![]() |
Automaattilaatikko
Onko kellään heittää mitään linkkiä automaattilaatikon irrottamiseen,lähinnä onko mitään erityistä mitä pitää tietää ja varoa?En löytänyt googlella. Katosi laatikosta risteyksestä normaalisti lähtiessä kakkosvaihde mutta kaikki muut vaihteet pelaa ihan normaalisti ja lukkokakkoselle laitettaessa käyttää ykköstä. No jokatapauksessa laatikko lähtee nyt korjaukseen ja vahvistetaan samalla kerralla.
|
Quote:
Tästä linkistä valitset "Dope's clutch howto"; http://www.cajundude.com/c5techhome.htm PS: minähän (muistaakseni) sanoin, ettei se laatikko kestä ilman vahvistuksia. :-) |
Kiitoksia linkistä. Näyttää ehkä pikkuisen työläämmältä mitä olin ajatellut. Laatikko oli tarkoitus vahvistaa ensi talvena mutta tuli nyt ajankohtaiseksi vähän ennemmin. Täytyy varmaa kysellä jos joku ottais ton laatikon pois ja itse keskittyis vaan maksupolitiikkaan..
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(klikkaa tuosta linkistä 4L60E ja Level IV) http://www.rpmtransmissions.com/c5pricing.html Kannattaa myös kysyä Overdrive-foorumilta, veikkaan nimittäin että Suomestakin löytyy osaavia automaattilaatikon rakentajia. |
Automaattihuolto Päivinen 040-593 9008. Ne tuntuu olevan aika guruja noiden laatikoiden kanssa.
|
Quote:
Päiviselle on laatikko menossakin kunhan keksin miten se saadaan irti. Epäili pannan olevan poikki mutta sittenpä se selviää kun laatikko on siellä. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Laatikko on nyt otettu pois ja lähtee huomenna päiviselle tutkittavaksi.Aika isotöinen juttu, saas nähdä meneekö yhtä helposti takaisin paikoilleen :D. illan saldo:laatikko irti,polvet kipeinä,2 pulloa bisseä,askillinen tupakkia ja 1 tuhottu laatikon öljyputki..
|
Quote:
|
Quote:
Porsiko sullakin laatikko vai pyyhitkö pölyjä laatikonpäältä muuten vaan? Lasku nousee 1500 euroon (korjaus ja vahvistus) että ihan noilla kuluilla ei selviä hommasta. |
Quote:
|
Quote:
Tervetuloa joukkoon tummaan! Pikaista paranemista... |
Toivottavasti ne lumet ei tuu ihan heti.Mua hirvittää se lasku jo etukäteen.(oneksi ei oo takakättä) Täytysköhän ottaa illalla vähän konua tai jotain helvatan kräkiä.:-?
|
Quote:
Polttele paalillinen ruohoa ja pari kattilallista sieniä iltapalaksi niin murheet unohtuu? |
Laatikko on nyt tallissa odottamassa asennusta. Alustavan tutkimuksen jälkeen mieleen pyörähti pari kysymystä. Ensimmäiseksi se paksumpi akseli joka tarraa turbiiniin,miten sitä saa käännettyä niin että turbiinin hahlot ja akselin lovet saa käänettyä samalle kohdalle? Vai pitääkö turbiini kääntää akselin suuntaiseksi? Vai miten? Kiire....
|
Homma ratkaistu. Turbiinia pystyy kääntämään kun laittaa kiintoavaimen turbiinin loviin ja vääntää. Eipä viittinyt vaan kirkkovaatteet päällä kömpiä auton alle kokeilemaan.
|
Laatikko ja taka-akseli paikallaan :cool: :cool: Huomenna loput romut kiinni ja eiku baanalle!
|
Quote:
|
Quote:
:thumleft::thumleft::thumleft: |
Dodiin, käydäänpäs päristeleen taas tässä joku päivä :)
|
Kerro sitten heti miten lodju toimi!!!!!!!!!
|
Quote:
|
Lodju pelaa hyvin,heittää vaihteet päälle nopeammin kuin aikaisemmin ja ehkä vähän kovemmin ku aikaisemmin. Raitaakin tuli jo pikkuisen kokeiltua ja hyvin tuntui piirtävän. Ainoa vaan että vaijeria joutuu vielä ronkkimaan kun kepistä katsottaessa näyttää kakkosta mutta pesässä on ykkönen,ja parkkilukkoa ei meinaa saada päälle,eli huomenna pientä hienosäätöä vielä.
Korjauksen hintakin oli 1450 euroa eikä 1500 niinkuin alussa kirjoittelin. Öljyä meni lootaan 8 litraa. Mites hakusellaan sun auto voi? |
Lodju on kuulemma kasattu uusilla osilla ja vahvemmalla kakkosen pannalla.Kai ne pojat sen kohta laittaa paikalleen,kunhan kerkiivät.Heinäkuussahan Suomi on Off.
Mulla jo asian suhteen on pahimmat kiireet menny,kun nää kelitkin on ollu ihan pe***stä. |
Quote:
Tottakai,soitellaan. |
Hei, olisko poijjaat tänään tiistaina liikkeellä? On Oulussa päivän työkeikka ja samalla reissulla pitäisi TomYumilta vanha katti ottaa kyytiin. Olis kiva nähdä molemmat (Janin ja jtammelin) autot samalla reissulla. Lienen Oulussa joskus iltapäivällä, aikaisintaan 14:00, mutta viimeistään 17:00. Käyn matkalla aina välillä tarkistamassa palstan, joten pistäkää ehdotusta ajasta sekä paikasta, jos onnaa. Mulle käy kaikki ;)
|
Quote:
Sopiihan se.Mulle käy kanssa kaikki ajat joten Tammela vois ehdotella paikkaa ja aikaa. |
Quote:
Joo, samoin mullekin passaa hyvin. Miten olis vaikka 15.30 ja Ouluhallin parkkipaikka? |
Quote:
Selevä. Nyt täytyy lähteä vähitellen liikkeelle täältä etelästä, kun on pari pysähdystä ja pikkaisen mutkaa matkassa. |
Tullaan sinne.
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:29. |