![]() |
Myydään mökki/varikko PV
2 Attachment(s)
Ku kerran muutkin kauppaa täällä mopoja , niin minä kans.
Jostain 90-luvun alusta PV Susuki , ei papereita. Käy ja kulkee niinmaanperkuleesti ! Voi polttaa kumia , uus takanakki. Hinta 250e tiukka. Tuon perille oman harkintani mukaan. p. 0500-415792 tai privaa. |
Quote:
Ajamalla?:o |
toi penkki on tosi mukava sateen jälkeen...
|
Quote:
Tuliko kaupat ? |
Quote:
vetäse Siwan muovipussi... |
missäs kaukana tää olikaan?
|
Quote:
MonkeyKiller on fyysisesti Järvenpäässä. |
Quote:
Helmikuussa voitais katsoa uudestaan - siinä -25 asteen paikkeilla :p |
Ei sulla Turun suuntaan ole mitään asiaa? Tuollasen vois tipauttaa siinä matkalla...
Quote:
|
server too busy. tuli sama viesti vahingossa kahteen kertaan.
|
Quote:
Mä olin pojalle mopoa ostaan ja nyt on tallissa tuhannen p****n päreinä. Nyt poppamies satulakauppaa tekeen, näyttäis olevan tarvetta:D |
Näin muuten tässä ihan hiljattain unta jossa ostin jotain "projekti" monkeytä ja tarjosin siitä 100e, ota tai jätä. sitte myöhemmin ku piti alkaa sitä kunnostamaan niin siitä puuttu kaikki sähköosat, renkaat.. oikeestaan kaikki muut paitsi runko ja moottori joka oli sen näköinen ku ois sidottu corveten perään köydellä ja vedetty 100 kilometriä perässä motarilla. Oli siinä sit ihmeteltävää, että mites tästä kulkine tehdään. Onneksi heräsin sitte jo :rolleyes:
|
Quote:
voi olla ..kun tuo ton PVn mun tallille :) |
Quote:
viime yönä mä näin unta että olin saaren rannassa ja veneestä näkys vaan keulapiikki...uintireissua siinä sitten mittailin ja mietin veden lämpöä ja uintimatkaa. Kaikenlisäksi olin jossain armeijan rannalla kun mua vartioitiin... |
| All times are GMT +3. The time now is 11:31. |