![]() |
Kenen vanha ?
Kaveri etsii avo C4:ta.
Tämmönen löyty: http://www.nettiauto.com/simple_deal...itel ang=2&PN[0]=list_dealer&PL[0]=http://www.nettiauto.com/listDealer.php&PN[1]=owner_vehicle&PL[1]=simple_dealer/6.php?id_user=183521@id_template=6 Onko omistaja mahdollisesti FS:ssa vaikuttava ? Auton historiikki kiinnostaisi. |
Melkoisen kauan on ollut auto myynnissä.
Tiedä sitten mistä kiikastaa. Päällisin puolin tuo kuvista päätellen näyttää aika kivalta, varsinkin hintaa silmällä pitäen. Hinta/laatu suhte ei vaikuta kovinkaan pahalta? |
Ja hinta heittelee 2000e muutaman päivän välein :confused:
|
Siinä erikseen mainitaan "suomikilvissä" eli lieneekö tolla autolla historiaa tässä maassa?
PS. luistonesto :confused: |
Quote:
|
Se on listannut ABS:n ja luistoneston samassa lauseessa varustukseksi. Eli kyl taitaa olla vähän enempi termistö tai hiirikäden refleksit hakusessa.
Jos oikein pilkutetaan niin eihän siinä ole erikoisvanteitakaan ;) |
Quote:
Mihis vuoteen muuten tuli toi luistonesto, oliko ysikakkoseen kun tuli LT1 konekkin? |
Jep, "kiihdytysluistonregulaattori" eli ASR tuli 92.
|
Itse katselin netin kautta tuota samaa autoa jo viime kesänä (elokuu). Silloin hintapyyntö oli yli 20 k¤. Sen jälkeen hinta on pudonnut aika kivasti. Itse päädyin sitten ostamaan toisen vastaavan, joka kyllä maksoi aika paljon enemmän, mutta oli lähempänä, myyjät tuttuja ja autokin ihan asiallinen.
|
Quote:
|
Täytyy kanssa muistaa milloin se tuli markkinoille, aikalailla 1. sukupolven kamaa. Hyvin alkeellinen systeemi vrt. nykyhommat mutta varmasti ihan paikallaan monelle kuskille - varsinkin liukkaalla ;)
|
Ei mun ysikymppisessä mitään estoja ollut.Aina kun valoista lähti ja löi tallan pohjaan,niin kumit savus ja perä vispas.Normaalit hevoset ja vääntäjät.:confused:
|
Lues uudelleen tarkemmin niin selvii miksi sauhuaa ;) Huom! ei tarvii vielä rynnätä korjaamaan, sen kuuluukin sauhuta.
|
Quote:
|
WTF!!? Sinäkö per.ele olit mun kannet plaanannut hiekkapaperilla?!! Eiku, mullahan on 91:nen. Okei, paan noi kovat takas kaappiin enkä lähekään Tuusulan sellille ;)
|
Quote:
|
Kattos säkö oot saanu kaikki kaverit puhuttua ympäri;):D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
onks se semmonen fifty -sixty juttu ;-) ? |
Quote:
|
Toi auto on kyllä ollu myynnissä jo aikas kauan, mut kilometrit on aika hyvät, riippuu paljonko mahdollinen Gunther on niistä ruuvannu pois...
|
Hitsi pitää käydä katsastamas toi pirssi.
Ja joo, eikö sitä pidä joka kaverille korvetti olla ? Mikäs se sellanen kaveri on joka ei puhu ympäri ?? Ostaa kaveri pian jonku alpharoomeon hätäpäissään .....jos ei puhu järkee ;) Ei tosin alphassa on yks hyvä puoli...ne sikiää..ihan tosi... kaikki tutut jotka on ostanu niin piha täynnä raatoja...varaosa-aplhoja... :D PS.Ennenkö joku suuttuu, niin mulla on sitten italia kompleksi. EDIT: Jos joku on luopumas Hyvästä C4:sta, niin privana kiitos. |
Quote:
Ajoneuvoksessa Alfan testissä jotain pari-kolme tonnia ajettu auto, joka ei sitten kestänyt ihan kunnialla... Loppuvaiheessa Hallin kommentti oli (ei voi muistaa sanatarkasti): Alfan vaihdelaatikko on kuin seurustelisi supermallin kanssa; jossain vaiheessa se pettää. :lol: |
Quote:
Kuka sitä nyt hyvästä luopuisi? Tai no, kaikkihan on kaupan, kun lyödään tarpeeksi rahaa pöytään ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 06:24. |