![]() |
Kansipahviko? Video
Savun väristä päätellen kansipahvi mennyt.. :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=LC1kpKjfQgE |
Vai oisko kuumuus sulattanut kuskin "nupin" . Ei tuota voimaa niin hirveästi ole kun pitää kokomatka jarrulla sitoa . Menee radalle kokeilemaan nostaa samaan aikaan jalan jarrulta kun potkaisee kaasun pohjaan niin taitaa se savutus jäädä aika lyhyeksi . Jos saa yli 50m pitkät viivat ilman jarruapuja löytyy voimaa aikahyvin takapyöristä , mutta saman mitan verran kunnon savuja renkaista vaatii paljon voimaa . Tollaisella touhotuksella jossain omakoti alueella iltayöstä saa varmaan hyviä naapureita ystäviksi .
|
Quote:
Juu samaa mieltä,jarru pois niitä renkaita touhottaessa. Meillä pöllölässä saa mesota ja paukuttaa, naapurikin tuli ihan kehumaan kun on niin kivoja viivoja ilmestynut tiehen:thumleft: |
Eipä tuossa ole taloja 10 kilometrin säteellä eikä jarrua käytetä kun paikallaan pitoon ja sitten kun löysätään jalka kaasulta.
|
Anteeksi kovasti . Vanhuus tekee näköjään tepposiaan , kuvittelen ensimmäiset n.10 sek. auton yrittäessä lämmittää renkaitaan että taustalla on talo auton kohdalla pensasaidan takana . Samoin kuvittelen näkeväni jarruvalot.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku haluaa polttaa renkaansa , se on jokaisen oma asia . Kyllä meilläpäinkin on viivoja piirrelty , ne on vain tehty päiväsaikaan ja yhteisymmärryksessä naapuruston kanssa . kuten "pappatunturi" totesi . |
Ilonpilaajat.:mad:
|
Hyvinhän se hukkaa gummet 8-)
|
hyvä jani... ei muuta ku lisää raitaa ja savua ja naapurisuhteet kuntoon nii saa poltella vaikka päivätpitkät. :thumleft:
|
1 Attachment(s)
tässä soraharjuntien ateljee. Siveltimenä käytin 1970 mallista vetteä
|
Kansipahvi vaihtoon! :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Vanha vitsi mutta ilman jarruja
![]() Mulle tuli hauska juttu eteen yhdessä tilaisuudessa-josta myöhemmin ehkä lisää- kun OLIS pitänyt sudittaa jarrulla..En osannut:o |
Kyllä kivan näköisesti piirtää :cheers:
(Tässähän täytyy kohta jättää noi kuminpolttelut sellaisille, joilla ihan oikeasti palaa kunnolla... tai sit ei) |
Mie en ainaskaan polta muutaku tupakkaa.
|
Quote:
Kyllä kuminpolttopysti saa sulla pysyä,mulle sitä ei ainakaan kannate sysätä kun oon köyhä ja kippee. Polttelin vanhat sliksit alta pois ja nyt kun on uudet alla niin en tee enää mitään tyhmyyksiä :rolleyes: |
Quote:
Vetele antaumuksella ippe nyt vielä kun saat.Ollaan päätetty sut käännyttää tohon kumin touhotteluun ihan miehissä;) |
Quote:
|
Quote:
Ei sentään niin rajua , se koski vaan niitä jotka kehtas epäillä että mulla olis tunskassa etujarru vaijeri pinkeenä kun vetelen burniksia. Käytetään ippeen sitä "kollektiivista ohjaamista" . Se on melkein sama juttu kun vanhaan hyvään aikaan neuvostoliitossa lun joku ei oikein ymmärtänyt kuinka upea ja kiva juttu se kommunismi oli. Pari kolme vuotta kivalla ulkoilma retkellä siperian luonnon kauniissa maisemissa riitti , ja kas kuinka iloisesti punalippu heiluikaan kädessä seuraavassa puoluekokouksessa:flower: |
:thumleft:
|
Nahkurin orsilla tavataan.:salut:
|
Quote:
Tästä uutta kumia niin kestää pitempään :rolleyes: |
Kävinkii just ostaa rengaspolttimen:p
|
| All times are GMT +3. The time now is 11:45. |