pääesiintyjänä)

Ei kestä budjetti festarikeikkaa tuohon viikonloppuun. Black Sabbathia ja Dioa tulee varmaan kuunneltua autossakin, vaikka eivät sinne sukkahousuhevi-osastolle menekään. Ja volyymin pääsee säätämään ihan ite, ei tarvitse olla puolikuuron miksaajan armoilla ;) (Pitää olla illalla kotona, etteivät kissaraukat jää ilman ruokaa, kun mamma on reissussa)

Nipa 01.06.2007 08:02

Mahdollisesti mukana ollaan.. 100% en uskalla luvata

VetteMan 01.06.2007 09:42

Kyllä pitäisi paikalle tulla.

bulldog's 01.06.2007 10:24

Pyritään tulee...tietäis vaan millä, ehkä liftarina...

energy 01.06.2007 10:48

Mukana menossa..

Teemu 01.06.2007 11:21

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Toivoisin, että jengi laittais tähän jos on tulossa, niin osataan varautua ton virvoke yms. puolen kanssa vähän tarkemmin.

Juu, tulossa täys Corvettelastillinen väkeä !

poppamies 02.06.2007 12:30

Huhuuu kukkuuu, kuinkas pitkä letka me saatais kasattua kohti Lahtea :-$
Minä ainakin olisin siin letkassa, kuka muu olis???

Masa 02.06.2007 13:31

Quote:

Huhuuu kukkuuu, kuinkas pitkä letka me saatais kasattua kohti Lahtea :-$
Minä ainakin olisin siin letkassa, kuka muu olis???

Mä.

groovyjay 02.06.2007 14:39

Quote:

Originally Posted by Masa
Mä.

ja Me

poppamies 02.06.2007 14:54

Komen letka jo, mistäs startattais? Santaniityn katu, vaiko J-pää ABC, vaiko joku muu?

groovyjay 02.06.2007 15:53

Quote:

Komen letka jo, mistäs startattais? Santaniityn katu, vaiko J-pää ABC, vaiko joku muu?

Järvenpään ST1?

poppamies 02.06.2007 16:14

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Järvenpään ST1?

Ääni nro 2 sille

Masa 04.06.2007 09:02

Ok. Monelta lähetään ? Klo 14 ?

Maaru 05.06.2007 19:07

tulossa 2 henk. mukaan

Teemu 05.06.2007 21:08

Ja stadista päin lähdettäessä vanha Lahdentie on oikein mukavaa pätkää kruisailla, voittaa aina motarilla jyräämisen... ;)

poppamies 05.06.2007 21:16

Quote:

Originally Posted by Masa
Ok. Monelta lähetään ? Klo 14 ?

vaikka niin

juzzi 06.06.2007 00:29

Kaks ois tulossa...

energy 06.06.2007 09:58

Yksi tulossa täältä.

MrVette 06.06.2007 15:00

Täält Salosta päin olis tulossa 2 henkeä.

Turismo 09.06.2007 20:54

5 Attachment(s)
Parit kuvat ohessa. Kiitos tarjoilusta :p

Turismo 09.06.2007 20:56

3 Attachment(s)
Laitetaan nyt sitten vielä pari lisää...Ensi viikolla on taas luvattu pulkkaa omankin persheen alle \\:D/

Yorcci 09.06.2007 23:20

Kiitoksia järjestäjille tarjoilusta ja loistavan kelin tilaamisesta. Vet65:lle spesiaalikumarrus kyydityksestä. Vieläkin nousee virne naamalle. Ja muillekin paikalla olleille kiitokset seurasta, ilman porukkaa olisi ollut tylsät kekkerit.

Upeat, mittatilauskäsityönä valmistetut palkinnot menivät oikeisiin osoitteisiin, onnea voittajille!

Paluumatka jännitti poikkeuksellisen paljon ja sujui hitaasti, mutta varmasti. Tasainen lopsuttelu taka-akselilta piti mielen virkeänä. Renkaat kestivät kunnialla, mutta eipä ole meikäläistä ihan hetkeen ohitettu noin useasti ja monen auton toimesta :D

:sunny:-keli viimevuotiseen tapaan aiheutti oireita: Päälaki punoittaa vähän (ei sentään vesikelloja, kuten viime vuonna). Jalkapöydät(!), kädet, niska, korvat ja nenä täytyy yrittää ensi vuonna suojata päälaen lisäksi.

Teemu 09.06.2007 23:52

Kivaa oli taas tuttuun tyyliin! Nahka punaisena päästiin kotiin pitkän autoteemapäivän jälkeen :cool:

Suurkiitokset organisaattoreille ja Pirren varikkocrew:lle tarjoiluista !!

poppamies 10.06.2007 00:36

Hauskaa oli koko rahan edestä :salut: autokin kesti, pakko sen on siis kestää joku mitätön Le Mans reissukin :-k

Prkle ku vasta tossa paluu matkalla tuli havainnoitua tuo Z-barin ja kytkin akselin virheellinen geometria, pitää siis sut Pirre hakee huomen uudestaan kyytiin, sen verran jäi tän päivänen ahistaan ;)

groovyjay 10.06.2007 02:27

2 Attachment(s)
Olihan päivä, hauskaakin hauskempaa. Sorry ensinnäkin kaikille että tultiin vähän myöhässä, meni palkintojen valmistuksen kanssa vähän oletettua pidempään ;)

Keli taas ihan 100, ei voinut moittia millään ilveellä pirre oli hoitanut hienosti Jokimaalta mestat meille, jossa saatiin päivä häärätä ihan rauhassa tilaa oli mm. Yorccille temmeltää. ;)

pirre ja Mrs. pirre olivat huoltoauto väärällään raahanneet eväitä nälkäisillä ja janoisille. Myös detailing tech session mahdollistaneet sähköt olivat samasta lähteestä.

pirre oli myös suunnitellut loistava ajolenkin yhteis cruisailuun. Miten mulla onkin mennyt kaikki nää mageet mestat ihan ohi aina kun lahdessa päin on pyörinyt!

Lemans lähtijöille oli pirre oman kabinetin, jossa perehdyttiin hyvän ruan parissa hyvässä seurassa. Homma reissun suhteen on onneksi hyvin jo hanskassa ja porukka tuntuu olevan hienosti mukana.

S&S:ssa oli siis tutun turinan lisäksi pienimuotoinen myllytys sessio, Yorcci, poppamies ja muut pitivät ränttä n roll sessioita tasaiseen tahtiin. JA tietysti valittiin mageimmat autot...

Illan kruunasi Hennalan cruisin, jossa poppamies ja juzzi aborginaalien esimerkkiä seuraten touhottivat takavirsua erittäin erittäin mukavan oloisesti.

Palkinnot (jotka tänäkin vuonna olivat vertaansa vailla) jaettiin seuraavasti:

C1 Bulldog's ( Dodge Viper ;))
C2 vet65
C3 pirre
C4 juzzi
C5 CC-5
C6 Maaru

Ja Best in Show (Zaino Start Pack): vet65

Pakko sanoa, että muutamat autot oli tosi hienosti hierottuja ja kevyt erityismaininta on annettava corvette63 teamille, jonka 2003 avo, kiilsi AIVAN TÖRKEESTI!

Kiitos nrj:lle kyydityksestä, kaikille seurasta.

Jani

BAD YEAR 255/50/17 BY yORCCI

corvette63 team vetää letkaa...
PS: Ihan kuin olis joku jäänyt kiittämättä, kuka lienee... ;)

energy 10.06.2007 02:37

Kiitos kanssa omasta puolesta kaikille mukana olleille. Pirrelle iso :salut: järjestelyistä. Hieno päivä takana. Tästä taas hyvä jatkaa. :)

groovyjay 10.06.2007 02:53

Kiitos turismo kuvista, toi vet65:n katiska on kaunis, aivan kipeen hieno!

groovyjay 10.06.2007 02:58

Ja niin on poppamiehen murhalohkomustiainen! Erityinen kiitos ikuisesti mieleen painuvista puikotuksista tänään ja varsinki se viime öinen rajoittajan toimivuus testaus. Mä luulin, että mulla auto sammui, jäin ihan kuin seisomaan, kun kolmesella rupes pito sulla paranemaan. Kivasti löi pilkko pimeässä putkista tulta. Oli NIIIIIIIN siiistii, ei enää nukuttanutkaan. :D

vet65 10.06.2007 07:59

[quote=Yorcci]Kiitoksia järjestäjille tarjoilusta ja loistavan kelin tilaamisesta. Vet65:lle spesiaalikumarrus kyydityksestä. Vieläkin nousee virne naamalle. Ja muillekin paikalla olleille kiitokset seurasta, ilman porukkaa olisi ollut tylsät kekkerit.

Kiitokset myös täältä järjestäjille ja kaikille mukana olleille.
Kunhan saadaan toi kytkimen pääsylinteri yhteensopivaksi muun järjestelmän kanssa niin kokeillaan kyyditystä uudelleen.:twisted:

Kotiinpaluusta senverran, että olipas kanssa autoilijoilla ihmettelemistä kun Masan kanssa kahden c2 voimin edettiin motarilla.:cool:

Tässävaiheessa on myös pakko kiittää projektissa mukana olleita räppänän saamisesta ajokuntoon, NRJ, GJ, MAD DOG, EL REISKA, Tero (Le mans service).

pirre 10.06.2007 08:58

Kiitoksia kaikkille paikalla olleille, mukavaa aikaa taas oli. Oli mahtava seurata ja oppia zainous homma, pihalla odottaa käsittelyä yks sun toinen vehje. Myllytys kone laulaa Le Mans keikan jälkeen

Quote:

Prkle ku vasta tossa paluu matkalla tuli havainnoitua tuo Z-barin ja kytkin akselin virheellinen geometria, pitää siis sut Pirre hakee huomen uudestaan kyytiin, sen verran jäi tän päivänen ahistaan ;)

Arvaa siis mua hävettää hävitty liikennevalo startti, oltiin jo mukavasti pari auton mittaa muita edellä niin sitten rupee pyyhkimään puukillaa ja viperiä ohi urakalla. ;)

All times are GMT +3. The time now is 13:52.