![]() |
Meet 2008?
Onko tämän vuoden Meet-paikka jo päätetty? Olisi mukava tietää, missäpäin vetteväki kohtaa toisensa tulevana suvena. Myös ajankohta olisi mukava tietää.
|
Paikka ilmoitetaan kuukauden - kahden sisällä. Ensin on saatava vuosikokouksen kutsut lähtemään, jossa mukana tapahtumakalenteri ym.
|
Ajankohdan voi jo laittaa kalenteriin. Se on 8.-10. elokuuta.
|
Nyt on jo Maaliskuu, eikö paikka jo pian julkaista:confused::confused:
|
Quote:
Juuri näin.. :-k Eikös se kuitenkin Etelä-Suomessa ollut? |
Quote:
Ai mä luulin että se oli jo viimeviikonloppuna Virroilla? :rolleyes: Paikalla oli sentään yksi vette.... puukiila tottakai. |
Paikka julkaistaan sitten kun "sisäpiiriläiset" on ehtineet mökkinsä varata... Sitten voi muu jengi alkaa jonottaa peruutuksia..;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Voimme taata että tänä vuonna tilaa riittää kaikille halukkaille. Varausjärjestelmästä on tod. näk. tulossa nettipohjainen. Sivu on vielä vähän vaiheessa, joten vielä täytyy ihan hetki jaksaa odottaa. Paikka ilmoitetaan samassa postituksessa, jossa tulee myös kerhon jäsenmaksut. |
Quote:
Läheiselle karavaanaripellolle järjestetty hiasekyyti tasatunnein ? :p |
Quote:
Jep. Ja jokainen ottaa oman teltan mukaan. KYLLÄ MAHTUU... |
Eli sen täytyy olla Helsingissä! :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Peesaan;) |
Quote:
Peesataan sharkin tyylikkäintä avatarta:cool: |
Quote:
Sehän olisi melkein kamalaa jos meetti pidettäisiin täällä apinakehän sisällä :D missä täällä muka pystyisi ajelemaan :D |
Quote:
Onhan sieltä moottoritiet melkein jokaiseen ilmansuuntaan, pääsee nopeasti pois. ;) |
Quote:
Lintsillä tai mikroautoradalla törmäilyautoja |
No Mannerheimintietä edes takas tietenkin! Sehän vasta lystikästä olisikin! :cool:
|
Hki-Malmi lentokentän vuokraus ja sinne kunnon corvette partyt? :cool: siin ois ainoo järkevä aktiviteetti helsingissä :D
|
Quote:
Helsinki-Vantaa samantien! Veikkaisin suuria osallistumismääriä? :cool: |
Quote:
Siis ton Malmin kentän pystyy kyl vuokraamaan kun hinnasta sopii :D Jos lippu olis vaikka 30 egee per auto, parisataa autoa niin se olis jonku 6 donaa, mut tuskin sillä hinnalla saa lentokenttää omakseen päiväks :D |
Niin tuota, milloinkas tämä paikkakunta tuloo ilmi?
Vai oliko se Ippen kertoilema Ypäjä jo se :bounce: |
Quote:
Taitaa tulla jäsenmaksujen mukana infokirje, jos en väärin ymmärtänyt. |
Maksut on tälle vuodelle sähköpostitse saatu ja maksettu, vaan eipä ole tietoa paikasta :confused: .......
Nooo, eipä tuo ole vielä kesäkään saatika kiesi kunnossa :bounce: |
Quote:
Jaa, mulle ei ole vielä tullut (edes sähköpostitse) jäsenmaksua :confused: Jäsenkirje, toimintasuunnitelma ja kokouskutsu tulivat kyllä. Mutta ennen vuosikokousta ei jäsenmaksua olisikaan voinut tulla, kun jäsenmaksu vahvistettiin siellä. |
Kunhan majoituspaikka saa varausjärjestelmän toteutettua nettiin, niin pääsee varailemaan majoitusta. Kaikkille varmasti löytyy yöpaikka sisätiloista.
|
Quote:
Jos olen väärässä, olen jatkossa ihan :silent: ainakin näissä asioissa :D ************ Edit: Taidan olla jatkossa suht' hiljaa? Tarkistin asian - sain maksulapun vuodelle 2008, hinta on päätetty vuoden 2007 kokouksessa, joten maksoin siis takautuvasti vuoden -07 nyt -08 helmikuussa vasta? Olen ehkä hiukan väsynyt, eh? Vaikka samapa tuo - selventäkää joku jos ehtii/jaksaa. Mieluusti makselen, on tämä sen verran "elämänlanka" toimintaa :-) |
Quote:
|
No ny alkaa jo todella pelottaa. Sanokaa pliis mulle "tietäjät" eihän vaan oo tulossa hotelli meet. 1+1=2 . Pelolla oottelen T: Esko
|
Onkohan tosi ettei paikkaa ole päätetty vieläkään
|
Villejä huhuja on kuulunut..
|
Quote:
Rykäise ulos vaan... |
Quote:
Eiköhän se kerhon hallitus sen paikan ilmoittele silloin, kun on sen aika.. Mitä tässä nyt alkaa huhu tiedoilla alkaa sekaannusta aiheuttamaan.. |
Quote:
Mää luulet et se on Turku...;) |
Sama laulu edelleen. Majoituksen tarjoaja haluaa et varaukset hoidetaan nettipohjaisesti. Eivät vaan saa sitä sivua auki:mad: .
Emme julkista siitä syystä paikkaa vielä ettei porukka rupea soittelemaan ja majoituksen tarjoajalla mene hermot. |
Quote:
Dodiin, nyt Sharkin nettigurut auttamaan majoittajia mäessä ;) |
Quote:
|
Quote:
Mitenkähän tällainen palvelun tuottaja pärjäsi ennen aikaa internet. Ovatko asiakkaat kenties lähettäneet savumerkkejä, ja toivoneet, että tuulen suunta on oikea ja isäntä näkee ne. Kyllä meillä oli ennen vanhaan puhe-elin, johon soittamalla sai tehdä tilauksen. Ja saa nykyäänkin, ja saisi soittaa useamminkin. Ei vielä ole koskaan mennyt hermo sen takia, että rahaa tyrkytetään, rahan puutteessa joskus pinna kiristyy. Eli kuten BB 427 sanoi: haiskahtaa... Mut jos mentäiskin Turkuun;) |
Quote:
:thumrigh: Mites muuten nuo jäsenet jotka eivät nettiä käytä, mahtavat varauksensa hoitaa :-k? |
Quote:
Mikä on netti?:confused: :D:bounce::D:bounce::D:confused: |
Quote:
En tiedä, mutta MS:hän kirjoitti: "Majoituksen tarjoaja haluaa et varaukset hoidetaan nettipohjaisesti." Täytyy varmaan ottaa selvää pikimmiten :confused:. |
Quote:
Nyt vaan soitetaan läpi kaikki e-suomen mahdolliset majoituspaikat...;) Messilän voi jättää soittamatta :rolleyes: |
Quote:
Mulle sillä paikalla ei ole väliä,olen pitkän matkan palkintoja saanu ennenkin. Ja netissä surffailu onnistuu aivan heleposti (Tätäkään kirjottaessa ei tarvinnu painaa "ei kun" näppäintä n.14 867,02 kertaa) Ja kahvi jäähty! |
Quote:
Ei ollenkaan huono idea :) |
Missä se on:confused: Kohta on jo elokuu.
|
Quote:
|
Quote:
...se on enskuun jälkeen jo kesäkuu, äkkiä se aika menee...:D |
Quote:
Hei ihan tosi, pitäis pikkuhiljaa tulla tietoa meetistä, menee koko touhu ihan munilleen pian. Harva pääsee 1kk varoajalla. |
| All times are GMT +3. The time now is 10:17. |