![]() |
Z06
No niiiiiiiiin ! nyt kun joulu lähestyy ,niin mikä olis C6-Z06:en Oikea väri???? jos pukki kuulis ilta rukouksen?? Mielipiteitä!!!ja kuva linkkejä!!8) 8) 8)
|
Musta ?????
|
1 Attachment(s)
Musta!
|
Musta musta olis paras ;)
|
^
teil ei oo värisilmää |
Quote:
Ei tarvii olla värisilmää, jos on tyylitajua ;) |
Mulle on ihan sama minkä värinen,kunhan se vaan on mun tallissa.
|
Vai sellasta on suunnitelmissa:cool: No Musta tietenkin;):cool:
|
Pukki tuo mulla Mustan!!!!
|
ORANSSI!!!
![]() |
Musta 8)
|
Quote:
|
Hetki sitten joulupukki lähetti viestin! että mustaa löytyisi vielä!! muistutti että sellaisen lahjan saajan pitää sitten käyttää lelua koko tulevan kesän edestä ja osallistua joka ikiseen corvette tapahtumaan JA POLTTAA KUMIA !!! (Jorccilta saa neuvoja jos ei onnistu!!!),Kun pukkikin tykkää että leluja käytetään eikä säilötä pimeisiin talleihin.........Pukin mieli väri on...........pun.......NO MUSTA TIETENKIN! ,,,,,Pukki ajele mustilla autoilla vapaa ajalla pohjolan kaamoksessa ,Ei kiinnitä huomiota vapaa päivinä.
|
Äänet : 7 Mustaa / 1 oranssi ,,,hyviä värejä molemmat .Musta tuntuu että ?????
|
Oranssi on joko ******** nätti tai ihan vidun ruma! Mulle se jäteväri on toi eka vaihtoehto..
Musta on myös hieno "agressiivinen" väri, sopii auton luonteeseen. ![]() |
Quote:
MUSTA tuntuu että Bongaus listalt saatta enskeväänä löytyä.:rolleyes: |
Quote:
Loistavaa!!!! Jääkö vanha vielä taloon? |
Quote:
Saako udella, että mistä päin olisit hankkimassa tuollaista? Metrosta, Euroopasta vai jopa American puolelta? Tämän vuoden puolella? Oli muuten aika lähellä vähän aikaa sitten, että Suomessa ei olisi nyt ORANSSIA C6:sta.. :) |
Quote:
Pukki puhuu asiaa! :thumrigh: :cool: :thumleft: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
läpinäkyvä [-(
|
MUSTA on OIKEA VÄRI Z06:een
|
Musta on semmonen persoonottoman ja massaan sekoittuvan henkilön auto. No niin on kyllä punainenkin joten tällä kertaa kannatan oranssia.
Musta ei kiillä, musta ei heijasta valoa, mustassa ei näy muodot kuten oranssissa. Ei kannata aina uskoa Rolling Stonesia. Nämähän ovat makuasioita ja juuri näistä kannattaa ja pitää kiistellä ;) tosiasioista ei. |
Yllättäen, musta. :cool:
|
Itse myös oranssin puolella, musta on sellainen ns. varma valinta, oranssi olisi vähän rohkeampi veto :p
|
Oranssi :cool: vähän pirteämpi väri kun musta.
|
Vaikee kysymys....
2 Attachment(s)
...joka lienee itse paatettava.....ja kannettava seuraukset....
Tarkeinta lienee etta alla oikea auto ja tuntuu hyvalta? |
Quote:
Asialliset kilvet... :thumleft: |
3 Attachment(s)
|
Saako jo onnitella!? :cool:
Mites hommat GTCar:n kanssa toimi? ;) |
Quote:
Musta z06 on myyty suomeen. GT-car liikkeeseen jäi vielä keltanen ja hopee... www.autoscout24.de |
Mahtava vehje, onnittelut!!!
|
Quote:
I know.. ;) |
Ai niin, onnittelut tosiaan! Mahtavan näköinen laite! :cool:
|
Onnittelut Reijolle Z06:sen hankinnasta
|
Onnittelut!! Siisti vette ja oikealla väri valinnalla!!:D:D
|
Onnittelut! Ei se mustakaan musta huono valinta ole, vaikka oranssia aiemmin ehdotinkin! :cool:
|
Quote:
Homma toimi hyvin/asiallisesti. Nyt vain odotellaan maanantaiaamuun siirtokilpiä odotellessa ja paikallisia olueita naatiskellen. |
Se on nyt veikan kateltava takavaloja, ennen kuin saa sen vehkeen kulkee (He He Heeee!!!).
PS. Kiitokset Stingray427:lle, CC-5:lle, Pirrelle ja Haralle.:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :) :) |
Kenelles tää Z06 tuli; CC-5:lle, Ceevitoselle, Pirrelle vai Haralle vai Stingray427:lle? :D
|
Quote:
Kallista *****ilua!!! Sota on julistettu.... :-D Luulis kai noi uudella uskaltavan ajella viimeisenäkin, vain pitääkö siellä takana olla aina jonkun varmistamassa ettei jää välillle... ;) Ceevitonen on näissä kuvissa näkyvän yksilön uusi omistaja |
Quote:
Nikki vaihtoon vaan! Ceekutonen.. ;) |
Vuotaako se muuten jotain nestettä, kun kattoo noita kuvia vähän tarkemmin?
Ettekö te ollenkaan tutkinu mistä tuo vuoto on peräisin?!? Vai laskiko velimies heti alleen kun näki mustan Zetan??? :D |
Onnea oikeasta värivallinnasta! Auto on :cool: Taitaa tulla piiiiiiitkä kevään odotus? :-k
|
onnittelut täältäkin :salut:
erinomainen valinta 8) |
ONNITTELUT TÄÄLTÄKIN...Reijolle tarvis mitali saada kaulaan.Vuoden kulttuuriteko...Z06 SUOMESSA!!!! hienoo ku mikä ja se joka mussuttaa saa seuraavassa miitissä turpiiniin...:p
|
Quote:
Niitä on jo monta, vaikka liikenteessä ei oikein näykkään. |
JOO mutta tää auto ei tullutkaan jolleki ***** itkupillille VAAN käyttöautoksi tosimiehelle.Nyt ku *****ilun ääneen päästiin niin missäne miitin kuvat viipyy??????
|
| All times are GMT +3. The time now is 11:44. |