![]() |
Riku Lasagnen Split Personality on valmis...
http://temp.corvetteforum.net/c5/ric..._Project.shtml
Auto kävi jo Riddler Awardsia yrittämässä.... Aika siisti tuli. |
Jaa sitä ollaan taas käyty touhuamassa sunnuntaivaatteissa kotikeittiössä kornetin parissa :)
Melko hyvää työtä kieltämättä :-k |
Quote:
On hienoa vaikka koneet ja työkalut tallissa on edelleen varastorasvoissa.. Viimeistely on omaa luokkaansa! |
Quote:
:rolleyes: |
Mun mielestä toi on kyllä aika "Klaukkala", ei ainakaan mun makuun yhtään...ihan liian karkki.
Samoilla puitteilla olis saatu kyllä "tyyliltään" jotain ihan muuta... |
Quote:
Kuten myös. Ehkä toi sijoittuu joulukuusi kategorian sijalle 12. :) Vähän liian shou-autoksi tehty. |
Kromiosien kanssa menty liiallisuuksiin. Väri sopii autoon ihan hyvin.
|
Quote:
|
Tarkennetaanko nyt vielä omaakin kantaa että tyyli ei ole välttämättä mieluisin mutta aina kun on vaivaa nähty tolla tasolla pakko pistää kättä lippaan.Jokainen joka jotain on tehnyt tajuaa ton työmäärän. Tietenkin tossa on ollut armeija ahkeria meksikaaneja hiomis ja kiilloitus hommissa mutta kuitenkin.
Ps ko herra on muuten aika tarkka seuraamaan keskusteluita jotka koskevat autojaan. Olen muutaman kerran kääntänyt oodeelta tms palstoilta aikoinaan keskusteluita edellisistä vehkeistä. Heh pientä loivennusta olen pistänyt kommentteihin koskien juuri tota puolta minkä tomiteeteeteetee toi esiin. |
Onkos toi nyt sitten Corvette vai vaan replica:rolleyes:
|
Kerrankin kuva tallista, missä niitä autoja oikeasti tehdään
![]() |
Ai niin, jälki on kyllä sairaan hienoa. Slurps. Montakohan miestyötuntia tuohon menee.
|
Hieno ja showautoksi just sopivan räikeä, no punainen ei tosin ole munkaan lempiväri...
Jos mä ajattelen mimmoisen harrasteauton itselleni haluaisin niin se olisi varmasti vähemmän kromattu, mustalla alustalla, enemmän käyttöä varten tehty jne, mutta autonäyttelyssä haluaisin nähdä juuri tuollaisia vekottimia kuin tuo splitti. Nykyäänhän esim American Car Showssa on vaan näitä harrasteautoja, Suomalaiset Show autot puuttuu tyystin, tuntuu että euro-puolella alkaa olemaan enemmän show meininkiä, ja jenkki puolella vaan pussihousut kahisee :( . |
Hienoa tarkkaa työtä, mutta tyyli ja värivalinnat ei iske.
Ei siis mikään äijälaite. Tuo sopisi vetonaulaksi karibianmeren riteilyalukselle kaiken kimalluksen ja glitterin keskelle. |
Quote:
Ihan samaa mieltä. Näyttelyissä ei kiiinnosta museoautoja pahemmin katsella.Rakennetut autot on aina mielenkiintoisempia. Miellelläni noita kaikkia rikun autoja katselisin. |
Quote:
Mielestani repsikka johon säpälöity alkuperänen koppa ainakin. Ois voinu varmaan käyttää aitoa kopio koria tohonkin. |
Eihän toi käyttöön sovellu. Liian hifistelty.
Työn jälki ja viimeistely on kuitenkin sitä luokkaa et olisin valmis tekemään itsekin vastaavaa jos olisi tarpeeksi rahaa. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:55. |