![]() |
C3 ja "SS-raidat"
Termos
En sitten yht'äkkiä löytänyt mistään kuvaa C3:sta perinteisillä Chevyn SS-raidoilla. En tiedä onko tuo nyt virallinen käsite, mutta tarkoitan tuollaisia ainakin Z28 Camaroista / Chevellestä löytyviä juttuja. Itse kun olen sangen pahasti mallia "musta ja kromi toimii aina!", niin juolahti mieleen josko maalaisi/maalauttaisi pulkankin samaan kuosiin kuin tuo Camaro, eli musta + hopeiset raidat. Nyt tarttis vaan nähdä kuva moisesta värityksestä, notta osais päättää... T:JM |
Hopealla raidalla en ole ikinä Corvettea nähnyt mustaa C3 Corvettea nähnyt! :-k
|
4 Attachment(s)
|
Mielestäni ei oikein toimi pyöreämuotoisessa vettessä.
Muuttaa liikaa korin muotoja. ZL-1 maalaus sensijaan toimii hienosti. Mutta SS-raidat sopii 60´s Chevelleen ja Camaroon hiton hyvin |
Voipa siis olla että kohta (siis joskus...) näkyy!
|
Quote:
Oon taas varmaan ainoa syrjäytynyt foorumilainen, jolla kuvat eivät toimi :-| |
Quote:
Et ole... Quote:
|
Corvetten nokka on liian pitkä oikeaoppiselle ss -raidalle.
Näyttää ihan maantien keskiviivalta. Jos tuollaiset välttämättä haluaa, niin raitojen pitää alkaa vasta konepeiton etureunasta taaksepäin |
Quote:
|
Quote:
Ihan samaa mieltä. Aihe kuitenkin kehittelyn alla, ja eiköhän se siitä parane, kunhan saan aikaiseksi.;) |
Tossa yksi versio aiheesta, raidat tosin turhan kapeita ja kaukana toisistaan...
http://tinyurl.com/39sqwb |
No pahus kun en kerinnyt tuota viimeisintä linkkiä hyödyntämään. Pitääpä kammata ebay:tä, jos siellä olis joku toinenkin....
|
Tuossa vielä noi kuvat noista raidoista
|
Nuo ei ainakaan oo minkään näköiset.. Miten olis leveämpinä, ja hieman lähempänä toisiaan?
|
Kyllä, leveämmät ja lähempänä toisiaan ehdottomasti. Kyllä noi silti mun mielestä vois lähtee kuvan autonn tapauksessa tuosta kromipuskurin kohdilta. Siis vaikka nyt 20mm sen takaa. Leveyttä raidoilla (mukaanlukien siis leveä ja kapea) n. 250 - 300mm. Ja etäisyys toisistaan n. 100-150mm. Ehkä...
No ylipäätään mikä järki olisi maalata molemmat autonsa samanlaisiksi... paitsi jos tykkää :) JM |
Siinä sitä raitaa ilman reunakevennyksiä... ilman bloweria tosta vanasta tulee pitkähkö...
![]() |
No ei ihan pöhkö mun mielestä. Tollasessa nokassa raidat vois alkaa sen 20mm kuminaaman takaa, eli about lamppujen etureunan tasolta.
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:56. |