FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Alastaron kuvia elokuulta (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=906)

Finnshark 02.11.2004 08:01

Alastaron kuvia elokuulta

Muistinpahan tuossa että Alastaron kuvat puuttuvat vielä tuolta galleriasta... Nyt on nekin lisätty mukaan. Tässäpä vielä suora linkki kuviin: Alastaron kuvia

Ja muutama maistiainen siitä minkälaista ajoa oli kyseessä...

Vesisadettako muuka viime kesänä, ei pidä paikkaansa... Vetteman onko OK että laitoin pari sinunkin ottamaasi kuvaa mukaan?

Ja radallakin vesi lensi:

Joidenkin mielestä radalla oli liukasta... Tulipahan samalla liukkaankelin ajoharjoittelua.

Jos jollain on lisää kuvia tuosta tapahtumasta niin lähettäkää minulle niin lisään ne tuonne galleriaan... :cool:

KTM 02.11.2004 10:02

Siellä taisi sataa aikuisten oikeasti

mrfrost 02.11.2004 10:07

Keliin sopiva biisi :wink: Hurriganes Slippin' and slidin' :cool:

Finnshark 02.11.2004 10:24

Quote:

Originally Posted by KTM
Siellä taisi sataa aikuisten oikeasti

No mitä nyt pienestä kosteasta tuulahduksesta... :D Ihan aikuisten oikeesti vettä tuli kyllä kohtuullisen lujaa juuri ennenkuin meitin ajovuoro alkoi, kuten Vettemanin ottamasta kuvasta näkee...

Quote:

Originally Posted by mrfrost
Keliin sopiva biisi Hurriganes Slippin' and slidin'

Jep, tuota olisi pitänyt soittaa rata alueella... :cool:

VetteMan 02.11.2004 10:43

Finnshark: Kyllä käy että kuvia laitat näkyviin, mitäs niitä edes ottaa jos ei niitä näkyville laita :D

Macho 02.11.2004 10:51

Minkälaisiin aikoihin toi saabbi meni? :)

Finnshark 02.11.2004 11:04

Quote:

Originally Posted by Macho

Saabismi kävi radalla vain huoltoajon merkeissä, joten ei tullut otettua aikaa... Itse saabin kyydissä istuneena taisin mainita jotain auton kaatumisesta mutkissa... :oops:

Vetteman: Kiitoksia kuvista ja luvasta niitä käyttää! :cool:

groovyjay 02.11.2004 14:01

Kiitos molemmille kuvista, aikamoinen water sport event toi näytti olleen! :D

Anonymous 02.11.2004 16:02

Mitätän aikoja saatiin aikaseksi

MikkoM 02.11.2004 16:23

Quote:

Originally Posted by Macho

Kyllä sillä pian olis päivän pohjat vetäny :razz:
Noista kuvista muistaa kesän ´04 sellaisena kuin se oli :???:

Nipa 02.11.2004 17:23

Jossain Tampereen cruisingissa oli mukanaolleiden kanssa puhetta, että liukasta oli ollut. Keli näytti 50 km Alastarolta pohjoiseen niin huonolta, ettei viitsinyt lähteä. Muutama rohkea sentään lähti mukaan :) eka kuva kyllä kuvastaa koko kesää :cry:

Finnshark 03.11.2004 07:42

Quote:

Originally Posted by vette87
Mitätän aikoja saatiin aikaseksi

Itse olin välillä aikoja kirjailemassa ja silti en muista varmasti sanoa mikä oli nopein kierros... :oops: Muistaakseni parhaat ajat pyörivät jossain 1:50 nurkilla, eli on siellä hiukan liukasta ollut...

Oma aika taisi olla jotain päälle 2:20 vaikka yritin ajella kieli keskellä suuta sladeja vältellen... Se vain oli uskomatonta kuinka helposti perä karkasi märällä radalla alta. mutkassa ei juuri voinut kaasupolkimeen koskea vaikka minulla ei sitä tehoa liikaa olekaan... :shock:

Fangio13 03.11.2004 17:33

Hatunnosto kaikille osallistujille,Corvette on ajamista varten keliin katsomatta(ei sisällä taivaalta tulevaa valkoista)... :cool:

VetteMan 03.11.2004 18:17

Liukastahan se oli, mutta kuitenkin hauskaa :cool: Ei tarvi pitää erikseen talvella liukkaankelin ratapäiviä :D

MS 04.11.2004 09:59

Tuntuihan se vakio laitekin aika voimakkaalta kun nopeissa kaarteissa sai pienellä näpäytyksellä perän irti.
Ensi vuodeksi on nyt opittu et ainakin renkaat täytyy olla toiset jos meinaa radalla päästellä.
Hauskaa oli.

All times are GMT +3. The time now is 11:15.