FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Melkein oman topicin arvoinen kuva? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=8157)

groovyjay 01.11.2007 22:30

Melkein oman topicin arvoinen kuva?

1 Attachment(s)
Vai onko sittenkään? Tuli nyt kuitenkin aloitettua...

poppamies 01.11.2007 22:32

oli oman topicin arvoinen 8)
värit sopii ihan kivasti, teemakin hyväksi havaittu

groovyjay 01.11.2007 22:34

2 Attachment(s)
Olisikohan nämä sitten oman vastauksen arvoisia kuvia? :confused:

:confused:

poppamies 01.11.2007 22:37

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Olisikohan nämä sitten oman vastauksen arvoisia kuvia? :confused:

Helposti!

El RayNo 01.11.2007 22:38

On se vaan kauhee... ei ei :bom: siis värit

Harri -76 01.11.2007 22:44

Nyt on kyl pitkään aikaan parhaan näköinen c3... vaikka hieman olen kahden vaiheilla ton sinisen suhteen!

reet to vc 01.11.2007 22:47

:shock: topic vois (pitäisi) olla hienoin näkemäni corvetten kuva :cool:

Corvette63 01.11.2007 22:56

Mielekäs väritys ainakin mun makuun.. Ei aina mustaa ja punaista.

ahne 01.11.2007 23:19

magee.. minkähänkokoset pyörät tossa on..?

en-invest 01.11.2007 23:37

Hieno väri ja makeet pyörät, olis vaan avo.:rolleyes:

T72 01.11.2007 23:39

Ennakkoluuloton hieno väriyhdistelmä! Vanteet varmaankin 18"...

MikkoM 02.11.2007 00:22

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Nyt on kyl pitkään aikaan parhaan näköinen c3... vaikka hieman olen kahden vaiheilla ton sinisen suhteen!

On8)

Lightfoot 02.11.2007 00:25

ompas omituisen hyvän näköinen :D ,mut olisit kyllä
voinu jättää postaamatta.... ;)

:-\"

ps. onko vanteiden valmistajasta tietoa ? :)

Harri -76 02.11.2007 10:04

Quote:

Originally Posted by Lightfoot
ompas omituisen hyvän näköinen :D ,mut olisit kyllä
voinu jättää postaamatta.... ;)

:-\"

ps. onko vanteiden valmistajasta tietoa ? :)

Taitaa olla budnik ja fontana

WBBC 02.11.2007 10:23

Hemmetin tyylikäs. Ei puutu kuin alumiininen flip-lock bensakorkki.

Pappatunturi 02.11.2007 10:29

On kyllä hieno!!! Vaatii uskallusta astua punainenauto laatikosta ulos ja kokeilla värejä hieman rohkeammin.Tässä kohtaa väri on ihan super!! Kuten koko autokin. Tulee mieleen Vette69sin taideteos:cool:

Masa 02.11.2007 10:33

Joo , hieno väri :D . Täähän vois kuulua tonne "Hienoimmat näkemäni corvette aiheiset kuvat" :rolleyes:

V-P 02.11.2007 10:40

Hienoa hienoa hienoa!
Race meininkiä. Teema on tuttu, hyväksi todettu ja väri ei koskaan miellytä kaikkia, eikä tavitsekkaan.
Mun mielestä yksivärinen C-3 on vähän tylsän näköinen.
Makuasioista ei kuitenkaan kannata sanoa mitään ehdotonta, koska me ollaan niin erilaisia.
Täälläkin ollaan tultu ( leikkimielisesti toki ) siihen lopputulokseen, että Vetten täytyy olla musta. Voi pyhä Sylvi, jos kaikki Vettet olisi mustia!

janiv 02.11.2007 11:29

Quote:

Originally Posted by V-P
Täälläkin ollaan tultu ( leikkimielisesti toki ) siihen lopputulokseen, että Vetten täytyy olla musta.

Ai missä täällä:confused: Finnsharkin yksimielinen tuloshan on, että Corvette voi olla minkä värinen tahansa, kunhan se on PUNAINEN, PUNAINEN tai PUNAINEN:oops:

ToniH 02.11.2007 11:57

5 Attachment(s)
Tästä samaa teemaa eri värivalinnalla:

ZL1 02.11.2007 12:02

Quote:

Originally Posted by ToniH
Tästä samaa teemaa eri värivalinnalla:

Tuo on mahtava...eikös tuo ollut 540 ZL1

en-invest 02.11.2007 12:02

Quote:

Originally Posted by V-P
Hienoa hienoa hienoa!
Race meininkiä. Teema on tuttu, hyväksi todettu ja väri ei koskaan miellytä kaikkia, eikä tavitsekkaan.
Makuasioista ei kuitenkaan kannata sanoa mitään ehdotonta, koska me ollaan niin erilaisia.
Täälläkin ollaan tultu ( leikkimielisesti toki ) siihen lopputulokseen, että Vetten täytyy olla musta. Voi pyhä Sylvi, jos kaikki Vettet olisi mustia!

C-3 on avona useinmiten kaksivärinen:cool:

ZL1 02.11.2007 12:03

Mitenkäköhän minun autoon mitä olette mieltä sopisiko valkoisena tuo sama väriteema??? Sehän ei teipattuna olisi edes liian kallis ja vaikea operaatio...:confused:

T72 02.11.2007 12:09

Quote:

Originally Posted by ZL-1
Mitenkäköhän minun autoon mitä olette mieltä sopisiko valkoisena tuo sama väriteema??? Sehän ei teipattuna olisi edes liian kallis ja vaikea operaatio...:confused:

No sopishan se!

Harri -76 02.11.2007 12:19

Quote:

Originally Posted by T72
No sopishan se!

Pakko peesata!

Harri -76 02.11.2007 12:20

Quote:

Originally Posted by V-P
Hienoa hienoa hienoa!

Olen samaa mieltä tuosta kaksivärisyydestä! Olen kovasti yrittänyt pohtia kuinka omassa saisi viisaasti rikottua tuon yksivärisen ja tavallaan tylsän luukin!?

Teemu 02.11.2007 12:50

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Olen samaa mieltä tuosta kaksivärisyydestä! Olen kovasti yrittänyt pohtia kuinka omassa saisi viisaasti rikottua tuon yksivärisen ja tavallaan tylsän luukin!?

Onko kukaan nähnyt pystylasista C3 coupea, joka olis maalattu 'hardtop' tyyliin kaksisävyiseksi...

Eli kopin yläosa eri värillä kuin kyljet ja takapaneli...

Pappatunturi 02.11.2007 13:03

Quote:

Todella hyvin!!!! Teipeillä helppo "kokeilla" ja jälki on kuitenkin hyvää.

WBBC 02.11.2007 13:20

Sopii varmasti!

Veikkaan kuitenkin että maalattuna siistimpi, edullisempi ja helpompi toteuttaa?

poppamies 02.11.2007 13:25

Quote:

Originally Posted by Teemu
Onko kukaan nähnyt pystylasista C3 coupea, joka olis maalattu 'hardtop' tyyliin kaksisävyiseksi...

Eli kopin yläosa eri värillä kuin kyljet ja takapaneli...

Varmaan ens kesänä nähdään vai mitä sä meinaat ;)

ToniH 02.11.2007 13:49

Quote:

Tuo on mahtava...eikös tuo ollut 540 ZL1

Joo, mäkin muistelen että ZL1 mutta koko ei ole jäänyt päähän.

Quote:

Mitenkäköhän minun autoon mitä olette mieltä sopisiko valkoisena tuo sama väriteema??

No, sulla olis about sama väcombo kuin -96 GS:ssä joten eiköhän ne sovi yhteen ihan jees. Auto näyttää sitten kätevästi Skotlannin kansallisvaunulta ;)

ZL1 02.11.2007 15:13

Quote:

Originally Posted by ToniH
Joo, mäkin muistelen että ZL1 mutta koko ei ole jäänyt päähän.

No, sulla olis about sama väcombo kuin -96 GS:ssä joten eiköhän ne sovi yhteen ihan jees. Auto näyttää sitten kätevästi Skotlannin kansallisvaunulta ;)

Ai niin nythän sen muistin kun tuon sanoit että tuo mun sininen väri on GMn omaa Grand Sportin sinistä...

Former67er 02.11.2007 21:08

Mun mielestä pitäis uskaltaa olla rohkea väreissä, niin että kansa taas huokaa irvistää tai muuten vaan tuijottaa.
Ja hirveä meteli putkista ja pikkasen ylinopeutta ;)

Toi että perä on eri värinen ja tulee leveänä viivana takalasiin on mielestäni hieno
Groovyn laittama eka kuva on herkullinen mutta kontrasti väreissä saisi olla jyrkempi, tää on nyt vaan mun mieleipide..... :)

Masa 02.11.2007 21:14

Quote:

Originally Posted by Former67er
Groovyn laittama eka kuva on herkullinen mutta kontrasti väreissä saisi olla jyrkempi, tää on nyt vaan mun mieleipide..... :)

Nimenomaan kontrasti EI saa olla jyrkempi , koska se muuten "hyppää silmille" liikaa. Eli vaalea perusväri ja siihen esim. vaalea raita.Toi GJ;n postaama väriyhdistelämä on erittäin....nam.
Tää nyt vaan on mun mielipide....:rolleyes:

Former67er 02.11.2007 21:22

Quote:

Originally Posted by Masa
Nimenomaan kontrasti EI saa olla jyrkempi , koska se muuten "hyppää silmille" liikaa. Eli vaalea perusväri ja siihen esim. vaalea raita.Toi GJ;n postaama väriyhdistelämä on erittäin....nam.

Joo no niin ja niin ja joo.

Nää on näitä makuasioita, esim sun vanha "race old school" olemus ja nykyinen ovat tyylissään ihan erilaiset.....ja molemmat yhtä herkulliset

El RayNo 02.11.2007 21:26

1 Attachment(s)
Kyl noi raidat on kivoja.. vaik onkii kontrastii...:cool: :cool:

Former67er 02.11.2007 21:29

Tässä on musta perä, kontrastit kohillaan ;)

Teemu 02.11.2007 21:43

Quote:

Originally Posted by Masa

Samaa mieltä, toi musta-valkoinen esimerkkitoteutus on omaan makuun liian 'raaka' juuri kovan kontrastin takia... Don't get me wrong, ihan h'lvetin hyvännäköinen auto, mutta itse olisin valinnut muut värit.

V-P 02.11.2007 22:19

Noiden värien sopivuus toisiinsa on tarkka homma, ettei mene mauttomaksi. Yksi varma konsti saada varmasti toisiinsa sopivat on sävyn vaalentaminen tai tummentaminen samasta väristä, joka autossa jo on. Automaalaamoissa on jopa kirjoja noista väripareista. Kontrastia löytyy noista hyvin yhteensopivista väripareista jyrkästä miltei huomaamattomaan.
Ns. kontra värit esim. violetti/keltanen antaa terveellekkin ihmiselle välittömän migreenikohtauksen.
No, niinkuin sanottua, makuasioita ovat.

mikko. 02.11.2007 22:58

vette voi olla minkä värinen tahansa kunhan se on originaali :rolleyes:

Tämän ois voinu myös postata tonne kännitopiciin.

Nimim. Ilmaista viinaa jyväskylässä :drunken:

Steelnose 05.11.2007 17:13

Quote:

Originally Posted by mikko.
vette voi olla minkä värinen tahansa kunhan se ei ole originaali :rolleyes:

Tämän ois voinu myös postata tonne kännitopiciin.

Nimim. Ilmaista viinaa jyväskylässä :drunken:

Mä vähän korjasin tota sun tekstiäs, ilmaisesta viinasta tulee kaikenlaisia sivuvaikutuksia, kuten väärinkirjoittamista ym. :)

Mun mielestä kromipuskurimallit ovat parhaimmillaan yksivärisinä, siinähän kiiltävät toimii sopivasti kontrastina, mutta kuminaamat on aika yksitotisia yksivärisinä ja ihan oikeesti, Vetten orkkisvärit on hiukan tylsiä:(

T:KJA

Vette69 08.11.2007 16:24

Jotenkin olin missannut nämä kuvat, mutta hyvin sopii nuokin värit tähän teemaan!

Teemu 09.11.2007 11:34

Samasta aiheesta tehty p'shoppi ei ole hullumpi sekään... 8)

KTM 09.11.2007 14:23

Ja taas näitä totuudenjyväsiä nimeltä oma mielipide :rolleyes:

Tyylikäs ja hieno kokonaisuus. Ehkä jos olisi vielä tutkinut ´67 Stinger raita värikarttaa, niin tuo valkoinen osa olisi ollut tummempi ei tumma sininen tyyliin Elkhart blue auto ja Teal blue raita.

Kuten tässä autossa.

Tää on vähän semmoinen pimppaa mun kyyti / sutenööri väritys

Kun taas tässä on rohkat ja kirkaat vähän old school värit, eli oikein hyvä.

TCC 09.11.2007 14:31

Aivan mielettömän hieno :cool:

Macho 09.11.2007 23:58

Aihe on tietysti vakava, mutta mulla tuli mielleyhtymä bikers for veterans teemaan.

Corvette63 10.11.2007 00:45

1 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by Macho
Aihe on tietysti vakava, mutta mulla tuli mielleyhtymä bikers for veterans teemaan.

Mulle tuli ihan kukat mieleen!

Diudiudiudiu jo tähän aikaan illasta.. :drunken:

Yorcci 10.11.2007 00:56

Quote:

Originally Posted by Teemu
Samasta aiheesta tehty p'shoppi ei ole hullumpi sekään... 8)

Meitsi tykkää! (Toi haaleansininen on vaan vähän valju.)

Mickey 18.11.2007 19:59

Quote:

Originally Posted by corvette63
Mulle tuli ihan kukat mieleen!

Diudiudiudiu jo tähän aikaan illasta.. :drunken:

Tohon ollaan vuodenvaihteessa menossa...ei toi 1.4 ecotec ole mikään känniajatus se on ihan realityä kohta kun valtio verottaa minkä jaksaa ja pakottaa kansan rutinoffeihin.
Olisipa se Pekka Eric ammuskellut Arkadianmäellä mielummin IMO tuntuu että pitää kuitenkin jatkossa hylätä täysin Kokoomus kun rokotti autoilusta elävää ja nauttivaa kansaa oikein isän kädellä...kiitos JyrkiBoy puusilmäisyydestä

Koskahan autoilijat oikeasti astuu barrikadeille ja sulkee vaikka helsingin ulosmenotiet...mulla ainakin 25,25m pysähtyy laakista jos osun kohdalle so*****na ajankohtana ja sillä tukkii kyllä ainakin yhden koko väylän.

Toxic Flame 18.11.2007 23:51

Hienoa photoshoppailua täällä... kateeks käy... ite ei osais noin hyvin ikinäääh....

All times are GMT +3. The time now is 02:18.