![]() |
Kansanauto...
Äh.
Näitä C3:sia tuntuu olevan jo kohta jokaisella. Tavoitteleppa tässä nyt sitten erikoisuutta tusinamopolla... Julmetut autoverot takaisin ja heti! :) T: Janne M. |
Mites ois Trabant 454 koneella:rolleyes:
|
:D tai Nivaan 454, ni johan keulisi...tai eihän se mitä keulisi kun siinä on neliveto. Menis vaan julmetun kovaa :D
|
Kukas tämä Salolainen kohtalotoveri on?
|
Saaren Johanneshan se :study:
|
Tottahan tuo, mutta haittaako se oikeasti? Skidistä lähtien tällaista kärryä halunneena ei tippaakaan haittaa. Ja onhan se kiva, että varaosiakin sitten löytyy helpommin - ainiin, mutta sehän erään suositun foorumin mukaan ei ollut oikeaa harrastamista jos varaosia ei tarvitse itse sorvata. :)
|
Quote:
Ei todellakaan haittaa! Mä toivoisin että kaikkien corvettien hinnat romahtais ihan reilusti! Silloinhan niitä olis taas enemmän tarjolla ja liikenteessä... Ja varaosakauppoja...ja ruuvaamoja...ja...ja...:thumleft: |
Ja tosiasiahan on, ettei näitä vanhoja mistään enää uusia synny..
|
Eipä ole täällä ainakaan tarvinnu ihmeemmin jutella C3 harrastajien kanssa;)
Muuttakaa pois sieltä ruuhkasuomesta tänne landelle niin eipähän tule pahemmin harrasteautoja vastaan:rolleyes: |
Tää Corvette buumihan on vasta alkanut Suomessa.. Ja lisää tulee ;)
|
Quote:
Tuo on muuten ihan totta. Tässä itse on tullut huomattua kanssa, että valtaisa määrä C3sia asustelee pääkaupunkiseudulla. Kotikaupungissa vielä siellä asuessani taisi olla yhteensä 3 C3:sta, joista yksi oli minun, yksi aina tallissa ja yhtä näki 1-2 kertaa liikenteessä vuodessa. En usko, että kannattaa huolestua C3 kannan kasvusta. Autojen arvot ei pysy tosin korkealla, mutta mitä väliä sillä on? Ja kuten aiemmin on sanottu, nämä autot ainoastaan vähenevät koko ajan. Sitä voi pohtia kuinka monta C3:sta on 10 vuoden päästä liikenteessä ja mitkä ne hinnat sitten ovat? |
Eipä täälläkään riesaks asti vettejä näy.
|
Quote:
Täälläpäin "landea" on kaksi vetteä vajaan kilometrin sisään, kesällä oli kolmaskin tuossa välissä. Nyt en tiedä onko se jo vaihtanut omistajaa. Kolmas, ja toinen C3 löytyy muutama kilometri edempää. Mutta muuten sitten onkin vähän hiljaisempaa vette rintamalla. Lisää odotellessa... :D |
Quote:
Ei oo täällä Naantalissakaan näkynyt pahemmin Vettejä. Voi olla et tossa lähisaaressa missä Tarjakin kesäisin asustaa on yksi punainen puukiila. Eipähän tartte paljon morjenstella.:cat: |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:22. |