![]() |
LSX C4:een?
Eikös jossain kohtaa vilahtanut linkki LS-moottorin C4:een istuttamiseen? Menee varmaan samalla T56 ZF:n tilalle? Onko kukaan sharkkilainen ajatellut moista konversiota? Olis aika magee, cross-fire LS7:lla...
|
On ajatellut. Nettiautossa on hyvä CF aihio myynnissä tällä hetkellä.
|
Quote:
Teille? |
Pari kesää sitten tommonen oli Olympiaterminaalin parkissakin (valkoinen, jossa oli joku raita tms. maalaus konepeitossa). Juttelin omistajan kanssa pitkään. Muistaakseni LS1.
Ei mikään paha rasti kun muutaman special-osan hommaa. Lähinnä vissiin moottorin kiinnikkeiden adapterit (vähän eri kohdassa kuin Gen I:ssä) ja käypäset pakosarjat. CF:n C4 techissä saa jo turpiinsa ;) jos menee kysymään aiheesta. Siellä on näitä ketjuja kymmeniä ellei satoja ja toteutuksiakin vaikka kuinka monta. PS. suomessa taas LS1 varmaan helpolla virallisestikin mutta LS7:n kanssa saa jo jumpata, että saa jostain ne 300hp paprut siihen ;) |
Quote:
Onks corvetteforumilla C4 osiokin? :D Tainnut tulla vähän liikaa hengailtua vain C1-3 mestoilla. Searchia kehiin siis! Ja kuka uskaltautuu kertomaan lisää tosta tonin bongauksesta? :cool: |
Quote:
Doh ?...mihis sää unohdit C4n vertausmalliksi 93-up ZR-1n...405hv... ja alkaa lähenemään.. |
Quote:
Luovuin sittemmin ajatuksesta. Jokin Alfa Romeo, 560 SEC tai Maserati lienee seuraavaksi pohdiskelun kohteena. Hetkinen, eiku....eiku...eiku jos sittenkin jotain todella eksoottista. Kukaan ei oo varmaan tullut ajatelleeksi, että alkaisi rakentelemaan -69 Camaroa. Hmm.... :-) |
Quote:
Unohdin sen tarkoituksella kun tulee se kilowatti-painoraja aikaisemmin vastaan. :rolleyes: Eli olen minäkin täällä tarjonnut tota LT-5:sta vertailuksi mutta kaverit ovat tyrmänneet ja kertoneet, että toi toinen raja on se mihin todennäköisemmin takertuu. Vanhan virittelijöitä tuo ei jarruttele mutta koneen vaihdossa voi tosiaan tulla trouppelia kun pelataan papereilla. |
Quote:
...offtopic 405? Toihan lienee liki 550 vanhaa bruttoheppaa.... offtopic... |
Quote:
Ai säkin meinaat sitten tulla vihdoin ja viimein ajamaan kilpaa kun 69 Camaroa kattelet..teekkös oikeen TransAm replikan ja Roadsporttiin? Vihdoin säkin olet tullut järkiin ja unohdat noin italianihmeet... toki tollanen Fefe on kiva levittää tallinlattialle nyt kun on tunkkikin mutta soon silti siviilipeli... |
Quote:
ei pekka..LT5n tehot on bhp...550 on paaljon enemmän tai jos sama määrä niin norsun kokoisia... Sellaista termi kun Brutto hp ei tunneta virallisesti on SAE ja sitten SAE Net aka SAE standard 1972. Bhp termi on aina BRAKE hp. |
Quote:
Ei riitä tieto, eikä taito sellaisen LSx konversion toteuttamiseen kuitenkaan! :D |
Quote:
Sadannenseitsemännenkymmenenviidennen kerran : EI TARVITSE JUMPATA VAIKKA OLIS 1500HV LSX - Ei sitä tarvitse EIKÄ pidä toitottaa katsastuksessa. Uskokaa jo nyt vihdoinkin. |
eikä muuten taida tarvita edes lupiakaan kun menee vertailumosana....vai mites se nykyään on?
|
Quote:
|
Yout tubessa oli video jossa '85ssa oli LS2.
http://www.youtube.com/watch?v=IbNANUZrOIs |
aika hieno:cool:
|
Quote:
Sehän on kuin kotonaan! :cool: |
Sehän on Chrisin auto! :cool:
Mähän taisinkin tehdä tuosta uuden topicin aikoinaan http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7807 ^^Pitäis mun varmaan opetella mikä on otsikossa L89:n ja L98:n ero :D |
Quote:
LOL! :D Muistakaa printata jätkät tää Pappiksen lupalappu sit messiin katsastukseen siltä varalta, että tulee kysymyksiä. ;) Aika harva sitä kai menee vartavasten kertomaan mitä sinne on laitettu mutta joskus sitä voi kohdalle osua katsastusmies, joka osaa asiansa. Minäkin, kun ekaa kertaa C4:sta katsastin, vuosia sitten, selitin sille kundille ummetlammet rengastuksesta tyyliin "tehtaalta vakiona rengasoptio" ;) Kundi virnisti ja sanoi: "joo, mä olin muuten Metrossa uusien Vettejen luovutushuoltoja tekemässä muutaman vuoden". Minä: "okei". ;) |
Quote:
Ootellaan vaan rauhassa että ko kaveri osuu kohdalle. Ja mitä sitten jos osuukin? Jos sanot että se on LS1 niin se on LS1. Ei niillä ole konttorilla tarvetta kaivaa LSx raamattuja esiin ja alkaa tutkimaan asiaa sen enempää. Varsinkaan jos asennukset on tehty siististi ja oikein. |
So true... ;)
Quote:
Se oli early-koppanen ja jos en aivan väärin muista niin konepeitossa oli jotain oranssia tms. Ja taas muistin pohjalta kaivaen: oliskohan kaveri sanonut, että asennuksen teki Jake?? En ole todellakaan varma tosta mutta...? |
Quote:
Nyt Turpa tukkoon siellä. Mä aloin jo tutkimaan LS mosaa omaan rytöläjään..tuli mieleen että sopivat kumitassut kun on jäänyt yli jostain projektista joskus.... Ja miksei tollasta vois upottaa roadsport Camaroonkin....C4 perällä tietenkin...etc.. kopassa kun on "jo" kaaret... |
Eikun ihan rohkeasti vaan ;) LSx crateissa on varmaan kyllä hinta/laatu kohdallaan.
|
Niin ja romiksesta saa valmiita paketteja..imusarjaa tuskin kelpuutan mä teen vaikka jyrsimällä "muovista" crossramin giljotiineilla..ei paha rasti kun vaan saa jyrsin-aikaa jostain...
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |