![]() |
Japanin Corvette? Datsun 280zx. Kilpailija Pirren pirssille!
Jep jep!
Eli 280zx datsuni, rekisteröity vuonna 84. Ruiskukoneella (2.8 suora 6) ja 5v manuaalilla. Sisältä nahkaa ja varusteita, jopa toimiva ilmastointi ja katsastettu marraskuuhun 08. Tarkemmat tiedot Nettiautosta, id: 1688535 Ja saa tarjota vettejä vaihdossa, mielellään C3, ehkä C4, (Tarvittaessa suostun maksamaan sopivasti välirahaa ;) ) Niin, ja tämä ei ole mikään ruostekasa, pellit on erittäin hyvässä kunnossa!! edit: (Siis kilpailija Pirren Camarolle...!) |
Hieno, että josko sitä sittenkin alkaisen Datsunistiksi :-k ;)
|
Mitä Pappatunturi mahtaa olla mieltä! :-s ;)
|
Quote:
|
Tollanen mutta 85 ja valkoinen oli mammalla ekana autona...samana vuonna sai kortin...
Itse tykkään niistä vanhemmista. |
85? Luulin, että niiden valmistus lopetettiin 83. Toi oma on rekisteröity 84 puolella. Oisko se mammas auto ollut reilun vuoden autoliikkeessä? vai onko minulla väärää tietoa?:confused:
Joo, 240Z:ssa on tunnelmaa :) |
Hetko muuten nyt kun mainitsit niin eihän se 85 ollutkaan..vaan taisi olla 83... TOE-333 jos muistan oikein.
*alkaa tulla vanhaksi. Joo kyllä se makasi aika tovin liikkeessä ennenkuin siitä kaupat tehtiin. |
Quote:
Ei ei ei, sun auto on kesäpeli ja mun Camirro on talvikäyttöön. Eli halukas ostaja voi ostaa noi molemmat. :wink: |
Paketti!
Loistavaa ajattelua Pirre!!!! :D
Voitais tehdä sopiva pakettihinta molemmista. Talvi + kesä yhdessä vaivattomassa paketissa!! :thumleft: Quote:
|
Quote:
Taisit ottaa ilon irti Ratsunista! :cool: Ei kovin vanhaksi, kun muistaa vielä rekkarin ;) |
En ottanut..oli aikaa ennenkuin itse olin kuvioissa mutta mamma väitti että kyllä se "reilusti" yli 200 kelasi eräitäkin reissuja jonnekin karva-ooppelikisoihin.
En edes muista ko. autoa kyliltä mutta jälkeenpäin kuvista ja kaupungilla tuohon törmättiin. Minä "löysin" mamman siten että duunikaveri oli seukannut hänen kanssa (tai väitti edelleenkiin niin tekevän) ja mainitsi että tyttö on ostamassa valkoista -88/89(?) L98 Coupeta jolloin heräsi kiinnostus...se sitten johti yhteen sun toiseen (mm siihen että annoin potkut duunikaverille) mutta se L98 meni hänen enolle. |
Kaikenlaista ne Corvetet teettää!! :D
Se on kyllä hyvä, että tykkää samoista asioista. Hei! Tässä ois mahdollisuus päästä testaamaan ne "reilut 200":queen: ,kun vaan käy hakemassa auton tallista. Tää talvi kun on ollut niin laiska... |
Kyllä nykyään on mielipiteet aivan eriävät...hän pitää edelleen karva-ooppeleista ja mä en siedä niitä tai jaksa edes kuulla niistä sekunttiakaan.
On sen verran paljon rahaa noihin uponnut että kyllä tässä olisi vaikka mitä muuta kivaa alla jo... Piti ostaa kiva ja toimiva harrasteratsu sano mamma..osti sitten GP (150+ esteet) tason Holsteinin jota pitä kisata vieraalla ratsastajalla/valmentajalla aina Kyra Kyrklundia myöden... ja nuorimmalle tyttärelle ja oma lämminverinen myös... Ei se pelkkä ostohinta mutta hoito ylläpito ja aika mikä noihin palaa on jostain aivan eri planeetalta mitä ikinä olin kuvitellut. Kyllä tässä harkitsee kaikenlaista elämänmuutosta nykyään... |
Peltiheposia
:shock: :shock: :shock: :shock: ](*,) ](*,) :scratch: :-k :-k
Ei oo helppoa!! Vaimon siskolla on sama setti. Nyt ne osti kolmannen hevosen, ja tallia piti laajentaa....:confused: (Ne ei ole vielä päässyt tuolle kilpatasolle, mutta ei sekään ole helppoa) Kyllä nää peltihevoset ovat paljon halvempia ja nopeampia!1:cool: :thumleft:joten pysykäämme näissä ! |
Uusia kuvia
Mutta palataaksemme aiheeseen: Ostakaa mun ratsuni!
(Tai vaihtakaa vetteen!! tai johonkin muuhun...) Laitoin tuonne nettiautoon paremmat kuvat pirssistä. Kannattaa vilaista :thumleft: |
| All times are GMT +3. The time now is 00:25. |