![]() |
Kukas se LS7aa työntää ceekolkkiin ?
Kertokaas nyt lisää vähän tästä joka on esillä tuolla vinveten sivuilla:
![]() http://www.finnvette.fi/viewarticle.php?article=15 |
Eikös toi siihen keltaiseen-valkomittari-avo-krominaama-keltaraitapenkki-laitteeseen tullut...
|
Quote:
Jaajaa, no menee ainakin yhteen mun mielestä hienoiten tuunatuista seekolkeista :cool: Jännä nähdä miten mittariston duunaa taas. |
Tipiin? :viking:
Kuul! |
Kiva nähdä sumpun totetus noin niinkun käytännössä...voi sitten kopsata, tarvittaessa ;)
|
Quote:
|
SIIS MITÄ HELV**** ?? Onks Finnvetellä nettisivut...Mihin tää maailma viel meneekään :rolleyes:
Ei voi olla totta ? |
Quote:
Unohdit mainita, että kelta runko ;) |
Quote:
|
Quote:
Siitä vaan Corvette63 team mallia , vai onko niiden takalamppujen ruuvaus vielä pahasti kesken ;) |
Quote:
Se on edellen ainoa osa, joka on otettu irti :D Mitäs tässä on nyt autoa rakennettu? 2 vuotta? :rolleyes: |
Mielenkiintoista! Tuleekohan ongelmia rekisteröinnissä/muutoskatsastuksessa, teho/paino juttujen kanssa? No, ko. lafka voi tehdä sellaiset todistukset ettei ongelmia tule, ehkä. Oliko Pappiksen auto rekisterissä Suomessa?:rolleyes:
|
Kait Corvetessa nyt Corveten moottori saa olla???
;) |
Quote:
Mitähän ongelmia siinä nyt tulis.Se on ihan sama onko se 60 luvun 427 vai 2008 427. Pensa kahdekkisikkoja molemmat. Tomiteeteeen ja pappisksen autot oli normaalisti katsastettuja molemmat.Muutokset otteessa. Ei siinä mitään taikaa ole EIKÄ tehdä siitä mitään taikaa. |
Quote:
No... hieno homma, mulla oli hieman ongelmia, olen lienee poikkeus, mutta poikkeus vahvistanee sääntöä:king: |
| All times are GMT +3. The time now is 11:32. |