FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Chopattu vette... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7306)

bulldog's 26.07.2007 15:05

Chopattu vette...

Tietotoimisto ilmoitti maahantulleesta Vetestä joka oli jäänyt kontissa alimmaiseksi telinerakennelmien romahdettua.... :(
Onko kukaan tietoinen kyseisestä tapahtumasta?

Pappatunturi 26.07.2007 15:10

Oijoijoi...toivottavasti oli vakuutukset kunnossa.:(

MrT 26.07.2007 15:24

Vanha juttu, ikävä juttu

MrT 26.07.2007 15:24

Quote:

Originally Posted by MrT
Vanha juttu, ikävä juttu

vai sattuukohan noita useinkin :-k

hakkis 26.07.2007 17:18

Mä kävin Metrossa kattomassa yhtä uutta C6:a,mustaa.Se oli maalaamon puolella,kun kuulemma lokki oli paskantanut katolle.On munkin Veten päälle lokki paskonut,mut mä selvisin ihan vesipesulla.Huplaaaaa

Yorcci 26.07.2007 17:21

Quote:

Originally Posted by hakusellaan
Mä kävin Metrossa kattomassa yhtä uutta C6:a,mustaa.Se oli maalaamon puolella,kun kuulemma lokki oli paskantanut katolle.On munkin Veten päälle lokki paskonut,mut mä selvisin ihan vesipesulla.Huplaaaaa

Jos se lokinpaska ehtii olla muutaman aurinkoisen päivän siinä mustassa maalipinnassa, niin maalaushommiksi menee. Ei lähde myllyttämällä mihinkään.

Nimim. "Konekuidussa linnunpaskajälkiä"

hakkis 26.07.2007 17:27

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Jos se lokinpaska ehtii olla muutaman aurinkoisen päivän siinä mustassa maalipinnassa, niin maalaushommiksi menee. Ei lähde myllyttämällä mihinkään.

Nimim. "Konekuidussa linnunpaskajälkiä"

No silloinhan myyjän kertoma saatoi olla jopa ihan faktaa.Elämme ihmeellisiä aikoja.Lontoossakin nähty viime yönä ufoja.Hoplaa;)

bulldog's 26.07.2007 17:33

Quote:

Originally Posted by MrT

Tämä olis nähtävästi tapahtunut viimeviikolla...

MrT 26.07.2007 17:37

Quote:

Originally Posted by bulldog's
Tämä olis nähtävästi tapahtunut viimeviikolla...

sitten näköjään sattuu useastikkin, aiemmin kuulemani tapus kun oli noin 1-3kk vanha juttu, vissiin H-linnan suunnalla. Missäs päin tää tuoreempi choppaus on sattunu?

pirre 26.07.2007 17:42

Quote:

Originally Posted by MrT

Livenä näin keväällä yhden kontin sisällön missä oli aivan sama vahinko käynyt. Syynä alemman auton heikko kiinnitys, merenkäynnissä oli päässyt edestakas hakkaamaan ja osunut tuki puuhun joka lipsahtanut irti jolloinka vahinko on valmis. Onneksi ei ollut vette kumpikaan osapuoli

MrT 26.07.2007 18:07

Ilkeitä tollaset, siinäpä yksi syy ettei meidän konteissa ole autoja kuin yhdessä kerroksessa, siksi ei ihan se halvin vaihtoehto ;)

Pappatunturi 26.07.2007 21:51

Quote:

Originally Posted by MrT
Ilkeitä tollaset, siinäpä yksi syy ettei meidän konteissa ole autoja kuin yhdessä kerroksessa, siksi ei ihan se halvin vaihtoehto ;)

Hyvä tietää !

Corvette63 29.07.2007 00:17

:(

All times are GMT +3. The time now is 09:36.