![]() |
Sitä saa mitä tilaa
GIGANTTI pääsi nyt Sipoon Jeesuksen mustalle listalle!
Eli, olisin ostannut Stokkalta tuon Logitechin G25 rattiohjaimen mutta heidän valikoimistaan sitä ei valitettavasti löytynnyt, joten marssin Itäkeskuksen Gigantiin, siellä herra sanoi avuliaasti että kyllä rattia löytyy mutta tällä hetkellä vain Tammiston Gigantista ja hinta 215,-¤ Wow...hinta kohdallaan ja ei kun Tammistoon... No Tammistossa sitten kauppaa tehdessämme hinnaksi ilmoitettiinkin 279,-¤ MITÄ VITT*** Sitten hirvee kädenvääntö ja tappelu, että mitäs tää tälläinen kaupankäynti oikein on...Vastaus hetken neuvottelun jälkeen oli 279,-Ota tai jätä. No en Perskeles ottannut, enkä kyllä ota jatkossakaan Gigantin kiskasta yhtään mitään. HYVÄÄ JOULUA VAAN SINNE GIGANTIN SUUNTAAN!!! Ja tämä tarina löytyy sitten muutamalta muultakin palstalta. Sitä saa mitä tilaa!!! |
http://www.discshop.fi/shop/ds_produ...=game s&&ref=
HUH - Jo on vehkeillä hintaa! Itse maksoin jo vanhan mallisesta MOMOsta 150e 3 vuotta sitten (ei se musta racing-versio vaan se käsin ommeltu, punainen nahka -versio) - ja jo silloin tuntui että ylitin lompsan kantokyvyn ja reippaasti...no, mähän olenkin köyhä :-| |
Quote:
Osu ja uppos - ainakin yhden kerran ;) |
Mä ostin kirpputorilta microsoftin ratin ja polkimet 5¤ ja olin tyytyväinen...:D
|
Giganttia lainatakseni...
On se vaan niin tyhmää maksaa liikaa ;) |
On/OFFista meinasin digikameran ostaa mutta tästä innostuneena kävinkin äsken itiksen gigantista sen hakemassa 20e halvemmalla...menikös tämä nyt oikeinpäin vai mokasinko;)
|
Ainakin näyttäisi olevan Tietoaseman Sellon ja Jumbon toimipisteissä varsin kohtuulliseen hintaan... toistaiseksi ;)
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/48888 |
Quote:
Aika hyvin huomioitu...Vaimo on just Jumbossa noutamassa sitä :p |
Quote:
Mikäs oli Gigantin selitys hinnanmuutokselle? |
Quote:
|
Quote:
Oli selitykset, mitä oli... Tässä olis mun vastaus niiden selittelyille... http://youtube.com/watch?v=zu4cWMJy66E |
Siis sähän niminen omaan et saanut mitä olit "tilannu" ;)
No joo aika vekkulia hinta politiikkaa :-k |
Perskules. Meillähän on täällä ihan kunnon "kosto" menttaliteetti.
Hyvä Tomi T. Kaikki paska mikä tulee käteen maailmalta niin julkaistaan vaan mahdollisimman monessa paikassa. Jossain vaiheessa on pakko palvelun yms. parantua koska asiakkaat äänestävät jaloillaan. |
Varmaan riippuu myyjästäkin ja asiakkaasta miten homma sujuu?? Itsellä pelkästään positiivisia kokemuksia Lahden Gigantista... Kauppa käy ja hinnat kohdallaan. Mutta mun mielestä on oikein äänestää jaloillaan jos jokin tökkii... :-k
|
Me ei vaimon kanssa päästy tänä jouluna kikanttiin lainkaan, kun en löytänyt colours matching tuulipuvuntakkia, siinä jäi myös jumbon joulumarkkinat hypistelemättä. Meillä on edessä kurja joulu. :(
|
Quote:
No hei, eiks hopparista ja anttivasta saa netin kautta koko joulun tilattua. Mitä sitä kahisemaan ruuhkiin. nimim joulut haen maanantaina 150m kävelylenkillä santtafeestä |
Quote:
Ettei vain satuttais samaan aikaan... |
Quote:
Sama tekstihän lukee niiden myyjien tilinauhassa...:D |
aina kun joku jossain firmassa töppää tai joku muu ko yhteisössä ahdistaa niin koko segmentti vain poikottiin ;)
Kohtahan kukaan ei osta mitään mistään :-k Eiks pappiksellakin ole taas jotain ongelmaa eBayn kanssa, poikottiin vaan koko pulju :hockey: Make ja Mika ku hönöilee niin ei sit varmaan kannata muhunkaan ottaa yhteyttä, vai :confused: Listaahan vois jatkaa liki loputtomiin :rabbit: |
Mäkin olen töppäilly joskus pikku hönössä, boikottiin vaan.
|
Quote:
;) |
Ei nää boikottiketjut toimi, ainakaan isojen liikeketjujen kohdalla. Hetken kauhistelee ja sitten kun jossain mainoksessa on hypervetkutin myynnissä miltei ilmaiseksi niin siinä unohtuu että miten oli käynyt sillekin nettipersoonalle jossain puolen suomen päässä... yksittäinen yrittäjä ehkä sitten kärsiikin enemmän jos maine menee.
Miltei hyödyllisempää olisi ottaa yhteys liikkeen johtoon ja keskustella saamastaan kohtelusta. |
No... onhan niitä olemassa sellaisiakin kun yrittäjiä joilla on ihan oma liike.Palvelua varmasti saa ja sitä mitä kysyy eikä sitä mitä on varastossa.Ja hinnat ei ole "apteekin hintoja" eli neuvoteltavissa...........
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:57. |