![]() |
Amerikan savua pöllönummella !?
Oletteko huomanneet että amerikkalaisissa - lähes dokumentaarisissa - huippuelokuvissa on aina joka paikassa merkillistä savua.Sitä on yleensä aina siellä missä jotain jännää tapahtuu.
Tälläistä savua oli täällä meillä päin:o ![]() |
;) Oletko ruvennut polttaan siggejä?
|
Voi jumankekka! Ajoneuvolla ajo kielletty, keltanen viiva, ylinopeus, ja sisäkumin poltto. Se on tukistus ja nuhtelu välittömästi. Ei saa näyttää nuorisolle huonoo esimerkkii. [-X Tupakastakaan ei tuu noin pahoja savuja.
Onneks tuo tapahtuma ei päätynt Iltiksen etusivulle "Nuorehko mieshenkilö kertoi autonsa ulosajon johtuneen pohkeen kramppaamisesta ja takarenkaiden lipsumisesta. Kyseessä oli Amerikkalainen tehokas Corvette-merkkinen urheiluauto." |
Taitaa tulla moottorista tuo savu,sen verran on vanhempi mikälie jenkin rotkale kyseessä
![]() |
Quote:
On tuo kyllä hieno. Tosi hieno. |
Quote:
Ettei vaan olis ne venttiilinohjurin kumit, mitkä mullakin vuotaa :confused: Höh. Ei siellä etelässä koskaan tapahdu mitään tuollaista jännää, kun minä olen siellä käynyt. Tai emmä oo ainakaan nähnyt. Peileissä joskus jotain usvaa on hiipinyt illan hämärtyessä, mutta siinä kaikki. |
Quote:
|
Mä itse asiassa keulin ja polttelin tunturilla kumia aika samalla mitalla :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Nyt äärimmäistä tarkkaavaisuutta sielläkin päin. Näitä veekasimiehiä tuntuu kiihailevat lähes tulkoon joka kulmassa. Kumia touhotetaan ja haaramoottorit huutaa, niin ettei P-Salovaaran ja Liikkuvan Poliisin liikenneraporteista meinaa saada mitään tolkkua! (Right click, Save Image As:cool: ) |
Quote:
|
Meininkiä meneillään.
Hyvänvärinen avo, savu näyttää olevan illankosteutta mitä lie.....eihän vette lyö noin paljon joutavaa ellei oo tripo.....
Kevytmallia on kypäräkin Kiva katella välillä tommosia kuvia. Älä vaan hajoita autoasi, gummei saa aina rahalla lissää, osaan haistaa sen havumetsän ja palaneen renkaan tuoksun nenässäni.Itte kun leikin tuli sivukadulla 180 asteen käännös vaarattomasti, kauheita nämä isolohkohirviömoottorit. Välillä tulee mieleen ettei tyhjää päätä ainakaan särje. On vaan toi C-2 makiannäköinen peli, vähän on omaa ikävä. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Älä huoli,pistä rohkeasti yyveetä vaan jos tarvitse apuja ikävään;) |
Käpälämäki
:) En mää sitä tekstii löydä ellei oo rekkarin yläpuolella.
Kypärästäkään en oo varma vai onko oikein Ohei merkkinen laatukuupansuoja vai mamman virkkaama villainen. Sull on peilitkin molemmin puolin, näkee hyvin minkävärinen Baijerinpommi on ohi tunkemas. Oivallista -63-67 saa tarjota, alan rahankeruuseen,en anna vaihdossa vanhoja vaatteita. Karttaa kattelin, Pöllönummea en navigaattoristakaan löytänyt. Oon määkin katellu autoille uutta kotia, Turun Kakskerrassa on Käpälämäki, sopis hyvin ja numeroksi 427. Minkävärinen kangaskatto tos mustas vetes on? Oon viel niin uusi näis ympyröissä ja toi kipinäki on vähäsen matkoilla(kuskilla)montako autoo sull pappis on, oon lievästi utelias.Viimeks kun poliisisetä ylinopeudesta torui kysellen onko huollettavia? Sanoin et 2 vettee ja pari muuta maamiinaa, sakot tuli ja eipäs viisastella! |
Quote:
|
Vilkaseppa en-invest Bowtie-Racingin eli Pappatunturin sivustoa.
Quote:
|
SharkTV kävi myös tarkastamassa nämä lännen ihmeelliset savuilmiöt. Perjantain kunniaks:
http://www.nrjvette.com/sharktv/bowtieracing.wmv (11megaa) |
Melkoosta trippi kuvaa alusta loppuun!
|
Nyt meni jakeluun
piti viel sanoo ett toi savu tulee jarrutuksesta kun jarruvalotkin paloi, mut nyt kun näin videopätkän niin pakitan kaikki höpinäni. Hienon paketin on pappis rakentanu, olen jo vartin kytänny nonstoppina videoo ja aina tuntuu paremmalta.Ei pöllömpi peli.Kävin hänen sivuillaankin, kiitti neuvoista.
Nyt osaa suunnistaa pöllönummelle amerikansavuja seuraten. täytyy kattoo toi videopätkä taas..... |
kyllä lähtee! Jotenkin tulee mieleen trikkikuva tms tuosta kiihdytyksestä, nähtävästi vaihdettu frameratea niin silmät tekee tepposet..
|
On se! :cool:
|
Quote:
juu trikkiä varmaan,tuskin noin vanhat autot ees sutii.. |
-60 luvulta, ei se varmaan sudi..:D
|
Siis jos noi renkaat on 60-luvulta ni ei kai se oo ihmekkään kun sutii.
|
kai se on sitten uskottava!
|
Tosi on
Oon taas kytänny ton mustan vetten kulkua ja kyll nyt uskon et kyll ne kummit lyö joutavaa,melkein kuskina käyttäisin viel savunaamarii ton pehmokypärän kanssa.
Mitähän juomaa Machon lasissa mahtaa olla, ettei vaan Näsijärven näkäräistä? Ainakin juoma luo kasvoille iloisen virneen. Täällä melkein Kultarannassa sataa vettä, nyt kun lähtis vetteilemään niin vois meikän pelikin sutia. Taidan kuitenkin lähteä kylille tolla pikilekaturbolla. Sateen sattuessa ajetaan sateella. |
Kuulemma kuvanauhaa olis hieman enemmänkin...;)
|
Lisää kuvanauhaa
Laita tuleen vaan sitä Pöllönummen kuvanauhaa, on kiva katsella voimapesää.
Jos olis takakummeis pitoo niin varmaan kärsä nousis kadusta tai voimansiirto huutais hoosiannaa(anteeksi tämä uskonnollinen vertaus) Joo eipäs pihtailla, kavereille kans. Pisaralla ei pirahda mutt ämpärillisellä räjähtää. |
Quote:
Rohkeasti esiin vaan. Quote:
Mustaviinimarjamehua. ;) |
Quote:
Ja sitten jakoon vaan! :cool: |
Vaatimattomuus kaunistaa
Kansalle sitä mitä kansa haluaa.
Oottelen tässä sitä seuraavaa osioo siitä pöllönummen savuista. Välillä menee aamuun asti tän koneen äärellä, onneks ei tartte aikaisin herätä. Mustaviinimarjamehu ei oo täällä Käpälämäessä Shampanjan väristä...rehellisyys maan perii. |
Quote:
Se tais olla veteen blandattua viskiä, no nyt on mehua. :colors: |
Quote:
..ettei vaan ois "pitkän saaren jääteetä" ;) |
Pitää kohdistaa nöyrä katse maagista d.i.g.i virtuoosi energyä kohtaan lisä nauhan toivossa. Mie teen kaikkeni.
|
Odotellaan
Katsotaan mitä ystäväsi Energy saa aikaan, ei oo kiirettä kun tietää että uutta kuvaa on tulossa.
Vien ton -77 maalarille, ns. grillin alue maalataan paremmaksi, reijät oli huonosti kitattu. Äsken taas kattelin savupätkan ja luulin että kuva ois Monacontunnelista mut ei Kimii näkynyt missään. Nyt ryyppy tota kellertävää mustikkamehua ja liikenteeseen, taitaa vette sutia kun on vesikeli ulkona. Kultarannassa samassa vesisateessa Tarjan kanssa. |
Quote:
Offtopicit tänne.. http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4564 :lol: |
Quote:
|
Quote:
Meillä pöllönummella on sanonta ; "Parempi kuus tiukkaa pivossa kuin kolme luistavaa orrella" |
Quote:
|
Tiedoks vaan, että me Papat ei vanhoilla C2 manuaali sotaratsuilla muuten kosketa siihen keskimmäiseen polklimeen kuin kuusella lämmittelyssä...
Kyllä ne savumerkit tulee ihan omilla lihaksilla.... Se kuka touhottaa jarrulla vedetään Sjöpuppen kölin alta :rambo: |
Täh, siis onks sun C2:ssa jarrukin? Mä tiesin, että Vettejä tehtiin jo siihen aikaan monilla eri lisävarusteilla, mut eiks toi nyt jo oo liikaa? ;)
|
Quote:
Siis näin vai? http://c3-r.com/video/c3rgogo.mpg :confused: |
Quote:
:rolleyes:.....Just |
Isojen poikien puheita.
Kyllä minäkin jo uskon, että sitä savua tulee muualtakin kuin huohotinputkesta noista jeesuksen aikaisista vehkeistä, vaikka aluksi vähän epäilinkin.
Käpälämäki 69 as. 427 |
Ja sjöpupen kapteenina haluan vielä korostaa että tämä Tomiteen mainitsema kuritus toteutetaan 10cm syvässä rantavedessä :dwarf:
|
Quote:
|
Quote:
Pääseks sen jälkeen saunaan.......sori OT :D |
| All times are GMT +3. The time now is 12:18. |