![]() |
Uusi C5:omistaja
tuli ostettua corvette ja on magee peli todellakin:p
mutta putkistoa vähän suunnittelen ja tässä olis mitä olen katellu ja bulletit perään http://www.lgmotorsports.com/catalog...roducts_id=932 |
Tervetuloa mukaan foorumille! Käsittääkseni LG:n putket ovat hyviä! C5 tietäjät varmastikin kertovat lisää kunhan ehtivät heräillä. ;)
|
Quote:
LG:n (longtube) putket on hyvät, sen perusteella mitä oon niistä itte lukenut (omakohtaista kokemusta niistä ei ole). Ne oli ittellekin toinen vaihtoehto kun putkiston vaihtoa mietin. |
LG:t, Dynatechit tai American Racingit taitaa olla ne kehutuimmat. LG:ssä ja Dynatechissä tehopiikki on keskikierroksilla, kun taas AR:ssä ylemmillä kierroksilla. Jos kadulla ajelet pääosin niin LG:t tai Dynatech vois sopia paremmin?
Tiedossa muuten kovaa jytinää jos pakosarjat ja niitten perään Bulletit meinaat asentaa - naapurit tykkää :D Ja onnittelut C5:sta :cheers: |
Quote:
Veit sanat suustani :smurfin: Tervetuloa siis foorumille / C5 joukkoihin, ja onnea vaan tyylikkään ostoksen johdosta! |
kiitoos onnitteluista ja vastauksista.
Olis mukava nähdä ja kuulla muitten vettejä esim. Juha sun kun sulla on putkisto vaihdettu. mut nyt pitää lähtee ajeleen:-P |
Quote:
Jep, tervetuloa vaan kuuntelee :-) . Mulla on siis noi Dynotechin putket ja Corsan Pace Car cat-back osuus. Nokan vaihto on myös muuttanut soundia, mutta kyllä siitä jotain kuvaa saa miltä noi kuulostaa. |
Quote:
Muitten vettejä pääsee näkemään tapahtumissa ja cruisingeissa, eikun mukaan vaan joukkoon sankkaan! Tänään Helsingissä, torstaina epävirallisempi ajelu Kouvolan nurkilla, viikon päästä perjantaina Tampereen cruising jne. Ja Corvette Clubin päätapahtumahan on elokuun toisena viikonloppuna Lahdessa Messilässä, odotellaan kovasti sitä 100:n Corvetten haamurajan rikkoontumista tälläkertaa! :cool: |
Quote:
En välttämättä suosittele tilaamaan LG:ltä tavaraa, homma on vähän vielä kesken joten en sen tarkemmin tästä vielä kirjoittele. Katotaan kun homma selviää niin infoan lisää. Kauppa ei kuitenkaan oikein suosiolla suju heidän kanssaan niinkuin on so*****. |
Tervetuloa joukkoon julmaan.Mulla on SLP perfomancen putkisto+tarpeelliset rojut.Kyllä noillekin saundeille naapurit alussa näytteli ikävää naamaa,mutta kait ne jo hyväksyy ko. häirinnän.
|
Tere tulemasta!
Munkin vessaan asennettu siis toi SLP-paketti(pakosarjoja myöten) ja kyllä se rähisee eittämättä aika railakkaasti. Aluksi tuli mietittyä ihan että pitääkö tätä tosiaan ajaa Peltorit päässä ettei tule migreeniä pidemmällä lenkillä,mutta nyt on jo tainnut tottua kun tulee radiotakin kuunneltua. C5:een taitaa olla enemmän kuin sääntö että ne alkup.minipäiset putket vaihdetaan,niin paljon tulee luonnetta audiopuolella heti lisää.Varmaan sillä ne pari heppaakin irtoaa lisäksi siihen kaupan päälle |
Tervetuloa!!! Eiköhän palstan C5 gurut osaa suo jeesiä putkiston suhteen. Ääntä tähän maailmaan mahtuu vielä reilusti:D !!
|
Eri merkin takapöntöissä on aika erilaiset soundit. Nyt kun aika moneen C5:een on jo vaihdettu pöntöt, niin on hyvä mahdollisuus päästä kuuntelee livenä eri soundeja ja sen jälkeen päättää mitkä eniten itteä miellyttää. Makuasioitahan noi on, jokainenhan tietysti tykkää eniten niistä mitä itte on ostanut :-)
|
|
niin ja villkommen
|
Quote:
No tohon listaan vois vielä lisätä Kook's:it. Tuohon alakierrosvääntöön vaikuttaa eniten "Primaryjen" koko ja toisekseen niiden pituus. LG:llä on pisimmät Primaryt, eli jokaiselta sylinteriltä tulevat putket ennen "collectoria". Primaryt on joko 1 3/4" tai 1 7/8". Esim. Kook'silla on molempia kokoja saatavilla ja LG:llä pelkästään 1 3/4". Itse suosittelen 1 3/4" kokoisia jos autossa ei ole ahdinta, 1 3/4" kokoiset riittää vielä ihan hyvin esim. +500 RWHP LS7 virityksiin. :thumleft: |
| All times are GMT +3. The time now is 11:06. |