FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Kaksi Foorumia? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=836)

sami 05.10.2004 09:14

Kaksi Foorumia?

Huomenta arvoisat harrastajat,

ostin hiljakkoin veten ja mielestäni tämä foorumi ja petrisimolin/vettefoorumi ovat molemmat erittäin asiallisia ja hyödyllisiä foorumeja.

Mieltäni askarruttaa kuitenkin se miksi pitää olla kaksi foorumia. Liikenne molemmissa foorumeissa on melko vaatimatonta ja uusien viestien tsekkaamiseen kuluu kaksinkertainen aika, puhumattakaan tilanteesta kun haluat käynnistää keskustelun tai osallistua keskusteluun kahden foorumin tapauksessa.

En tunne henkilöitä tai intohimoja foorumeiden takana, mutta minun mielestäni valtaosa harrastajista olisi onnellisempia, jos foorumit yhdistettäisiin...

Tämä ei ole kritiikkiä kummankaan foorumin suhteen, kunhan heitin ajatuksen ilmoille.

Sami Seppänen

ps. Laitan saman viestin myös toiselle foorumille....

Anonymous 05.10.2004 09:18

Ja sitten on kaikki ne jenkkifoorumit, mitä nekin luulee olevansa, ne käyttäjät voisivat tulla tänne! :D

ToniH 05.10.2004 09:42

Ensin oli vain yksi forum. Kaikki eivät olleet siellä onnellisia. Forumi oli hidas, huonosti toimiva ja täynnä nimettömiä huutelijoita.

Sitten syntyi uusi forumi ja siellä nämä ongelmat on ratkaistu ja huutelijoiden osaltakin vielä hallinnassa. Ylläpitäjät ovat mukana päivittäisessä liikenteessä joten ilmenevät toiveet ja ongelmat voidaan hoitaa heti (paitsi se ostetaan/myydään -osasto :wink: ).

Ah onnea. :D

IMO takas ei ole menemistä. Finnshark + CorvetteForum riittävät.

Finnshark 05.10.2004 09:59

Quote:

Originally Posted by ToniH
(paitsi se ostetaan/myydään -osasto :wink: ).

Joka sekin on parannuksineen työn alla ja julkaistaan vielä jossakin vaiheessa... :wink:

Forumien yhdistämistä ym. sälää on mietitty, mutta nyt mennään näin. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Näillä forumeilla / ylläpitäjillä ei ole mitään antipatioita yms toisiaan vastaan, itseasiassa itse olen aika syvälle sekaantunut myös clubin touhuihin ja monia tämän palstan kävijöitä tapaa myös clubin tapahtumissa...

Tämä palsta vain sattui sopimaan sivustomme sekaan niin hyvin että se tänne perustettiin. Ja alunperinhän minun vanhoilla sivuillani oli keskustelupalsta ennenkuin sellainen ilmestyi clubin sivuille, joten siltä kaanalta katsoen tämä oli paluu historiaan... Kuinkas moni palstan nykyisistä kävijöistä muuten muistaa tuon minun ensimmäisen keskustelualueen? Niitähän oli itse asiassa käytössä kaksi! Se ensimmäinen oli sellainen enemmänkin viestiketju tyylinen ilman minkäänlaisia osioita ja jälkimmäinen hiukan tätä palstaa vastaava... :D

coupe74 05.10.2004 10:17

Re: Kaksi Foorumia?

Quote:

Originally Posted by sami
Liikenne molemmissa foorumeissa on melko vaatimatonta
..

Mielestäni täällä on aika pirteää porukkaa ja vastauksia ja tietoa satelee suht ripeästi, itse kun on aika nyybii vetten suhteen niin mukava kun saa apuja/mielipiteitä/vinkkejä :cool:

minulla jääyt tuo simolin osasto kokonaan pois käytöstä, nimittäin äkkiä alkaa ottaa pattiin sen hitaus (kivikautiset laitteetko minulla?) ja jonkin asteinen epäselvyys :roll: pisteet siis tipahtaa tälle porukalle meikäläiseltä :D :D :D

KTM 05.10.2004 10:32

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Quote:

(paitsi se ostetaan/myydään -osasto :wink: ).

Joka sekin on parannuksineen työn alla ja julkaistaan vielä jossakin vaiheessa... :wink:

Forumien yhdistämistä ym. sälää on mietitty, mutta nyt mennään näin. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Näillä forumeilla / ylläpitäjillä ei ole mitään antipatioita yms toisiaan vastaan, itseasiassa itse olen aika syvälle sekaantunut myös clubin touhuihin ja monia tämän palstan kävijöitä tapaa myös clubin tapahtumissa...

Tämä palsta vain sattui sopimaan sivustomme sekaan niin hyvin että se tänne perustettiin. Ja alunperinhän minun vanhoilla sivuillani oli keskustelupalsta ennenkuin sellainen ilmestyi clubin sivuille, joten siltä kaanalta katsoen tämä oli paluu historiaan... Kuinkas moni palstan nykyisistä kävijöistä muuten muistaa tuon minun ensimmäisen keskustelualueen? Niitähän oli itse asiassa käytössä kaksi! Se ensimmäinen oli sellainen enemmänkin viestiketju tyylinen ilman minkäänlaisia osioita ja jälkimmäinen hiukan tätä palstaa vastaava... :D

Eikös siellä ollut jotain keskustelua suomeksi ja englanniksi? Joskus historia hämärissä muistan sinnekin saivarrelleen jotakin.

Kerhon palsta on vähän hidas toimimaan. Minusta kerhosta riippumaton alue on hyvä. Täällä ei ole ollut oikeastaan yhtään lapsellista narisemista "kerho on ihan kakka ja miksi asiat eivät voi olla toisin? t:NIMETÖN". Olen monesti ihmetellyt kavereiden kanssa, että kukaan ei kitise tapahtumissa, mutta NIMETTÖMÄNÄ kerhon foorumilla revitään leukoja. Olisivat saaneet laittaa kylmästi rekistöröitymispakon. No nämä ovat minun mielipiteitä, mutta kirjoitan ne silti nimimerkilläni.

Kyllä FS:n keksutelualue voinee jatkaa aivan itsenäisenä ilman kerhoa? Tai ainakin yksi ääni tämän asian puolesta.

Kiitos FS:n jannuille hyvästä työstä :mrgreen:

PS. myyntipalstan kehittäminen on hyvä idea :!:

stingray 05.10.2004 11:03

:yes: jatkukoon samaan vanhaan malliin :peace:

Finnshark 05.10.2004 11:15

Kiitoksia kaikille kiitoksista! Yritetään jatkaa edelleen harrastajia yhteen kokoamalla!

KTM, muistat aivan oikein jossakin vaiheessa suomi ja englanti olivat hienosti sekaisin keskusteluissa... Sinut muistan sieltä ihan ensimmäisistä keskusteluistakin! :D

groovyjay 05.10.2004 11:17

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Kiitoksia kaikille kiitoksista! Yritetään jatkaa edelleen harrastajia yhteen kokoamalla!

KTM, muistat aivan oikein jossakin vaiheessa suomi ja englanti olivat hienosti sekaisin keskusteluissa... Sinut muistan sieltä ihan ensimmäisistä keskusteluistakin! :D

Minäkin muistan hyvin vielä ton Rikun ekan palstan! :D

MikkoM 05.10.2004 11:34

Tosiaan ne huutelijat alkoi jurppiin :!: Ja yksinkertaisesti tämä toimii jouhevammin, on miellyttävämpi käyttää ja parempi ulkoasu :!:

TOIMII :peace: ja siitä ylläpidolle :clap:

T72 05.10.2004 15:15

Quote:

Ensin oli vain yksi forum. Kaikki eivät olleet siellä onnellisia. Forumi oli hidas, huonosti toimiva ja täynnä nimettömiä huutelijoita.

Sitten syntyi uusi forumi ja siellä nämä ongelmat on ratkaistu ja huutelijoiden osaltakin vielä hallinnassa. Ylläpitäjät ovat mukana päivittäisessä liikenteessä joten ilmenevät toiveet ja ongelmat voidaan hoitaa heti (paitsi se ostetaan/myydään -osasto :wink: ).

Ah onnea. :D

IMO takas ei ole menemistä. Finnshark + CorvetteForum riittävät.

Amen!

Quote:

Originally Posted by sami
...uusien viestien tsekkaamiseen kuluu kaksinkertainen aika, puhumattakaan tilanteesta kun haluat käynnistää keskustelun tai osallistua keskusteluun kahden foorumin tapauksessa.

En näe tuota isona ongelmana, kysyy yhdellä foorumilla, jos ei saa vastausta kokeilee toista. Mun mielestä tupla-postauksia samasta aiheesta ei näillä kahdella foorumilla ole juuri ollut. Jos haluaa kahlata molemman foorumin viestit läpi niin eikös 10 viestiä sieltä ja 10 täältä lue suurinpiirtein yhtänopeasti kuin 20 viestiä jostain yhdistetystä paikasta, vai...?

Nipa 05.10.2004 19:19

Täällä ovat tosiaan huutelijat pysyneet aisoissa.. Itse luen molempia forumeita, mutta klubin forumiin tulee max. 1 viesti per viikko. Tosin sinnekin joskus kirjoittelen, jos jollain sattuu kiinnostava aihe olemaan. Näihin "klubi on kakka" by nimetön ei jaksa edes vastailla/lukea..

Macho 27.06.2008 11:44

Onkos simolinin vettekeskustelut poistettu?

Vonsaku 27.06.2008 11:51

Oon siellä sillon tällön vieraillut, toimi vielä kuukausi takaperin, näyttäis että foorumisofta sittemmin vaihtunut ja vanhat postit painuneet unholaan.
R.I.P :rolleyes:

Macho 27.06.2008 11:53

Tuo on kyllä netin huono puoli, kirjoitetaan kymmenen uutta raamattua ja sitten joku vaan poistaa ne Nigs Nags.
Hyviin tapoihin kuuluu että tarjottaisiin ihmisille menneistä keskusteluista downloadi, jonka sitten halukkaat voisivat arkistoida ja toimisi jatkossakin tietolähteenä.

Yorcci 27.06.2008 11:59

Eikös noi löydy jostain dejanews/kuukkelin sivuhistoriasta? :scratch: Vaatinee kyllä jonkinverran tonkimista (muutakin kuin nenän kaivelua)

ToniH 27.06.2008 12:00

Simoliini koki kuukausi takaperin totaalisen serverituhon (?) ja siksi kaikki on kadoksissa. Adminit siirtelivät useiden päivien ajan suositun offroad-palstan keskusteluita backupeilta uuteen systeemiin mutta muiden ja varsinkin kuolleiden palstojen kamat ymmärrettävästi jäivät tekemättä.

Pappatunturi 27.06.2008 13:11

Kuka on Petri Simoliini ??? Never heard :confused:

Finnshark - se on siinä.

Vet 27.06.2008 13:15

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi

Finnshark - se on siinä.

Tai kuten Eput lauloivat "Kuka on Pertti Ström?"

ToniH 27.06.2008 13:17

Quote:

Amatööri (-hiluxmies), se o Suomen paras offipalsta ;)

Pappatunturi 27.06.2008 13:40

Quote:

Amatööri (-hiluxmies), se o Suomen paras offipalsta ;)

Mä jätän noi simoliinit porvoolaisille ja sharkkaan tietenkin vain sharkissa. Se on rrrrrraaautaaa:thumleft:

Ja sen ainoan kerran kun mä olen offanut hiluxilla offasin siihen klommot kylkiin niin mä taidan nyt pysyä jatkossa ON road . :rendeer:

janiv 27.06.2008 14:20

Quote:

Originally Posted by Vet
Tai kuten Eput lauloivat "Kuka on Pertti Ström?"

Eivät laulaneet. Lauloivat kuka ön Pertti Ström. Eppu Normaali-tietous kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen. Tuollaisia virheitä ei kertakaikkiaan sallita:p "Pakottivat kuuntelemaan popedaa ja yötä, joutsenlaulun jälkeen aina teki mieli lyödä":eye:

Pappatunturi 27.06.2008 15:11

Quote:

Originally Posted by ippe73
Eppu Normaali-tietous kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen. Tuollaisia virheitä ei kertakaikkiaan sallita:p "Pakottivat kuuntelemaan popedaa ja yötä, joutsenlaulun jälkeen aina teki mieli lyödä":eye:

Oliko tää eppu normaali siis tää turkulainen yhtye ?

janiv 27.06.2008 16:50

SIIS aPUAAA. EI Oo(O0 todellistaah :) mut eiks toi oo se porilainen Bingo vai mikkähän se oli

ToniH 27.06.2008 20:02

Taitaa ol Bokart & kumppanit eli Ressu Rydford tai jotain eli turgulaissi.

disclaimer: en tätä ite tienny mut oon nähny ton kuvan näin väittävällä tekstillä.

Pappatunturi 27.06.2008 20:39

Quote:

disclaimer: en tätä ite tienny mut oon nähny ton kuvan näin väittävällä tekstillä.

Juu juu et tietenkään...Mutta miten muistan sun kehuneen että tää albumi löytyy ihan omistuskirjoituksella ..:scratch:

ToniH 27.06.2008 20:54

Uh, arh.. örrrrrr..... ettu mä myrkytän noi jarrusatulat ja kun tuut hakemaan niin saat syödä ne ja ton levyn!!! :mad: ](*,)

;)

TomiT 27.06.2008 20:55

Toi muoti oli, oli HIRVEETÄ!!!:mad:

ToniH 27.06.2008 20:57

Onneksi mä olin silloin vain jotain 15-20, joten ei tullut sotkeuduttua tommosiin kledjuihin ollenkaan....

Corvette63 27.06.2008 21:03

Quote:

Originally Posted by TomiT
Toi muoti oli, oli HIRVEETÄ!!!:mad:

Mutta sama muoti housujen korkeudella pätee Westendissä edelleen! :cool:

Pappatunturi 27.06.2008 21:28

Quote:

Onneksi mä olin silloin vain jotain 15-20, joten ei tullut sotkeuduttua tommosiin kledjuihin ollenkaan....

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p eihän meistä kukaan...:rolleyes:

hakkis 27.06.2008 22:16

Quote:

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p eihän meistä kukaan...:rolleyes:

Älä nyt Pappis ole aina niin tosikko.Mitäs mieltä olet näiostä meidän ikätovereista?

Mickey 27.06.2008 23:07

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Mutta sama muoti housujen korkeudella pätee Westendissä edelleen! :cool:

johtunee takapään alipainesta kun tulppa on poissa...

TomiT 27.06.2008 23:10

Kyllä me ollaan Papan kanssa 1000 kertaa fressimässä kunnossa kuin noi variksenpelättimet, vaikka samassa sarjassa painitaankin. :D

Pappatunturi 28.06.2008 00:05

Quote:

Originally Posted by hakkis
Älä nyt Pappis ole aina niin tosikko.Mitäs mieltä olet näiostä meidän ikätovereista?

Jossain vaiheessa elämää ihmisen pitäis vaan tajuta ettei sitä enää ole nuori...tai noita katsoessa yhtään mitään.:shaking:

hakkis 28.06.2008 00:06

Quote:

Kyllä me ollaan Papan kanssa 1000 kertaa fressimässä kunnossa kuin noi variksenpelättimet, vaikka samassa sarjassa painitaankin. :D

Oleks sä ihan varma?

TomiT 28.06.2008 00:16

Quote:

Katse on "Haluutsä turpaas"

:D:D:D

Pappatunturi 28.06.2008 00:17

Quote:

Katse on "Haluutsä turpaas"

:D:D:D

Vai "onko kirjastokorttisi voimassa nulikka" ? ......

TomiT 28.06.2008 00:20

Ton Andyn GT:n mä voishin kyllä ottaa...

hakkis 28.06.2008 01:11

Quote:

Ton Andyn GT:n mä voishin kyllä ottaa...

Mikä ihmeen GT? Ota mieluummin toi Andyn likkakaveri.;)

Pappatunturi 28.06.2008 08:19

Quote:

Mikä ihmeen GT? Ota mieluummin toi Andyn likkakaveri.;)

Onko toi se tukiainen ?:o

en-invest 28.06.2008 11:53

Quote:

Vähän ohuempi malli, Antti ja Matti siinä kajali ostoksilla Wiklundilla Turuuus;)

hakkis 28.06.2008 21:00

Quote:

Ei,ei Pappis hyvä.Toihan on Marilyn Mondroe.......hhmm..tai ainakin joku Monroe se oli.;)

All times are GMT +3. The time now is 08:28.