![]() |
Tallikausi avattu
Joo ajot on ajettu ja päästiin launtaina muuttamaan uuteen talliin.
![]() Tänään on sitten laitettu projekti aluille ![]() Saas nähä kuinka äijien käy ![]() |
Oho, nyt jo. No toisaalta satohan jossain päin Suomea jo ensi lumet:(
Tuolla tallissa näyttäs olevan ihan mukavasti tilaa temmeltää.:thumrigh: |
Hyvin tossa varmaan käy!
|
Tuleeko täys entisöinti vai rallimallia? :cool:
|
No hyvä tietenkin!
Nosturi helpottaisi hommia kovasti. Raportoippa homman edistymistä täällä aina silloin tällöin. Tsemppiä! |
:cool: :thumrigh:
|
Millastas projektia on tulossa?
|
Tilaa näyttäs tallissa olevan :thumrigh:
|
Hyvä hyvä! :cheers:
|
ei manualisointia varten syylaria tarvi irrottaa ;)
|
Joo, nosturin puutteessa pitää vaihtaa laatikko yläkautta, ni joutu ton syylärinkin ottaa pois..
On se kummahomma kun ei turvavyöt enää kelannu. ![]() Entisöinti ei ollu mielessä, vaan jotain muuta pitäs saada aikaan. |
Quote:
Toihan on mätä! Ei muuta kuin tasaista apdeittia kehiin vaan! :cool: |
Quote:
OHO! Pitäsiköhän vilkaista tuon omankin turvavyön sisuksiin. Se kyllä vielä kelaa, mutta aika huonosti... Tuo on yksi C3:n paikoista johon vettä pääsee monissa autoissa jostain uimaan. |
Quote:
Pakko kysyä, että eikö tuo seinällä oleva FoMoCon ovaali yhtään häiritse harrastamista... ? ::lol: |
Quote:
Mua ei vissiin tarpeeksi häirinnyt, kun katselin vaan, että jopas on taas innostuttu photoshoppailemaan... eipäs sitten oltu. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ja sitten ei tuu niin herkästi sakkojakaan turvavyön käyttämättä jättämisestä, kun on takissa turvavyö-raidat ;) |
Quote:
|
Joo päivitellään päivitellään..
Pitäs ilmeisesti noita stereoitakin jossainvaiheessa päivittää? ![]() Entäs miltäs näyttää tällanen kuvakulma? ![]() Aika on rajallista, niin en oo ehtiny vielä Ford:ia ruuvata irti, ehkä se vähän hidastaa touhuja.. ![]() Täytyy kyllä sanoa, ettei mitään ikäviä yllätyksiä ole vielä sattunut kohdalle, kaikki on ollut juuri niin kuin oli oletuskin. ![]() Jatketaan harjoituksia taas huomenna. |
Hopsansaa! Ei ole tallissa vain tapettu aikaa, näyttää ihan siltä että ennemminkin siellä on hiki lentänyt! :cool:
|
Hyvä tahti :thumleft:
|
Quote:
On tosiaan tahti nopeampi kuin useimmilla muilla! |
Ei ole laakereilla lepäilty! :salut: Jatkakaa vaan samaan tahtiin (myös päivityksiä)
|
![]() Hieman ot, mutta tuo kuvassa näkyvä "helmapelti" joka on runkopalkin ja korin välissä, onko se mahdollista vaihtaa, hieman koria "keventämällä", vai vaatiiko korin noston rungolta? On meikäläisellä päässyt hieman hapertumaan, ja saakohan sitä valmiina, vai täytyykö tehdä itse:confused: |
NO sielläpä on otettu hommma tosissaan:salut:
|
Hyvä tekemisen meininki näyttää olevan :salut:
|
Lintuhäkin sisäosahan on ihan ok. ei tuon vähempää ruostetta varmaan ole monessakaan vettessä.
Eikös olekkin kätevää kuvata häkin sisäpuoli digikameralla |
Hyvältä näytää. Mutta toi ämyri on kyllä antanut jo kaikkensa.
|
Tässä hieman vastaava urakka:
http://hometown.aol.com/bmclau5079/page5.html |
Quote:
Nyt lähtee hieman keskustelu rönsyämään, mutta häiriköin silti hieman tallikauden avajaista. Oman -76:n etukaiuttimien äänet kuullostavat sille, että kunto voi olla hyvin lähellä tuota kuvan mukaista. En ole purkanut noita konsoleja yhtään, mutta siihen liittyen tuli muutama kyssäri mieleen... - Kuinka pitkä homma tuo on aloittelija-ensikertalaiselle? - Minkä kokoiset kaiuttimet tuonne saa suosiolla istumaan? Jarmo |
Quote:
Ei oo kummonen homma, kynnyslistat irti ja seuraavaks kaiutinlevyt, laitoin orggisten tilalle uudet, koko ei tuu nyt mieleen... |
Mukavasti tullu kommenttia.
Kunhan tuon rungon saa tuolta erkanemaan, niin mitkäs olis parhaat ratkasut sen kanssa? Ei ole tarkoitus entisöidä ni vois samalla joitain parannuksia tehdä. Onko kukaan sinkkialtaassa käyttäny? Ihmeen hyvin on kaikki purkautunu tähän asti.. |
Quote:
Kynnyslistat... Mä oon luullu, et ne kaiuttimet on siinä etukonsolissa, kun siinä on jotain semmosia reikiäkin.:albino: Ovat olleet rahisemassa varmaan alle minuutin ja eipä tullut mieleen lähteä paikallistamaan. Noh, parempi varmaan, jos ovat ovessa. :) Jarmo |
Kajarit on joko kickpaneleissa, etukonsolissa tai molemmissa.
|
Quote:
Oukei. Pitää talven pimeinä tunteina sulkeutua toiseen olohuoneeseen (autotalliin) ja tutkailla asiaa... Kakssataa viestiä rikki. Kai mä jotain voitan:confused:. Onhan noilla tonneittain kirjottaneilla jo monta Corvettea.:rolleyes: Jarmo |
Quote:
Juu ei mulla ovissa oo kajareita vaan kickpaneleissa, silloin täytyy kynnyslistat irroittaa!!!:D |
Quote:
Tähän tilaan pääsee alle puolessa tunnissa tokalla kerralla. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:52. |