![]() |
Amerriikan finnsharkkilaiset HUOMIO!!!
Mulla kun olis kauhia tarve C2 kova katolle niin olisko jollain teistä mahdollisuutta tsekata lähialueittenne salvageja/vette purkaamoita josko jostain moinen mulle löytyis ja vielä laittaa se matkalle kohti suomea, ihan ilmasiks ei moista vaivaa tietenkään tarvi nähdä
|
Quote:
|
se on firman politiikkaa ;)
|
|
Quote:
Mut toi on C1 kovakatto ;) |
no niinpas onkin, meni C:t sekaisin.
Pidetaan silmalla. pekka |
älä välitä kyllä poppikselle sekin kelpaa.... löytää takuulla tuo C1 htkin ottajan suomesta.
|
vielako tarvetta
Olikos tallaiselle C2 kovakatolle viela tarvetta?
http://atlanta.craigslist.org/car/408496744.html pekka |
Poppis, MrT ja nipa79 taisi jo löytää itselleen kovakaton.. ;)
|
Quote:
Ja tuohan ei ole orkkis C2 kovakatto, vaan vähän "C4 style" ;) |
Quote:
Poppiksella taitaakin jo olla kovakatto, jota hän on ylpeydellä esitellyt muillekin. Mutta onkos tuo nyt varmasti C2 katto? Minusta näyttää ihan C4 katolta, vai valehtelevatko silmäni. :confused: |
Quote:
No niin, muita juttuja ihmetellessä Corvette63 olikin jo osittain ehtinyt vastaamaan kysymykseeni. Mutta jatkokyssäri, onko ihan oikeasti tuollaisia C4 style C2 kattoja tehty, vai onko tuo jonkun itse väsäämä. Mitenköhän ikkuna istuu tuohon katon muotoon? Minkänäköinen on autossa paikoillaan tuo katto? |
Quote:
Voi istua hyvinkin, muistaakseni jopa Eckler's teki tuollaisia tarvikekattoja lähes kaikkiin Corvette vuosimalleihin käyviksi. C5:eenkin tuollaisia heittävät päälle, nätin näköiseksi ei voi haukkua siinä korimallissa tuota. En usko C2:eenkaan tuon olevan orginaali kovakaton korvike näöltään vaikka istuisikin hyvin. |
Joo katto löyty lähempää kuin oisi voinut kuvitellakkaan, mutta nyt tarvis Tom´s differential 1480 perä settiin pöyrä napojen ulommat mutterit, pystyiskö vettepekka tollasset järkkään mulle, ite ei kehtaa soittaa ja mongertaa mongolisan sekasta lontoota, eikä niillä tietenkään ole S-posti osoitetta jonne kirjotella :confused:
|
yv lahetetty.
pekka |
Ja tuolta vois joku hakea C3 katon pois. Pekka on sentään samassa osavaltiossa :)
http://www.auto-quest.com/datapages/1507a.jpg |
| All times are GMT +3. The time now is 07:56. |