![]() |
Kakaroille jouluks...
Ja vähän iskällekkin...
Logitech G25 http://youtube.com/watch?v=IqTR07nSdFg Aivan sairaan hienoa menoa... |
Tänään kokeilin Colin McRae(R.I.P) "Dirtyä", oli sekin PClle aika näyttävän näköinen:cool:
|
Toi vaihdekeppi on ihan hauska ja sitävarten ton g25:n hommasinkin, mutta ainakin ittellä tuli vähän ajan päästä se eteen että siirryin käyttämään vaihteita ratista napeilla, se nyt vaan on hiukan nopeampaa jos kierrosaikoja metsästää.
Mainoksissa lukee että ratti on päällystetty aidolla nahalla. En ole itse vielä päässy selvyyteen, tuntuu jotenkin keinotekoiselta käteen? |
Quote:
|
Kaverille 30v lahjaks tuli tommonen ostettua...
Mites ois jonku pelin finnshark talvisarja? Ite hangannu GTR2 peliä. |
Tällaisesta on ollut hivenen puhetta....hyviä peli vaihtoehtoja olisi GTR tai sitten PS2:n GT4...itsellä tuota GTR:ää ei ole mutta Kurkipäällä olen sitä testaillut ja hyvältä tuntui...ja molemmissa löytyy Nordschlaife :)
Tarvittas löytää joku tila missä syyspimeillä voitaisiin saada useampi pelaaja samaan tilaan....toki verkon ylikin onnistuu GTR, mutta samassa tilassa pelatessa on tunnelmaa...tämä on testattu ainakin GT4:ssa. -J- |
Quote:
|
Samassa tilassa kasa koneita, viikonloppu, paljon evästä ja vaihdellen eri autopelejä. Siinä hyvä resepti.
Ite tykkään Need For Speed Undergroundista, siinä on myös noita katukiihdytyskisoja. Mun luokse vois saada mahtumaan/viihtymään noin 4-6 mukavan kaverin poppoon. |
Verkkossa peluukin ihan ok kun heittää jonku kommunikointiohjelman pyörimään taustalle, saa myös ajella pienessä laitamyötäsessä /8 pulloa olutta ja sitten vasta rupee näkymään kierrosajoissa. -VS testaa :D .
Toi lfs ois kanssa kai ihan varteenotettava vaihtoehto, enpä oo kokeillut kun vapaa-aika menee Nordschlaifen ajolinjoja opetellessa... eiku siis vetteä puunatessa :rolleyes: ... |
Quote:
Noniin sampulae....siis GTR2 kaiketi...en tiedä varmasti,mutta sen verran hyvältä näytti jotta ei varmaan kauhean vanha peli ollut. Noissa PC peleissä on vaan se ainainen sählääminen niiden eri koneiden asetuksien kanssa ja pelien versioiden kanssa....tästä syystä tulikin tuo PS2 mieleen. Toki 4 pelaaja olisi jo kiva mutta kyllä se hupi alkaa kun on kenttä täysi! eli jos sais sellasen 6 pelaajaa niin great! Noniin....kaipaamme nyt "vapaaehtoista" tilan luovuttajaa...huhuu!? Brc? ;) |
Jos päätätte pelata pc:llä ja mikäli verkko on auki ulospäinkin, voisin tulla mukaan etänä.
|
Tosta ei puutu kuin enää Askossa myytävä rally-penkki jotta saa vibrat ja värinätkin mukaan ;)
|
Mä oon ainakin mukana välittömästi jos jotain pelailuja tulee.
Itse ostin sen G25:n Pleikkakolmoseen ja siinäkin toimii ku junan vessa. DIRT on ihan kiva mut kyllä mä granturismoa odottelen... Odotellessa tietty vois sen GTR2:n testailla, kun kerran kehutte. |
Quote:
|
Verkkopelissä tulee ongelmia imutetun gtr2:n kanssa...
Mutta luettakoon gtr2:n eduiksi semmoset jutut että kaikki Suomen radat löytyvät ja tarvii sanoa että Ahvenisto vaikuttaa ajamalla hyvin aidolta jos aikoja ei kattele... En tosin oo kiertäny siellä 550 gt ferrarilla. Suosittelen Itellä tuubi sen verti kaponen etten saa "finnshark" servua pystyyn :( . |
Quote:
|
Quote:
Mulla olis 10/1Mb liittymä, mutta kiirettä pukkaa jo nyt sen verran ettei ehdi tänään kokeilemaan mokomaa peliä :mad: |
Quote:
Tarvii tosin sanoa että piraatteina oon useampaa koittanut ennen ostopäätöstä, miks ostaa sikaa säkissä. Pitäis kai hankkia ps3 / xbox360, mutta investointi "teräväpiirtoon" vaatii koko ketjun uusimista kotiteatterista ja videotykistä tietokoneen näytönohjaimeen, näillä mennään vielä aika pitkään... [vuodatus] Kumma kun historiasta ei opita mitään, on blue-rayta (c-kasetti), hd-dv:tä(beta) kilpailevia "parempia" vaihtoehtoja, maakoodeja, teräväpiirtoformaatteja, ja kopiosuojauksia (eipä autosoittimet soita alkuperäisiä levyjä joten imutan netistä piraatit) enemmän kun sormia ja 120euron hintasia hdmi kaapeleita "normaali" kuluttajalle... Tän hetkinen murros tekniikassa on mun mielestä pelkkää markkinointimiesten jorinaa sekä täyttä kusetusta. Tiki poksit ajaa raivon partaalle hitaudellaan ja käsittämättömän sekavilla valikkorakenteilla. Tiki-poksi pitää buuttailla muutaman tunnin välein jos vaihtaa korttia poksista toiseen virrat päällä, vaihtaa kanavia liian sukkelaan tai kattoo salattua kanavaa ilman korttia yli minuutin jne. Fiilis on sama kun että yrität tietokoneella suorittaa yksinkertaisen asian, katsoa nettisivulla olevaa uudessa formaatissa olevaa kuvaa; aluks päivitetään ohjelmat jotka tukee uutta formaattia, sen jälkeen päivitetään käyttöjärjestelmä koska uusi ohjelma ei tue vanhaa käyttöjärjestelmää, kun uusi käyttis on asennettu todetaan vanha näytönohjain kelvottomaksi näyttämään kuvaa käyttöjärjestelmän kanssa, kun kaupassa istuskellaan hetki niin todetaan että vanhaan agp väylään ei saa dx10 sopivaa näytönohjaimen korttia, no päivityslistalle koko tietokone... 2100euroa myöhemmin kuva näkyy ruudulla, kyl on pojalla ois hyvä mieli nyt, jos vielä 1100 muuta asiaa jotka ennen toimivat koneella toimisivat ees välttävästi. Varsinkin kun hinnat kohtuuttomia tekniikkaan nähden tällä hetkellä. (näyttäkää mulle toimiva teräväpiirto tv joka menee ongelmitta tiki poksiin ja kotiteatteriin sekä salkkarit siinä täydellä resolla niin mää vilautan teille Jari Sillanpään tyttöystävän):compress: [/vuodatus] Ps suunnittelen elektroniikkaa duunikseni :mad: |
Quote:
Minkälaisen ajan, noin suurinpiirtein, antaa F550:lle ahvenistolla tai F360:lle? |
Quote:
Rata tuntuu jossain kohtaa liian lyhyeltä, mutta vaihtokohdat, pienet nyanssit, kuopat ja pomput tuntuis olevan hyvin paikoillaan... |
Tänään alkaa työkavereiden kesken kilpasarja jossa kilvoitellaan kunniasta ja kaljasta... Sarjamme kotisivut http://kaljakoppacup.suntuubi.com
LFS:llä ajellaan joka on kyllä pirun hyvä ajopeli. Voin suositella. Netistä saa downloadattua demoversion jonka pystyy rekisteröimään 24£ hintaan (n. 36 euroa). LFS:n kotisivut www.lfs.net LFS-Suomen kotisivut www.lfs-suomi.com |
Me ajeltiin viime talvena sellasella noin kymmenen äijän porukalla GRT2:sta omalla serverillä verkon yli.
Nyt lokakuussa taas varmaan alotellaan "sarjaa". Pelinä joko tuo GRT2 tai juuri tulossa oleva (WTCC) RACE07. Laitan tänne tietoa kun alotellaan niin halukkaat voi liittyä porukkaan. Kisoja on muutaman viikon välein ja seuraava rata on serverillä harjoteltavissa aina heti edellisen kisan jälkeen. |
Quote:
|
Nykyajan kakaroille pitää antaa Jouluaatona pari pulloa punkkua ja käyttöohjeet:
Menkääs nyt tonne kuusen juurelle maistelemaan noi pullot tyhjiksi,niin sitten isi laulaa joululaulun= kuusen juureeen kaikki kakrut sammuu, kakrut sammuu, tipe tipe tip tap, varmaan sammuu.... |
Tässä olis ilmainen online, 16 kuskia/kisa: http://www.m3-challenge.com
Ihan ok ajofiilis, varsinkin kun ottaa TC:t yms. avut pois, driftaa kivasti :cool:. Kannattaa kokeilla. |
GTR2:een löytyy muuten tämmönenkin:
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=5340 :cool: |
Quote:
Tulikin tuota M3 Challengea kokeiltua tuossa reilu viikko sitten. Mukavan oloinen peli, varsinkin ilmaiseksi peliksi! Pitikin laittaa latautumaan myös omalle koneelle. Mutta pitäisköhän ostaa rattipoljin tsydeemi, hiukkasen on hankalaa pelailla hiirellä... :mad: |
Quote:
Ekat kiekat ajettu! Perä meinaa lähtee mutkaan tultaessa alta, mutta siihen tottuu. Yllättävän hyvä tuntuma tuossa kyllä on. Bemari ei jaksa polttaa kumia jarrua vastaan enää kakkosella mutta kierrosherkkä se on.. Näinkököhän myös oikeassa elämässä? |
Oottekos koittanu pelata tuolla verkossa, itte pääsen sinne asti että starttaan auton ja ajan pari metriä sitten viimeistään yhteys katkeaa 'lobbyyn" ?
|
Noniin... erittäin hyvä peli on tuo GTR2 :cool: Varsinkin Nordschleife ja Ahvenisto (löytyi nogripracing.com:sta, 102mb Ring:n latauksella kokoa :D ) mitkä mä nyt lähinnä olen ehtinyt vasta testailemaan.
BTW: ennenkään ole tarvinnut sarjanumeroista paineita ottaa, jotta pääsisi verkon yli pelaamaan pelejä. 1.0.2.1 versio Hamachi:sta jolla voi luoda erittäin helposti VPN yhteyden koko poppoolle :afro: |
Niin joo, hamachilla voi näköjään pelejä voi pelata lähiverkkomoodissa vaikka pelaa internjetin ylitse. Ihan uus tuttavuus mulle, kiitti vinkistä!
|
Ahveniston lisäks näköjään löytyy Keimolakin. :)
http://www.nogripracing.com/details....165&pic=1#pics |
Taas on ajeltu gtr2:sta, mutta jotenkin vaan lfs tuntuu realistisemmalta. Toki gtr2 on hauska peli mutta ei tunnu niin paljoa simulaatiolta. Mitäs mieltä muut on?
Tänään sitten kokeilin aivan uutta tuttavuutta, rFactor:a. Tuntuu myöskin todenmukaisemmalta kuin gtr2. Tässä huvin vuoksi vertailu, aito video kengäntekijän kyydistä versus peli: http://www.youtube.com/watch?v=Nr5zu4bE3jw |
| All times are GMT +3. The time now is 09:07. |