![]() |
th350 vai th400
onko 350 vakiona th350 automaatti???aika tyhmä kysymys...isolohkois sit th400??
|
5-speed manuaali - Ainoa ratkaisu vaihteisto ongelmaasi.
|
Oisko ollut suurinpiirtein niin että kun tuli katalysaattorit niin vakiomaatti vaihtui th400 -> th350... jotenkin sinne päin?
nimim '72 350cid+TH400 |
Seitkytluvun lopulla tuli TH-350, -78:sissa tais olla ekan kerran. Sitä ennen TH-400, oli sitten pikku tai isolohko.
|
Quote:
kiitos!!selvis tuoki juttu... |
Tuossa hyvä linkki:
http://www.corvette-world.com/corvet...on%20Codes.php Olis tämän mukaan ekan kerran -76 L48:ssa |
Joo, mun 77:ssa oli kanssa TH350:nen jo ihan tehtaalta.
|
Tais olla 76 kun tuli th350.
|
mulla -76 L48 ainakin th400:sella
|
Quote:
Tolla combolla tehtaalta tullut ?? |
Quote:
Säikähdin jo että ostamisen yhteydessä ois kusetettu.. pakko oli auton alla kävästä vilkasee... on se th400. täysin orkkis auto ollu ainakin tähän asti... onkohan sitten optiona otettu toi th400? hyvä kuitenkin näin, on jo siihen shiftkitti :) |
Tarkasta se lätkä laatikon kylestä. Siitä selviää mihin autoon laatiko on alunperin laitettu.
![]() |
täytyy vilkasta... tänään en tollast kylttii nähnyt mut huomen tai lauantai otetaan laatikko pois näkee sitten varmaan hiukan paremmin :) ei sillä orkkiksella nyt niin väliä kun tuo konekkaan ei ihan vakio tule olemaan
|
Mikäs sifthkitti siulla muutes siihen on?
|
|
Quote:
tänään nostettiin kone pois, meinasin et ton lätkän näkis sit paremmin... oiskohan mahollist ois pudonnu??? Huomenna otan laatikon irti kattellaan sitten lisää |
tuli toi laatikko nostettua lattialle... misä kohdas ton kyltin pitäis olla???
ei löytyny.. on varmaan pudonnut matkalle kyllä silti luulen että on ollut tehtaalta jo th400, optiona. muutenkin on autossa paljon optioita. mutta ketä ottaa tollasen optiona ja koneeksi L-48??? |
Quote:
![]() |
kiitos... kattellaan huomen ku taas tallille pääsen
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:25. |