![]() |
Osanottoni
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=1448931
Pappatuna ; ota nitropurkki valmiiksi ennen ku luet... Toivottavasti ei ollu yhtään Vetteä tuolla , eipä silti ei tuollaista kohtaloa suo kellekkään harrastajalle :( ![]() |
|
Quote:
|
Quote:
Siis vieläkö näitä on 2000-luvulla, uskomatonta!!!](*,) |
Sytkärihän on mitä mainioin väline tohon hommaan!
Hei, pelkät bensahuurut voi sytyttää ton pallon, vaikka se sytkärin liekki ei ikinä pääsisi koskettamaan edes nestepintaa.. Harmillinen tapaus :( |
Viikonvaihteessa teollisuushallin Orimattilassa polttanut miljoonapalo sai alkunsa klassisesta töppäyksestä. Hämärässä hallissa ollut mies kaatoi bensiiniä kanisterista toiseen ja halusi sytkärin valolla saada selville, oliko kanisteri jo täynnä.
Idioottien idiootti ! |
Joo, ei uskoisi että aikuinen mies voi keksiä jotain noin välkkyä..
Kakaroina kyllä muistan että usutettiin joku katsomaan samalla tavalla onko mopon tankissa vielä bensaa... ja sitten naurettiin palaneita kulmakarvoja..](*,) On tuossa makselemista ainakin, tiedä sitten miten vakuutusyhtiö suhtautuu tuollaisen eisteinin touhuihin. |
![]() Onneksi näyttää ainakin remmi Coronet (belvedere?) säästyneen suht ehjänä... Täytyykin tarkistaa noi meidän kimppatallin vakuutukset... |
Taitaa oikeesti olla kyllä ihan tuhopoltto, vai uskooko joku oikeesti että kukaan autoharrastaja olis niin mäntti että sytkärillä tarkkistais bensa tasoa!
|
Quote:
No kun niitä linttarokkenrollersrebeleitä katsoo niin olen valmis uskomaan mitä vaan... |
Pappis oli eka ku ratkaisi paranormaalin :salut:
|
Quote:
|
Quote:
Kysellessä tallin vakuutus ei ole mitenkään kovin pätevä korvaamaan autoja... ellei ole jotain spesiaalia so*****! Näin ymmärsin vakuutusyhtiön kanssa vasta asioidessani! |
Quote:
Tiedän yhden hepun joka tarkisti tuolla tapaa mopon tankin. Sen seurauksena siltä suli kasvoista toinen puoli. |
Quote:
|
Quote:
Ei tietääkseni. Se kaveri vaan ei käy sillä ainoallakaan pytyllä. Onneksi samainen kaveri ei koskaan läpäissyt autokoulua. Oiskohan tuo kimppatallin mies ollut sen sukulainen...? |
Joskus kersana kaveri leikki bensalla (litran muovipullossa), kaateli sitä puroon ja tulta perään. Samanlainen reaktio sillä oli kun pullon suu syttyi palamaan; nakkas pullon mettään ja siitähän soppa synty...:rolleyes:
|
Quote:
ei mitään kuulemma, olen ollut paikalla kun yksi USA autospesialisti piti tyhjää Camaron tankkia sylissä ja sohi kolvilla ilmaa ihmettellen paukauksen jälkeen mihin tankki lähti...oli tankki tosiaan "koomisen" näköinen pallo sen jälkeen... Mudraceri yllättäen seisoi muistaakseni vieressä "neuvomassa"..mä sentään tajusin hipsiä talon kulman taakse... |
Quote:
Word! |
Quote:
muitta joo jos et tohon kyytiin uskalla ei susta ole rompelu koneneen hyttiinkään... Miten tää mun läppis taas suoltaa näitä kehän sisältä peräisin olevia Turkkuismeja :brilsmur: |
| All times are GMT +3. The time now is 12:42. |