![]() |
Hyvää Juhannusta.
Hyvät Jussit kaikille Finnsharkkilaisille, täytyy tästä lähteä kohti saaristoa :D :D ja hieman ehkä :drunken:
|
Oho, aikaisin sitä Juhannus alkaa. Mutta hauskaa jussia vaan mun puolesta
|
Quote:
Eihän sitä passaa alotuksesta myöhästyä ;) |
Kiitos samoin!! Täälläkin suunnalla olisi tarkoitus vähän :drunken:
|
Jussit lappeestakin,pysykäähän pinnalla jos vesillä ootte.
|
Samoin täältä kaikille hyvää juhannusta!!!
|
Quote:
Muistappa pitää pitää sepalus kiinni ja liivit päällä!!! |
Hyvät juhannukset jokaiselle Sharkilaiselle:D
Vielä kun keksis tässä itelle jotain ohjelmaa. |
Hyvää Juhannusta koko henkilökunnalle! :pig:
|
Savustuslaatikko on huollettu ja Bombays Sapphire noudettu sotilasapteekista.
Siinä ne tärkeimmät. Tytölle pitää vielä hommata pelastusliivit ja onki. Hyvää Juhannusta kaikille. Myös keski euroopan osastolle!!! |
Vähän on vielä ittellä valmistelut kesken, pitäis hoitaa viihdepuoli koko porukalle. "Järveenhukkumis Show" ym. todentuntuisia stuntteja. :albino:
Mukavaa Juhannusta kaikille! |
Täältäkin hyvät juhannukset koko orkesterille. Aattona lähdetään mamman kanssa juhannusajelulle kiertämään Keski-Suomea kesäyössä. Juhannuspäivänä vietetään sitten sitä 'perinteistä' juhannusta.
Pysykäähän poissa tilastoista! |
Hyvää juhannusta myös Nurburgringiltä Ringhousen porukalta. :cool:
|
Erinomaista juhannusta kaikille!
|
Hyvät Juhannukset! Juhannus vietetään kotona uutta puulämmitteistä kylpytynnyria testaten.:drunken:
|
Lämmintä juhannusta kaikille! Eikä hypitä tuntemattomilta laitureilta :D
P-i-e-n-t-ä ajoo ehkä tiedossa jos aari jaksaa paistaa :p |
Ja eikun reipasta Jussia kaikille Savon suunnalta, tuore leimakin vetessä niin kyl nyt passaa!!!:cool:
|
Quote:
Ai saakeli, tuo kylpytynnyri ois kyllä siisti, täytyypä kirjoittaa joulupukille...:D |
Aurinkoista Jussia kaikille!:-({|=
|
hyvää jussia myöskin Oulusta kaikille sharkeille.
|
Hyvää ja :sunny: juhannusta kaikille tasapuolisesti.
|
Quote:
Hyvää juhannusta myös täältä,niinpä täytyis kans keksiä jotain ohjelmaa:rolleyes: |
|
Quote:
|
Ei muuta kuin hyvää kesäyön juhlaa kaikille.Pitäkää pää pinnalla,älkääkä jättäkö aivoja narikkaan.
|
Hyvät jussit myös meikän puolesta
|
Mä kans toivottelen kaikille hyvät jussit, koittakaahan pysyä pinnalla.
|
Hyvät JU5-51:t kaikille :)
|
Eikä sitten hukuta sepalus auki...
käyttäkää hametta. Siis reippaita juhlia kaikille. |
Hyvää Juhannusta kaikille! :cool:
|
Quote:
jussin vietto on alkanut täälläkin..mitä nyt vähän rikkinäistä venekonetta pitää huomenna tarkastella ja osatilaus pistää vetämään siitä toisesta... yorccii niin tie vai vesitilastoista pitää pysyä poissa ? Tietilasto alkoi jo täyttymään eilen kiitos karavaanarin. |
Hyvää Jussia :cool:
|
Quote:
Kaikista tilastoista :albino: Quote:
Joo. Ikävä tapaus, mutta onneksemme MTV3 hoitaa uutisoinnin reippaasti: webbisivuilla on linkit "katso video onnettomuuspaikalta" ja "Olitko paikalla? Lähetä kuvia" Voi fiddu, eikö ole mitään rajaa enää nykyään? :mad: Stanan haaskalinnut. |
Juhannukset kaikille!
Varovasti sitten niitten kokkojen kanssa ettei tarvita palokuntaa;) ![]() |
Hyvät Jussit kaikille tasapuolisesti!
|
Quote:
Joo, täysin samaa mieltä. Mietin vaan sen isän kohtaloa, kun oli kuullut uutiset mediasta jo paljon ennen kun kukaan tuli kertomaan... ja arvasi tietty että oma perhe meni. Voisko pahempaa enää ajatella. KAIKESTA HUOLIMATTA HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE! LISÄÄNTYKÄÄ JA TÄYTTÄKÄÄ MAA PIENILLÄ CORVETTE POJILLA JA -TYTÖILLÄ!! |
Onhan se ikävää varsinkin kun syypää onnettomuuteen oli omassa appiukossa.
Mutta sympatiat on kyllä rahtarin omaisilla, hän teki kaikkensa jotta takaa tulevat ei olisi jäänyt alle ja uhrasi tietoisesti (?) oman ajokkinsa tietäen varsin tarkkaan mitkä mahdollisuudet on selvitä hengissä kun yhdistelmä pakenee tieltä. |
Hyvää juhannusta kaikille:cool:
|
Bowtie racingin virallinen tallipäälliikkö Gorba ja minä julistamme juhannuksen virallisesti alkaneeksi :sunny:
![]() |
Garbatsovilleko sä tuota kusta meinaat juottaa....;)
Pistähän Pappa sitten vyöt kiinni koko perheelle kun lähette offshorea Sjöpuppella työntämään :) |
parempi jättää ne vyöt kiinnittämättä notta kelluu pinnalle eikä mee veneen kanssa uppeluksiin...
|
Quote:
Mickey...Sjöpuppen menoa voisi verrata Rodeoon, vaikka tyynessä mennään...:p :p :p ![]() |
Quote:
Hieno jääkaappi! :cool: Everything's motherfuckin golden! |
Joo eikun hyvää juhannusta vaan. Älkää juoko liikaa Yllätys-Colaa :pukel:
|
Hei! Mä oon vielä töissä, vaikka pitäisi olla tämä viikko lomalla. Mutta kohta taas kumi naukuu, kun saadaan hommat alta pois ja startti juhannusringille...
|
Quote:
Mihin suuntaan meinaat lähteä ruisailemaan?? |
Quote:
JKL-Korpilahti-Sysmä näin alkajaisiksi. Sitten joko takaisin Hartola-Joutsa-Kangasniemi-Toivakka-JKL tai sitten jatketaan Sysmästä Asikkala-Jaala-Mäntyharju-Hirvensalmi-Kangasniemi-Toivakka-JKL, jos on :sunny: keliä ja intoa. Ja nyt täältä tähän. |
Quote:
Kuulostaa hyvältä.. :D Mä mietin kanssa pitäisiköhän tästä lähteä johonkin liikenteeseen.. Tai vain lyödä grilliin pihalla tulet ja soppaa koneeseen.. ;) |
Hyvää juhannusta itse kullekkin myös täältä ...ollaan varovaisia siellä ulkona :-)
|
Quote:
Se on silloin VOIMAN PUUTE...sillä veneen pomppimiset sidotaan. |
| All times are GMT +3. The time now is 14:17. |