FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Corvetesta Mustangiin (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=936)

mrfrost 15.11.2004 03:38

Corvetesta Mustangiin

Joku on siirtymässä mustang leiriin :wink: En minä. Mulla on molemmat.

MikkoM 15.11.2004 08:42

Re: Corvetesta Mustangiin

Quote:

Originally Posted by mrfrost
Joku on siirtymässä mustang leiriin :wink: En minä. Mulla on molemmat.

Speedy on jo siirtynyt :!:

WBBC 15.11.2004 09:16

Ainoat johon saattaisin harkita vaihtoa jos joku tulisi tarjoamaan on
-68-69 SS/RS 396 rättikatto Camaro tai -70 R/T Challenger museorekisterikelpoisina.

Nipa 15.11.2004 11:20

Quote:

Originally Posted by WBBC
Ainoat johon saattaisin harkita vaihtoa jos joku tulisi tarjoamaan on
-68-69 SS/RS 396 rättikatto Camaro tai -70 R/T Challenger museorekisterikelpoisina.

Challenger kyllä kelpaisi mullekin!! :cool: eipä sillä että Camarossakaan mitään vikaa olis..

Harri -76 15.11.2004 11:31

Ite olen jotenkin kallistumassa tonne aikasempiin rodeihin... noihin 30-40 luvuilt!!! Niit vois sit harkita, tahtovat vaan olla kalliinlaisia!

mrfrost 15.11.2004 12:16

Ei moparia, ellei sitten siedätyshoidon kautta :mad: Saan jo nyt näppyjä :mad: Rodi yes :cool: samoin camaro (67-73), Trans Am(vielä 77-78) :cool:

WBBC 15.11.2004 12:19

"Ei moparia, ellei sitten siedätyshoidon kautta"

turhaa fanaattisuutta. R/T on erittäin äijä muskeliauto :cool:

MikkoM 15.11.2004 12:39

Quote:

+

´Cuda, ´68-´69 Charger, ´70-´71 Challenger :cool: (ja vaikka vielä HEMI :oops:) Kelpais :!:
Vette on aina ollu se Ykkönen, mutta nämä moparit ja muutamat Mustangit, oon sellainen "muskeliauto" friikki :!:

mrfrost 15.11.2004 13:02

Quote:

Originally Posted by MIKKOM
Quote:

+

´Cuda, ´68-´69 Charger, ´70-´71 Challenger :cool: (ja vaikka vielä HEMI :oops:) Kelpais :!:
Vette on aina ollu se Ykkönen, mutta nämä moparit ja muutamat Mustangit, oon sellainen "muskeliauto" friikki :!:

Onhan nuo cudat,chargerit ja challengerit hienoja vehkeitä :roll: Turhan ylihinnoiteltuja :shock: Se siedätyshoito voisi olla vaikka paljon rahaa :wink:

Jona 15.11.2004 13:14

Minä vaihdoin toisinpäin, eli myin muutama viikko sitten -65 Fastback Mussen. Nyt on jenkeistä ostettu -90 Corvette, saapuu Suomeen joskus alkukeväästä. Saas nähä onko eroa :cool:

nimim. "Ikinä en oo Vettellä ajanu"

-Jona

TCC 15.11.2004 14:15

Quote:

Originally Posted by Jona
Minä vaihdoin toisinpäin, eli myin muutama viikko sitten -65 Fastback Mussen. Nyt on jenkeistä ostettu -90 Corvette, saapuu Suomeen joskus alkukeväästä. Saas nähä onko eroa :cool:

-Jona

TERVETULOA JOUKKOON! Ainakin Vettessä on ahtaampi takapenkki :roll:

MikkoM 15.11.2004 14:25

Quote:

Originally Posted by mrfrost
Onhan nuo cudat,chargerit ja challengerit hienoja vehkeitä :roll: Turhan ylihinnoiteltuja :shock: Se siedätyshoito voisi olla vaikka paljon rahaa :wink:

Vaan eipä nämä vettetkään mittään ilmaisia ole(ja varsinkaan nuo erikoisversiot (vrt.HEMI) :???:

Ja Jona toivottavasti olet tyytyväinen vaihtoosi :wink: :!:

Finnshark 15.11.2004 14:56

Tervetuloa Jona mukaan Vette joukkoon! Ei muuta kuin ensi kesänä tapahtumiin mukaan! :cool:

Harri -76 15.11.2004 15:13

Quote:

-Jona

Miten muistin et ei fastbackejä ollut vielä -65...

WBBC 15.11.2004 15:20

sie muistit viäärin

Harri -76 15.11.2004 15:22

Quote:

sie muistit viäärin

Piti se ihan käydä varmistaa ja olin vääräs :shock:

mrfrost 15.11.2004 16:37

Mun Fastback musse on valmistunut loppuvuodesta 64 ja mallivuosi on 65 :)

Jona 15.11.2004 17:50

Kiitoksia lämpimästä vastaanotosta!
Hieman kyllä jännittää minkälainen tuo värkki on ajella, kerran olen tuollaisen parkkiksella koeistunut. Helkkarin vaikea sieltä oli ainakin nousta ulos :razz:

-Jona

Nipa 15.11.2004 17:55

Quote:

Hieman kyllä jännittää minkälainen tuo värkki on ajella, kerran olen tuollaisen parkkiksella koeistunut. Helkkarin vaikea sieltä oli ainakin nousta ulos :razz:

-Jona

Luulis, että jonkinverran "mukavampi" ajella Musseen verrattuna :cool: tai no kai se riippuu mistä tykkää. Mistäpäin USA:a hommasit Vetten?

Jona 15.11.2004 17:57

Quote:

Originally Posted by Nipa

Luulis, että jonkinverran "mukavampi" ajella Musseen verrattuna :cool: tai no kai se riippuu mistä tykkää. Mistäpäin USA:a hommasit Vetten?

Losista, tuttu lähti sinne hakemaan paria autoa ja yhtä moottoripyörää. Vette löytyi vajaan viikon etsintöjen jälkeen.

-Jona

Nipa 15.11.2004 18:19

Quote:

Quote:

Originally Posted by Nipa

Losista, tuttu lähti sinne hakemaan paria autoa ja yhtä moottoripyörää. Vette löytyi vajaan viikon etsintöjen jälkeen.

-Jona

Kerro sitten paljonko tulee veroja.. Ei se ittelläkään oo ku rahoista, tiloista ja muista kiinni etteikö hommais sieltä toisen.. :roll:

pirre 15.11.2004 19:47

Tunnustan myös syntini, myin -71 mach1 mussen pois ja hankin Veten.

T72 15.11.2004 20:00

Muutaman kaverin kanssa on funtsittu 94-95 GT Mussen hommaamista käyttöautoksi :cool: . Eivät oo pahan hintaisia...

speedy 15.11.2004 21:44

Luulis, että jonkinverran "mukavampi" ajella Musseen verrattuna :cool: tai no kai se riippuu mistä tykkää. Mistäpäin USA:a hommasit Vetten?[/quote]

no ei ainakaan mutkaominaisuuksissa Wanha-65 pärjää :) itte tykkään wanhan fiiliksestä, siinä todellakin jotain mitä ei nykymuovitikitaalivehkeissä ole. ja on kiva röpsöttää maantietä näkymättömiin :cool: onhan tollane vette laite :!: mutta omaan makuun liian tekno.

Vonsaku 17.11.2004 11:41

Tervetuloa muovin maailmaan :twisted:

Musse mmmm
Sen verti nätti Fastback Mustang oli G-Machine lehdessä että oikeen heräs himot...

Tarvii katella jos kelpuuttais vielä yhden harrasteauton itelle.
Tosin vaihtoehtojakin on esim: Cuda, Mach1 tai toinen vette, tällä kertaa tosin en hanki autoa missä on mitään # match viittaavaa.

mrfrost 17.11.2004 12:03

Monesti olen harkinnut mustini myydä :oops: mutten ole raaskinut :???: On se vain niin hieno :roll: Vettellä vain on mukavampi ajaa :cool:

groovyjay 18.11.2004 10:57

Quote:

-Jona

Aivan tajuton ero on noilla kahdella autolla joka suhteessa. Melkein käyttötarkotuskin on muuttunut :wink: Wanha musse on klassikko täynnä vanhaa tekniikkaa missä C4 on (edelleen) moderni sportti täynnä (eilispäivän) nykytekniikkaa. Ajettavuuden suhteen minkäänlaista kilpailua ei synny. Wanha musse on vanha musse, vanhoilla kumipulla fillareilla ja jäykällä taka-akselilla todellinen klassikko. Missä taas puukiila Corvettella voi paiskoa jo mutkiin ihan eri tavalla. Jarrut on C4:ssa kanssa pikkasen mustin pakettia paremmat, ohjaus toimii tarkemmin yms. Joten kyllä siinä sen 20 vuotta varmaan tuntee mikä on autojen ikä ero.

Sitten on taas se fiilis kysymys. Molemmat on hienoja autoja, musse on hemmetin hieno niin päältä kuin sisältäkin. Vanha kasi papattaa nätisti C4:n taas on yllättävänkin hiljainen. Ois kiva kuitenkin kun olis vaikka molemmat!

Onnea Corvetten hankinnasta, ja tervetuloa mukaan meidän kanssa hölmöilemään heti ens kesänä! :D

All times are GMT +3. The time now is 09:36.