![]() |
C2/C3 takajousi 7-leaf
http://www.vbandp.com/SearchResult.aspx?KeyWords=7-leaf
Tuon tyyppinen. 110e. Yhden kesän eli 1500km ajettu eli kuin brand new. Voi olla etten jaksa irrottaa ennen kuin keväällä:shock: yvtä jos innostut. |
et vaihtais 9 lehtiseen
|
Quote:
ZL-1 on sen verran reilu että vois vaikka vaihtaa.. |
Quote:
|
Onko -77 vetessä vakiona 7- vai 9-lehtinen? Olen nyt työleirillä joten tsekkaaminen omasta ei onnistu...:mad:
|
Quote:
Vakiona 9 ja FE7 paketilla 7 |
Quote:
|
Olikos toi liian jäykkä kiihdyttelyä ajatellen.:confused:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kiitos, ja että päästään kunnolla sotkemaan tämäkin myynti-ilmo niin käytännössä erot ovat jäykkyys-perän korkeus...vai mitkä?:confused: |
Quote:
Ai niin ja samalla tulee vaikka sadalla eurolla myyntiin alle 10.000km ajetut täysin vuotamattomat KYB kaasuiskarit. Toimivat hyvin 7 ja 9 leaf jousien ja kaikkien myös 550 etujousien kanssa. http://www.ecklers.com/product.asp?p...9&dept_id=1792 Niin ja 550 etujouset kanssa. 1500km ajetut eli kuin brand newt. |
Quote:
Pistäppä viestiä paljon haluut noista... |
Mä voisin olla kiinnostunut tosta takajousesta jos hinnasta tingitään.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Hyvä myyntipuhe, mutta silti hinnasta täytyy tinkiä. Paljon. |
Quote:
|
Quote:
En tunnista rahoja väreistä, koska mulla on vain kolikoita ja niitä on vaan kahden värisiä. |
Takajousen hinta romahti:o :o :o
109e |
Nyt on maailman kirjat sekaisin, ostaisin kun noin halpa on jos vaan vielä nurkkiin yksi jousi mahtuis ;)
|
Quote:
|
ja tolla takajousella pääsee sutimalla ja yhdellä vaihdemissillä 11.7 vartilla:study:
Ja nuo 4 iskaria 90e paketti |
Dollari syöksyy... 108e takajousi.
|
Nuo 550lb etujouset myyty.
|
107e takajousi:study: ja Kyb Gas-A-Just iskarisarja 85e:brilsmur:
|
Takajousi ja iskarit myyty harrastajalle eteläsuomeen.
|
concerning springs
Is this item still for sale? Is this a pair or single set?
Leadfoot/Walter F. Krems |
Quote:
Walter, "Takajousi ja iskarit myyty harrastajalle eteläsuomeen" means that rear spring and shocks are already sold to Southern-Finland. ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:13. |