FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Kimpassa! (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=84)

Harri -76 24.02.2004 16:45

Kimpassa!

Luin tos jonkin asian yhteydes et ihmiset oli kiinnostuneita yhteistiluksesta ja olisinkin nyt kysellyt et onko asia edennyt :?:

groovyjay 24.02.2004 16:54

Re: Kimpassa!

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Luin tos jonkin asian yhteydes et ihmiset oli kiinnostuneita yhteistiluksesta ja olisinkin nyt kysellyt et onko asia edennyt :?:

On ollut vahan puhetta siita mita kukin tarvitsee, itse talla hetkella suurin tarve on alusta ja jarru osille, jotka saisin Van Steelin kautta hiukan alennettuina ja sen kanssa vois sopia tollaisesta yhteis paketista. Kysyin eckler'silta, ja ne oli aika vasta hakoisia asian suhteen. Jos kaikki laittais mita tarvii ja mista mieluiten tavaran tilais, niin koitetaan saada asiaan selkeytta.

Itse olen tilaamassa, jouset, iskarit, puslat ja nivet tohon 75:n, mieluiten Van Steelilta. :peace:

Finnshark 25.02.2004 12:06

Itsellä ei tällä hetkellä mitään suurempaa tilattavaa, eli paikka mistä otetaan ei ole määräävä minulle...

coupe74 25.02.2004 12:34

Tuota noin..

tarvetta olisi..

-takapuskuri (lasikuitu käy hyvin, ehkä 80-82 mallin)
-jarrusatuloiden tiivisteet
-jarrupalat
-jarruletkut eteen(mahd, kaikki, kenties teräspunos)
-käsijarrun vaijeri
ja jotain muuta...

voisin lähteä mukaan tilaukseen

groovyjay 25.02.2004 13:32

Quote:

Originally Posted by coupe74
Tuota noin..

tarvetta olisi..

-takapuskuri (lasikuitu käy hyvin, ehkä 80-82 mallin)
-jarrusatuloiden tiivisteet
-jarrupalat
-jarruletkut eteen(mahd, kaikki, kenties teräspunos)
-käsijarrun vaijeri
ja jotain muuta...

voisin lähteä mukaan tilaukseen

Noi sais kaikki, paitsi ton puskurin niin Van Steelilta. Hyva homma, mita muut tarvii? :?:

T72 25.02.2004 14:36

Mulla olis se L88 ilmanputsari hankintalistalla, ei taida van steeliltä saada :)

Anonymous 25.02.2004 14:39

"Mulla olis se L88 ilmanputsari hankintalistalla, ei taida van steeliltä saada"

Mä tarvitsen myös sellaisen.
Mistäköhän saisi edukkaimmin?

Tomppa

T72 25.02.2004 15:13

Mun pikaisen tutkimuksen mukaan edukkain on Corvette Paragon jos haluaa koko kitin, 150$. Noista muista Corvette taloista saa samat osat noin 170 $:lla mutta joutuu tilaamaan osissa (sillon voi tietysti jättä jotain pois jos ei tarvii kaikkia osia).

Anonymous 25.02.2004 15:17

pelkkä pohja riittää.

loput hilut voi tehdä itse, saa sellaisen kuin haluaa.

mitenköhän jotkut on saanut mahtumaan tavallisen suodattimen
air boxiin ilman että sahaavat avantoa isommaksi????????

tomppa

coupe74 11.03.2004 12:53

nostetaas taas esille eli mitenkäs on.. saadaanko kimppatilausta toteutettua ja käytännössä järjestettyä.. olis kaikkee pientä tarvis..
ja mitenkähän se käytännössä onnistuisi??

groovyjay 11.03.2004 13:49

Quote:

nostetaas taas esille eli mitenkäs on.. saadaanko kimppatilausta toteutettua ja käytännössä järjestettyä.. olis kaikkee pientä tarvis..
ja mitenkähän se käytännössä onnistuisi??

Olen nyt kysynyt ZIP:lta. MAD:lta (Kummastakaan ei vastausta :roll: ), Eckler's:lta ja Van Steel:lta. Eckler's ei ollut oikein innokas asiasta. Van steel taas sanoi, etta jarjestyis silla lailla, etta jokainen tilaa ja maksaa omat kamansa ja sitten ne panee koko kasan tavaraa yhteen pakettiin ja lahettaa sen annettuun osoitteeseen.... Vaikeaa tuntuu olevan!!! :roll: :wink:

VetteMan 11.03.2004 15:46

Eli helpointa taitaa olla tehdä jokaisen oma tilaus?
Tosin voihan sitä vähän yhdistellä jos joku tarvii vaan pari pikkunippeliä..

groovyjay 11.03.2004 15:49

Quote:

Originally Posted by VetteMan

Van steel sano ett voi yhdistaa suomalaisten tilauksia tarpeen mukaan. siin on vaan se ett miten jaetaan toimitus kulut jos yks tilaa keulamerkin (30g) ja toinen tilaa taydellisen alustapaketin (XXXKiloa)...? :?:

VetteMan 11.03.2004 16:02

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Quote:

Van steel sano ett voi yhdistaa suomalaisten tilauksia tarpeen mukaan. siin on vaan se ett miten jaetaan toimitus kulut jos yks tilaa keulamerkin (30g) ja toinen tilaa taydellisen alustapaketin (XXXKiloa)...? :?:

No yksi vaihtoehto on tietysti jakaa kulut kiloja kohti, mutta ei se oikeen tasan mene sittenkään...
Ja sitten ne on tietysti postiteltava vielä suomessa jokaiselle...

groovyjay 11.03.2004 16:07

Quote:

No yksi vaihtoehto on tietysti jakaa kulut kiloja kohti, mutta ei se oikeen tasan mene sittenkään...
Ja sitten ne on tietysti postiteltava vielä suomessa jokaiselle...

Aivan, yhta kaveria, joka tuo kontissa tavaraa jenkeista suomeen, ollaan mietitty. Mutta siina on sit taas toi toimituksen kesto. Ei millaan viittis paria kuukautta venata paria mutteria ja varsinkin jos tulee loppu pelissa todettua, etta oli viela vaarat mutterit :wink: :mrgreen:

coupe74 12.03.2004 08:05

eli vaikealta vaikuttais :evil:

groovyjay 12.03.2004 15:24

Quote:

eli vaikealta vaikuttais :evil:

Vahan joo, olis tarkoitus tilata pian uudet jouset ja iskarit Van Steelilta, jos joku muu tarvii jotain alusta/jarru kamaa niin koitetaan saada jotein aikaiseks. :!:

All times are GMT +3. The time now is 10:39.