![]() |
Rekkarin takakehä VM.68-73
http://www.ecklers.com/product.asp?p...dept%5Fid=1495 Temporarily Out of Stock - Awaiting Shipment from Mfg
Tuommoinen haussa.Löytyykö keltään:confused: |
Mars! ebay-kauppaan kuittaamaan tuo itsellesi!
http://tinyurl.com/yoso86 Jaa, lue teksti. Ei ole kuulemma GM laatua, mutä sitten tarkoittaakaan käytännössä? |
kuinka hyvä kuntosta tarvit?
|
Quote:
Sellainen riittää että kunnostamalla-> kiillottamalla sais hyvän. Jos löytyy niin tyrkkäätkö vaikka kuvaa tänne. |
Mulla on mutta ei taida saada edes kiillottamalla hyvää :D Alkanut pinta kuplimaan aika rajusti katsos.. :D Toinen onkin uusi, mutta tulee mulle omaan autoon.
|
Quote:
|
Tietty jos ei kiillottamalla saa, niin väliaikaisestihan sen vois kunnostaa ja maalata,kunnes nuo amerikan kaiffarit saa noita itseleen hommattu..ei ole nyt nimittäin paikoillaan minkäänlaista ja näkyy aika pahasti nuo takapalojen saumat...eli Poppis ja corvette63 kertoilkaa mitä noista haluaisitte..?
|
Quote:
Se mun käikäle on ihan hirveessä kunnossa! Jos sun auto on yhtään hieno (tiedän, että on ;)) niin en voi sori vaan oikein suositella tätä mun tuotetta. Ne kuplat on paikoittain ja muutaman millin korkeita :D En tiedä onko osa ruosteessa sisäpuolelta vai :-k Pitää tarkistaa. Ainakin takuu varmasti aito tehtaan osa :D |
Multa löytyy kans huono yksilö , suora , mutta pinta hapettunut...20e.
|
Quote:
|
Quote:
Siitähän tehdään sitten kaupat...laitan YV:tä |
Quote:
Otetaanko tämäkin samaan kyytiin? ;) |
Quote:
Yorcci, olet kyllä uskomaton kaveri.:cool: :cool: :cool: jos vielä mahtuu niin ei muutakun...tulee sitten toiset pullakaffet...jos tästä nyt enää kohta kaffeilla selvitään.... Edit: ai niin, jos se Masalle passaa. |
FinnShark henki toimii!
Yorcci tarvitsee kyllä ehdottomasti hyväntekijän palkinnon seuraavassa Finnshark gaalassa, kun jaksaa toimittaa muiden tavaroita kokoajan! :cool: |
Quote:
No niinhän sen pitääkin! Pannaan vaan hyvää kiertoon, meikä on saanut niin paljon apuja omien huussien ongelmien kanssa... Quote:
Höpöhöpö. Mitä noista meteliä pitämään. Turha sitä on tyhjällä autolla ajella ympäri Suomea ;) Tulikin mieleeni, kun joku pari vuotta sitten roudasin kaksi CRT-tykkiä ja lisukkeena oli aikamoinen läjä suodattimia suodatintoimittajalta... Silloin piti mättää kamat melkein kenkälusikalla sisään. |
Yorkki tulee hakeen vaan täältä...
|
Quote:
Jep. Varmaankin tiistaina, soittelen sitten. |
Quote:
...cc... :queen: :queen: joku on tarkka tavarastaan... |
Uusi löytyy!!!! +358504038999 jos tarvit ?
|
Quote:
Terve, katsotaan ensin tuo mitä on nyt tulossa ja palataan jos tarvis. |
Quote:
Älä oo Yorcci liian vaatimaton, toi on hienoa hommaa kun pystyy kavereita auttamaan.:thumleft: |
Quote:
Tuommosta kehystä sitä saa taas katella virtasalmella jos sinne pääsee mukaan ajamaan... |
Quote:
Hei, ei tuolla asenteella!!!:cool: Ei muuta kun sielläkin kello punaselle...:D |
Quote:
Äläs nyt, ettei vaan kävis niinpäin että minä katselen sinun perävaloja, kun saat sen ruokintapuolen "härdellin" sinne kuidunalle..:D ;) |
Quote:
Juuri näin, jotain pientä taitaa vette-91:llekin olla tulossa......:-\" :-$ |
Quote:
No jos pääsen jo ajamaan niin sovitaan että koitan antaa edes pienen vastuksen..:D Mutta se oman ajan parannus tavoitehan ei ole kuin pari kymppiä...:compress: |
| All times are GMT +3. The time now is 07:40. |