![]() |
Yksi on joukosta poissa!!!:
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!!!confused:
Vuosimalli 1988 Corvette, 17 tuuman aluvanteen keskiön kuppi on kadoksissa??? :( Onko sinulla nurkissa pyörimässä sellaista ja haluaisit päästä siitä eroon. Soittele 0400 886 084 tai heitä viestä.:cool: |
Ei se ollutkaan kuolinilmoitus... ;)
|
Quote:
|
Quote:
Vähemmästäkin, kun ensin katselee noita Lemansin liikenneympyräkuvia ja lukee tälläistä otsikkoa sitten perään.. |
Heheh.. aika traaginen otsikko vanteen keskiön kupin haulle.. :rolleyes:
BTW, ois kannattanu laittaa varmaan tää "ostetaan" palstalle. |
Olihan tuo aika ajattelematon teko..
Joten kuinka voin poistaa kyseisen ilmoituksen näiltä sivuilta. Anteeksi!!!:confused:
|
Quote:
Saahan sitä toki vanteen keskiönkupeista ilmoitella, ei siinä mitään ajattelematonta ole.. ;) Jos haluat ilmoituksen välttämättä poistaa, niin siitä pitää tehdä ilmoitus ylläpidolle. Itse voit halutessasi sulkea topicin valitsemallla viestin työkaluista "Sulje", jolloinka tänne ei voi enään kommentoida. |
Keskiön lätkä ja ruuvi löytyi...
Uskomatonta, mutta totta!!!:-({|= :-({|= :-({|=
|
Onnittelut lottovoittosi johdosta.:-({|= :D :D
|
Quote:
|
Kävi kuulkaas niin, että ...
Naapurin isäntä on tuolla keskustassa (Tampere) duunissa ja se huomas siinä töihin mentäessä porttikongissa jonkun kiiltävän lätkän ja jonkun ruuvin. Olihan siitä ollut puhetta millainen menopeli oli kysymyksessä ja kun oli kiinnostunut noista jenkkiautoista jo aikaisemmin.
Meni sitten duuniin ja siellä toimistossa istuessaan mietiskeli ja muisteli että Corveten merkkihän siinä oli ... siispä kävi sen hakemassa itselleen. Siis joku toinen oli sen kiikuttanut siihen, kun oli sen löytänyt jostain tienlaidasta. Muistaakseni olinhan siitä Pienteollisuustalon eestä silloin ajellut torstainakin johonkin suuntaan, koska ajelu tuolla autolla on niin hauskaa. Eilen sitten otti puheeks ja ennenkuin oli tullut kotiansa, kierrellyt siellä tallissa veten ympärillä (yhteistalli, omat ovet systeemi) ja kas huomasi jotain puuttuu, etu vanteesta keskiön lätkä oli poissa. Kertoi asiasta minulle, ei tarvinnut klemmareita ja kuminauhan pätkiä venyttämään hymyäni, joka ulottui korviin saakka. No sehän oli se mun auton keskiön lätkä ja ruuvi, voihan räkä mikä tsäkä. Mietiskelin tuossa illalla tai oikeasti vielä tänäänkin että kyllä on ihmeellinen juttu. Kait tälläkin asialla on jokin tarkoitus kun sen vaan piti näin mennä. Eihän Tampereella ole kuin rapiat 200 000 ihmistä ja naapuri löysi sen minkä minä olin hukannut. :-({|= :-({|= :-({|= Kyllä on meinaan ihmeellinen juttu!!! Kaikkea hyvää teille ja näkemisiin!!! Taidan mennä tekemään Loton;) Ja haen naapurin isännälle jotain hyvää Juhannus pirtelöä!!!:p |
:cool:
|
No tuossa on kyllä ollu tuuria jo enemmänkin mukana:-({|=
|
Kyllä nyt Tampereella sentään vielä tiedetään jos jonkun -88 avosta puuttuu vanteen keskiö :rolleyes:
Hieno homma kyllä että löytyi :cool: |
JEp Jep!!
:)
|
On se Tampere vaan hyvä mesta! Ihan oikeasti! Mutta silti tuossa oli kyllä melkoinen säkä! Ei enää kannata Lottoamassa käydä, kyllä sun tuuri tuli jo käytettyä... :p
Hienoa että keskiökuppi löytyi! Ja samalla taisi tulla jotain kerrottavaa jälkipolvillekin! |
Hauskaa alkavaa keskikesän vauhtipäivää kaikille ....
Siinä todella oli sitä, tuuria ja ihmeellinen juttu kaikenkaikkiaan.
:-({|= Antaa rokin soida ja laulun raikua!!! |
| All times are GMT +3. The time now is 15:22. |